eitaa logo
🪖بیسمچی🪖
1.3هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
7.4هزار ویدیو
37 فایل
بیسیمچی سربازان جبهه سایبری پایگاه معراج https://eitaa.com/bisimchi00 با دعوت دوستان خود به بیسیمچی مطالب سیاسی روز را در اختیارشان قرار میدهید دراین یارگیری سیاسی -شهدایی سهیم باشیم اجرتون با شهدا ارتباط با خادم کانال: @Maj_noon_315
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست‌های حادثه خانه اصفهان در آخرین دفاعیه خود در دادگاه چه گفتند؟ صالح میرهاشمی: 🔹 بعد از تیراندازی وقتی اومدیم چایخونه، مجید کاظمی گفت باید میذاشتی ده تا از ماموران رو بکشم یکی از متهمین: 🔹مجید و سعید و صالح خوب میدونستن چه جنایتی در خانه اصفهان انجام دادن که میخواستند زود فرار کنند مجید کاظمی: 🔹صالح و سعید فکر میکنن هرچیزی رو بندازن گردن من، جرم خودشون سبک تر میشه... من تیراندازی کردم... بزرگترین گناه رو انجام دادم. اونور آبی ها من و خانوادم رو در به در کردند.
🔴انتقاد رسانه شورای عالی امنیت ملی به مولوی عبدالحمید
🔴مولوی عبدالحمید ظهر امروز در نماز جمعه زاهدان (مرکز سیستان و بلوچستان) ساعتها در مورد محسنات انتخابات ترکیه صحبت کرد، اما حتی یک جمله در مورد مساله آبِ سیستان که قریب به یک میلیون نفر فقط ۱۰ روز دیگر آب دارند، صحبت نکرد!!
🔴‏به نظرم میتونه با این توییت بره معافیت پزشکی بگیره و معاف شه ✍🏼حاج فیدل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی با عنوان «حضور یحیی گل‌محمدی در منزل کیان پیرفلک» منتشر شده و ادعا دارد این دیدار پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر صورت گرفته. 🔹مواضع سیاسی و ضد و نقیض ورزشکاران در حوادث پاییز سال گذشته بارها مورد بحث قرار گرفته اما فیلم منتشر شده قدیمی است. نشانه واضحش اینکه یحیی گل‌محمدی که دیروز با یک تی‌شرت آستین کوتاه در ورزشگاه نساجی در مازندران نظاره‌گر میدان بود، نمی‌تواند با کاپشن پشمی در خانه کیان پیرفلک در خوزستان حضور یافته باشد.
بهش میگی این سه تا قاتلن میگه نه اون ادما رو نظام خودش کشته انداخته گردن اینا میگم باشه چرا عزادار اونا نیستید فقط عزادار اینایید ؟؟ خب اونا رو هم نظام کشته اینا رو هم نظام میکشه فرقش چیه چرا فقط عزادار جانی و قاتل هستید پس مقتول چی؟؟ لابد چون زن مقتول شل حجاب نیست مهم نیس!!!
🔴تحریم‌ جدید آمریکا علیه ایران 🔸️دولت آمریکا به اتهام «تبادلات نظامی» میان ایران و روسیه، شرکت «گرند سی ال ال سی» روسیه و شرکت «کشتیرانی دریای خرز» ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
استوری های امیر جدیدی و کتایون ریاحی و همسر مهران غفوریان در حمایت از قاتلان اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴متلک و تهدید طالبان در پاسخ به صحبت های روز گذشته رییس جمهور 🔸این عضو شناخته شده طالبان که خود را جنرال مبین مینامد، در پاسخ به هشدار ابراهیم رئیسی درباره حقابه ایران از رود هیرمند یا هلمند، با یک دبه زرد به ایران آب تعارف میکند. 🔹این دبه ها( که در افغانستان به آن بشکه میگویند)، نماد حملات انتحاری طالبان است و این گروه به آن مباهات میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
که در جام جهانی نیرو های مسلح رو تخریب و تمسخر میکرد و با شایعات باعث بهم زدن تمرکز شده بود و اعتقاد داشت مردم عزادارن و کسی نباید شادی کنه دیروز در رختکن تیم این طور شادی میکرد! چی شد جناب دیرباز؟ مردم دیگه عزادار نیستن؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سعید یعقوبی‌، تروریست اعدام‌شده: همه فهمیده بودند مجید کاظمی شلیک کرده. به‌سمت مردم تیراندازی کرد، گفت وایسید چند تا تیر کلاش بگیرم، من که چند تاشونو کُشتم بقیه‌شون رو هم می‌کُشم. آب از سرم گذشته.
نام اثر: دود شدن ۸ هزار میلیارد دلار آمریکایی‌ها در هنرمند: جمهوری اسلامی ایران✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های سید رضا نریمانی، در مورد ناکارآمدی‌ برخی از مسئولین و عدم بر کناری آن‌ها از مسئولیت در دولت