eitaa logo
بُعد چهارم
393 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
2.8هزار ویدیو
76 فایل
بعدی از تحلیل های سیاسی، فرهنگی، سلامت مخصوص آنهایی که همیشه از منظر دیگر مینگرند و همیشه راه سوم را خلق میکنند! کپی و نشر با نام نویسنده مطلب، آزاد است با یک صلوات جهت ظهور #دکتر_زهراسادات_اخلاقی MD,PHD ارتباط با پشتیبان: @tasnimnargess
مشاهده در ایتا
دانلود
😏😏😂😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پدر سوخته؛ با نظام چکار دارم؟ به تو انتقاد دارم! ♻️ از بین اساتید، خیلی کم مثل ، اینگونه شفاف و بی‌پرده و محکم مسائل را تبیین میکنند. 🔸حتماً برای شما تاکنون اتفاق افتاده؛ در شهر و دیار و محل کار خودتان به یک مسئول نقدی وارد می‌کنید؛ یا به یک اداره و یک نهاد انتقادی می‌کنید؛ عده‌ای سریع گارد می‌گیرند که چرا به اسلام و نظام و انقلاب اهانت می‌کنی؟! 🔹گاهی به یک روحانی یا مسئول حوزه علمیه یا شهرتان انتقادی وارد می‌کنی، عده‌ای گارد می‌گیرند که فلانی روحانیت را قبول ندارد و مبنای فکری‌اش است! 🔸گاهی از عملکرد یک مسئول بسیج، یا یک فرمانده سپاه یا مسئول یک قسمتی از سپاه ناراضی هستی و انتقاد می‌کنی، چه خصوصی چه در فضای رسانه؛ عده‌ای برایت گزارش رد می‌کنند، پرونده‌سازی می‌کنند و در جلسات خصوصی می‌گویند فلانی اصلاً سپاه را قبول ندارد! 🔹گاهی به رئیس دستگاه قضا یا یک دادستان یا یک قاضی، نقد می‌کنی، عده‌ای ناجوانمردانه می‌گویند اینها تشویش افکار عمومی یا تخریب وجهه نظام است! 🔸گاهی به عملکرد یک دستگاه دولتی یا غیردولتی، یک فرماندار، یک استاندار نقد می‌کنی، برخی اسمش را می‌گذارند تخریب نظام! 🔹گاهی به عملکرد یا یا قرارگاه خاتم یا ستاد اجرایی فرمان امام در فلان مسئله یا عدم شفافیت‌شان در قراردادهای اقتصادی انتقاد می‌کنی، عده‌ای می‌گویند اینها هدفشان زدنِ بال و پر رهبری است... خلاصه؛ پرونده‌سازی،برچسب زدن‌ها، خرس‌‌خاله‌بازی‌ها و تخریب‌های پشت پرده ادامه دارد؛ با هرروش غیراخلاقی ونابجا!
