موسیقیشب.
امروز یه بخشی از متنشو تو یکی از کانالای ایتا دیدم، میخواستم برم دوباره گوش بدمش اما نمیدونم چیشد که کلا یادم رفت.
بعدازظهر رفتم کلاس و استادم دقیقا نت همین آهنگو برای تمرین بهم داد. واقعا ✨✨ شدم.
تو دنیایی که هر روز دارن مکانیزم ماشه رو تحلیل و بررسی میکنن، من انتخابم مکانیزم ماچه.
موسیقیشب.
این تلاوت، واقعا این تلاوت :))))))))))))
تا ابد از این پرانتزا میطلبه..
موسیقیشب.
قرآن نجات دهندهست، قطعاً و یقیناً.
قرآن تنها چیزیه که به آدم حس ناکافی بودن نمیده.
چون با وجودش میفهمی خدا با اون عظمت برایِ توی بندهاش چقدر ارزش قائل بوده که قرآن رو برای اینکه راهنما و همراهت باشه فرستاده و حواسش بهت بوده و هست.
موسیقیشب.
قرآن تنها چیزیه که به آدم حس ناکافی بودن نمیده. چون با وجودش میفهمی خدا با اون عظمت برایِ توی بندها
قرآن آدمو پَس نمیزنه، بهمون بی توجهی نمیکنه و اتفاقا برعکس، این ماییم که در کمال تاسف بهش بی توجهی میکنیم.
ما قدر قرآن رو نمیدونیم و حقش رو ادا نمیکنیم، و کاش به اهمیتش پی ببریم و تو راه خدمت به قرآن قدم برداریم و روز به روز بیشتر با این نعمت الهی مأنوس بشیم. (: