eitaa logo
مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی برنا
925 دنبال‌کننده
885 عکس
441 ویدیو
62 فایل
مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا 📊 اندیشکده راهبردی نوآیند 🏠 مجموعه‌مدارس‌هدهد‌ و‌ برنا (روش‌میزان) یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور #مدارس_تحول_خواه_اسلامی 🌐 borna-creative-group.ir ارتباط با مدیر کانال: 🖱️ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انسان ، توسط زمینه سازی برای بروز انتخاب و اختیارش ، رشد می کند و تربیت می شود 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
مداحی آنلاین - رزق خاص ماه محرم - حجت الاسلام عالی.mp3
4.51M
🏴 رزق خاص ماه محرم 🎙سخنرانی حجت الاسلام 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
▪️باز پیراهن مشکی به تنم کرد ارباب ▪️باز دلبسته‌ی این پیرهنم کرد ارباب ▪️ای خدا شکر که در هیئت امسالش هم ▪️باز مشغول به سینه زدنم کرد ارباب یک روز تا 💔🥀 ❤️ 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در جهان غیر حسین ، خبری نیست که نیست ... ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
اگر می‌خواهی چهل روز با حسین باشی و چله‌نشین معرفت حسین شوی، اگر می‌خواهی از عاشوراحسینی، حرکت به سمت خدا را آغاز کنی و در اربعین حسینی ثمرهٔ نزدیک‌شدن به خدا را تجربه کنی، با کتاب«قول‌وقرار» چله‌نشین شو. قرار چله‌نشینی‌مان: از عاشورا تا اربعین حسینی. ✍️نوشته : حجه الاسلام و المسلمین محمد داستان پور و گروه پژوهشی فرهنگی پژوهاد 📖خشتی 288 صفحه 🗄چاپ دوم 📦جهت دریافت کتاب از طریق سایت 💻www.hadisbook.ir لینک مستقیم 🛍https://b2n.ir/m19532 ☎️ تلفن: 09133165543 💠 @hadisbook
هدایت شده از چشم انتظار
باشگاه هنرورزی نوجوان شتاب تقدیم می کند: برگزاری دوره های آموزش هنری در رشته های: 📝داستان نویسی 🖌گرافیک دیزاین 🎼سرود 🎥فیلم سازی 🎭بازیگری تئاتر 📸عکاسی برای ثبت نام وارد لینک زیر بشید زمان و سایر اطلاعات کلاس ها داخل فرم می باشد 🌷لینک پسران https://survey.porsline.ir/s/F7b5OWUn 🔅لینک دختران https://survey.porsline.ir/s/KlA2RuAd 💠 حوزه هنری استان اصفهان در مجازی: وبسایت | اینستاگرام | ایتا | بله | 💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان @chashmentezar_ir
با سلام شماره تلفن ثابت : 03132296743 @Hesab_hodhod ساعات حضور: شنبه تا چهارشنبه ۱۴:۳۰-۸ پنج شنبه مراجعه با هماهنگی قبلی مکان استقرار: دبستان پسرانه هدهد دوره اول - خیابان پروین، بعد از چهارراه صباحی، کوچه شهید آتش صنعت (۳۹)- پلاک ۲۴ 📱طبعا تلفن همراه شخصی همکاران حسابداری ، الزامی به پاسخگویی ندارد. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ امور مالی و حسابداری مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور 📧 @borna_group
بخشنامه تراز مدرسه.pdf
5.52M
متن کامل الگوی مفهومی، نقشه راه و راهنمای اجرای مدرسه تراز سند تحول بنیادین ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
🌄 حسین، آدم می‌سازد! ✍🏻 عین‌صاد ❞ حسين هدف و حكومتى را در نظر دارد كه جامعه‌ى انسانى را از دامپرورى مرفه جدا مى‌كند و آدمى را براى حضور حق مى‌سازد. 📚  | ص ۲۰۰ #️⃣ | عضو شوید 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه خوانت می‌شوم با روضه ای تک‌مصرعی😭 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خواص ... تشخیص به موقع یا دیرهنگام؟! پیشنهاد تماشا 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
27.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حس خوب بچه ها در حضور هیات عامل محبت و ماندگاری در این دستگاه دکتر عزیزی را بشنوید🙏 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
🥷 عملیات حرفه ای ➖هرشب در روضه عاشوراییان ▫️ویژه دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم ▪️ثبت نام در: ashouraiyan.com/faraar 💣 لطفا اگر اهل چالش های خفن و حرفه ای هستی ثبت نام کن! 💠 @ashouraiyan_ir 💠 @borna_group