💠 توییت استاد دلخوش: حاج قاسم عزیز ما، اگه میگفت چون رهبر من در تهران از برجام حمایت کرده و بودن من در سوریه مخالف سیاستهای برجامه، پس سوریه رو ترک میکنم چون مخالف با رهبریه، آیا اون وقت این کار حاج قاسم قابل قبول بود؟ ✨✨✨✨✨ @Andishkadeh_Hejrat @bode4om
جلساتی که نه میز داشت نه پذیرایی با انواع شیرینی و میوه و نه آدمهای پر مدعا اما بازدهی داشت در حد اعلا..... @bode4om
⭕️ وقتی اروپاییها به آمریکای شمالی آمدند چیزی که درباره بومیان آمریکا گفتند این بود که؛ آنها چقدر عقب مانده اند چون برخی نیمه برهنه بودن در حالیکه زنان اروپایی سه لایه لباس می پوشیدند. ‼️حال ما برهنه راه می رویم و مسلمانان را عقب مانده می نامیم! @bidariymelat
🌎 کوچ علم از دانشگاه : ☘ چرا کانادا، فرانسه، استرالیا، انگلستان، ژاپن و ... همانند ایران آمار تولید علم خود را منتشر نمی کنند؟⁉️ محال است آمار تعداد مقالات منتشر شده ژاپن را بیابید. چرا؟ چرا فقط کشورهایی مانند پاکستان، برزیل و هند عطش آمار مقالات دارند؟ ☘ جالب است بدانیم که ما تنها کشوری هستیم که رشته علم سنجی در ان دایر است؛ چراکه فقط ما سرگرم علم سنجی خودمان هستیم. ما بالاترین انتشار در این حوزه را در اختیار داریم. ☘ هدف علم سنجی که از حوزه کتابداری آمده است، در واقع مجله سنجی است نه . علم سنجی قدرت تحلیل محتوای علم را ندارد. مبدع این اصطلاح اصلاً چنین منظوری نداشته است. علم سنجی صرفاً بیانگر شاخص های کمّی است نه کیفی. ☘ در سنت های اصیل علمی، تولید مقاله هیچ گاه نشان دهنده نبوده است. راجرز کتابی نوشته به نام اشاعه نوآوری. تا به حال 2500 مقاله در خصوص این کتاب منتشر شده است. این مقالات تولید علم نیست، یک مناقشه علمی است. این نبردهای علمی زمینه ساز تولید علم است نه الزاما خود علم. ☘ اگر ایین نامه تا ده سال دیگر همین باشد، ما علاوه بر سرآمدی در تولید مقاله، بیشترین استاد تمام دنیا را نیز خواهیم داشت! ☘ حدود 400 در دنیا وجود دارد که هیچ یک از شاخص های ISI استفاده نمی کنند. ☘ در سنت اصلاً به شاخص های ISI، ضریب تأثیر و مانند آن توجهی نمی شود. آنها مجدد به ارزیابی مقالات به شیوه خودشان مبادرت می کنند و به پرداخت پژوهانه و مانند آن .. اقدام می کنند. ☘ نظام رتبه بندی دانشگاه های ایران بر اساس نظامی است که خارج از ایران برنامه ریزی می شود و ما بین المللی کار کردن را با اعمال این شاخص ها اشتباه گرفته ایم در حالی که خود آمریکا که واضع ISI است، به طور ناچیز از این نظام استفاده می کند. ☘ ایران از بیانیه سانفرانسیسکو که هشداری به همه بود درس نگرفت. در این بیانیه بیش از چند هزار دانشمند و پژوهشگر و حدود 800 مجله علمی معتبر دنیا اعلام کردند که مبنا را در ارزیابی ها بر اساس مجلات قرار ندهید. ☘ از یکی از اساتیدی که 400 مقاله بین المللی داشتند سوال کردم فقط یکی از مشکلاتی را که در کشور حل کرده اید نام ببرید؟ پاسخ بود. ☘ از مدیران کشور 97% از مقالات ISI استفاده نمی کنند، 93% نیز مجلات داخلی را نه می شناسند و نه از آنها استفاده می کنند؟! برای چه کسی می نویسیم؟ ☘ وقتی شاخص ارزیابی اچ اندکس شد، پژوهشگر با چه انگیزه ای روی پروژه ملی کار کند!؟⁉️ دلیل عمده این اتفاق این است که قاطبه افراد تنها به فکر ارتقای خویش هستند نه کشور.😔😔😔
🍄 و ☘یه تلاشی که به طور کلی هرپدر ومادری باید برای فرزندش انجام بده هویت یابی است هویت صرفا خود کیستی و خود چیستی نیست. بلکه به صورت کاربردی یعنی نقشه راه تحرک کودک و به خصوص نوجوان که منجر به هدف یابی و حتی اینده نگری اوخواهد شد. ☘مثلا دین مبین مقوله تفریح را بخشی از زندگی روزانه قلمداد کرده است و برنامه ریزی برای آنرا به رسمیت شناخته به طور واضح روایت امام موسی کاظم که میفرمایند؛ اجْتَهِدُوا فِی أَنْ یَكُونَ زَمَانُكُمْ أَرْبَعَ سَاعَات؛‏ سعی کنید در زندگی، زمان خود را به چهار بخش تقسیم کنید: ۱- سَاعَةً لِمُنَاجَاةِ اللَّهِ: بخشی را به راز و نیاز با خداوند متعال اختصاص دهید. ۲- وَ سَاعَةً لِأَمْرِ الْمَعَاشِ: بخشی را هم به تلاش برای کسب روزی حلال اختصاص دهید. ۳- وَ سَاعَةً لِمُعَاشَرَةِ الْإِخْوَانِ وَ الثِّقَاتِ الَّذِینَ یُعَرِّفُونَكُمْ عُیُوبَكُمْ وَ یُخْلِصُونَ لَكُمْ فِی الْبَاطِنِ: زمانی هم به معاشرت با برادران و اشخاص مورد اعتمادی بپردازید كه شما را از عیب‏هایتان آگاه می کنند و از صمیم قلب با شما یک رو هستند. ۴- وَ سَاعَةً تَخْلُونَ فِیهَا لِلَذَّاتِكُمْ فِی غَیْرِ مُحَرَّمٍ وَ بِهَذِهِ السَّاعَةِ تَقْدِرُونَ عَلَى الثَّلَاثِ سَاعَات‏: زمانی را هم برای لذتهای حلال و تفریح قرار دهید که به کمک این بخش است که شما توان گذراندن آن سه بخش را خواهید داشت. نکته مهم اینجاست حضرت میفرمایند؛ تَقْدِرُونَ عَلَى الثَّلَاثِ سَاعَات‏ یعنی اگه این ساعت چهارم رو داخل برنامه روزانه نداشته باشید مهارت اینکه بتونید ساعتهای دیگه رو مدیریت کنید پیدا نمیکنید. ☘سید محمدحسن قاضی در احوال علامه سیدعلی قاضی نقل می‌کند: «آن زمان در کربلا، رفتن به قهوه‌خانه خیلی عجیب بود و در نظر بعضی‌ها کار جالبی نبود. آقا سید هاشم نقل می‌کند که: یک شب قبل از اذان صبح برای خرید نان بیرون آمدم، دیدم یک سیّد محترم در قهوه‌خانه نشسته است. رفتم جلو گفتم: آقا چرا اینجا نشسته‌اید؟ آقای قاضی گفتند: من منتظر چای هستم من تا چای نخورم نمی‌توانم بروم حرم. گفتم: آقا اگر شما چای می‌خواهید بیایید برویم منزل ما. با هم به منزل رفتیم و در آن طلوع چای درست کردیم و با نان خوردیم. بعد از خوردن چای من شروع کردم به تندی کردن با ایشان که، آقا چرا به خاطر یک چای از صنف علما خارج می‌شوی و در قهوه‌خانه می‌نشینی؟ آقا جواب دادند: «این بدن ما حکم استر را برای ما دارد. هر چه بیشتر به آن خدمت کنی بیشتر می‌توانی از آن استفاده کنی.» اتفاقا محور اصلی چنین رویکردی تو خانواده پدر مفرح و شاد و سرزندس هرچقدر پدر ارام و قرار و دارای همین اصول برنامه ریزی باشه تو هویت بخشی به فرزندان به ویژه دختران که میزان اثرپذیری با توجه به ویژگی معنوی و عاطفی بالاست موثره..یعنی اگر دختری مشاهده کنه پدرش به مقوله سرزندگی تفریح شادابی و نشاط اهمیت میده مثل اینکه خودش مفرح شده شاداب شده با نشاط شده برخلاف پسر که نیاز به کنش هم داره. @bode4om
این شهید با توسل به ع در پیدا میشود. شهیدی که در علقمه ی انقلاب جا مانده بود، یک دستش قطع و مصنوعی بود و نامش اباالفضل ابالفضلی بود ! دست داد ولی با غیرحق دست نداد... @bode4om