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش اول ، پل دوره کودکی به دنیای بزرگسالی ... «من کیستم»❓ و فصل تجربه و پاسخ به پرسش های بنیادین مثل از کجا آمده ام ، در کجا هستم و به کجا قرار است بروم؟ برای «تبدیل شدن پیله به پروانه زیبا» یکی از مباحث مهم دوره نوجوانی ، شکل گیری هویت است. پدیده‌ی نوجوانی، با این پرسش اساسی همراه است که نوجوان از خود می پرسد “من کیستم؟”. به این پرسش که تا چند سال ادامه خواهد یافت «جستجوی هویت» می‌گویند. نوجوانی که با این پرسش اساسی روبه‌روست، می‌داند که به‌زودی باید مسئولیت زندگی خویش را شخصاً برعهده گیرد و از خود می‌پرسد: “چگونه باید زندگی کنم؟”، “چه حرفه‌ای را باید انتخاب کنم؟”، “در ارتباط با جنس مخالف و زندگی خانوادگی آتی چه خواهم کرد؟”، “با کدام باورها و ارزش‌ها باید زندگی کنم؟”. پاسخ به این پرسش‌ها آسان نیست و معمولاً با مقداری نگرانی و اضطراب نیز همراه است. شاید بتوان گفت که اضطراب والدین نیز کمتر از خود نوجوانان نیست. نوجوانان سعی دارند در مسیر مستقل شدن حرکت کنند و والدین از این مستقل شدن و خطرات این مسیر واهمه دارند. 👈هویت مجموعه نگرش ها، ویژگی ها و روحیات فرد است که باعث تمایز از دیگران می شود. 👈مهم ترین وظیفه نوجوان، رسیدن به هویت نسبتا پایدار از میان آشفتگی، ابهام و سردرگمی است. 🎭انواع هویت در نوجوانان: هویت فردی: شامل خصوصیات، توانمندی‌ها و صفات مثبت و منفی فرد. هویت خانوادگی: جایگاه فرد در خانواده و کیفیت ارتباط او با سایر اعضای خانواده. هویت فرهنگی: احساس تعلق به یک گروه با ارزش‌های خاص. 🔺تغییرات این دوره شامل سه مرحله هست: 🔹۱. فاصله گرفتن (۱۴_۱۲ سالگی) بروز رشد جسمانی و اولین نشانه‌های بلوغ، با نوعی تمایل طبیعی برای فاصله گرفتن کودک از بزرگسالان، به‌خصوص والدین همراه است. این تمایل می‌تواند در بستن در اتاق یا حمام توسط کودک و یا محرمانه جلوه دادن تغییرات بدن، مشاهده شود. این‌گونه رفتارهای محرمانه و اختصاصی، نقش روانی-اجتماعی مهمی در پایان دادن به وابستگی‌های کودکانه قبلی به والدین و سایر بزرگسالان ایفا می‌کند. با افزایش این فاصله، کودک می‌تواند با دوستان نزدیک خود، رازهایی را مطرح کند و ارتباط‌های ویژه‌ی دوره نوجوانی را که با گروه‌های هم‌سالان است، شکل دهد. 🔹۲. جدایی تدارکاتی (۱۷_۱۵) این مرحله که هسته اصلی نوجوانی و مشکلات آن است، با رشد بیشتر بدنی و جنسی همراه می‌باشد. رشد مغز و توانایی‌های شناختی نوجوان با درونی شدن حیات عاطفی و ارتباط عمیق‌تر با گروه هم‌سالان، جدایی بیشتر باورها و ارزش‌های او از والدین و بزرگسالان را به همراه دارد. معمولاً این جدایی یک جدایی روحی، فکری، ارزشی و رفتاری است و کم‌کم زمینه‌های ذهنی استقلال را برای او فراهم می‌آورد. در همین مرحله، پاسخ‌گویی به سؤال اساسی “من کیستم؟” به تدریج در ذهن نوجوان شکل می‌گیرد. 🔹۳. ورود مجدد به مناسبات اجتماعی (۲۰_۱۸) اگر رشد نوجوان در مراحل قبل به گونه‌ای نسبتاً بهنجار صورت گرفته باشد، در مرحله آخر، نوجوان به‌تدریج به صورت یک فرد مستقل در مناسبات خانوادگی، آموزشی، شغلی، اجتماعی و فرهنگی ظاهر می‌شود. 👈مطابق هستی شناسی در حکمت متعالیه صدرایی، هر فردی می تواند سمت و سوی هویتی خود را تعیین کند و با تلاش به طور واقعی، ملموس و عینی به آن برسد. به این صورت که نفس انسان نخست مادی (طبیعی و حیوانی) بوده و بواسطه کسب علم و انجام عمل متعالی و عقلانی (فعلیت های جدید توام با حفظ کمالات سابق - شکوفایی استعدادهای مثبت نهفته)، به صورت تدریجی (حرکت جوهری متصل) کامل می شود، و از درهم تنیدگی همه ی فعلیت های کسب شده، هویت را تشکیل می دهد. پس هویت در حال تغییر، تقویت و تکمیل (پویا) است. ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
🔰شهادت ، بالاترین نعمت ◼️ انسان عظيم، در راه دنيا به بن بست مى‏ رسد و در راه خدا به عجز. ◾️و عظمت مذهب در همين است كه پوچى و عبث انسان را به عجز تبديل مى‏ كند. ◾️ تو كه استعدادهايى دارى، بى ‏آرام و نيروهايى دارى پر توان، هنگامى كه به راه افتادى، در محدوده ‏ها نمى ‏توانى دوام بياورى. ◾️اين رود عظيم وجود تو، اين حوض ‏هاى كوچك را در لحظه پر مى ‏كند و اين جريان مستمر، به عبث و پوچى مى ‏رسد و مرداب مى‏ سازد. ◾️ اين است كه در راه دنيا به بن‏بست مى ‏رسى و در اين بن ‏بست به پوچى. ◾️ تو كه راه افتاده ‏اى، تمامى هستى براى تو بيش از يك پوسته نيست، كه جوجه ‏هاى به راه افتاده بايد با نوك ‏هايشان سوراخ كنند و از بن‏ بست بيرون بيايند. ◾️ تو كه راه افتادى دنيا با تمامى وسعتش مى ‏شود زندان تو و سجن تو و تو آزادى را و شهادت را و مرگ و لقاء خدايت را از تمامى نعمت‏ ها بالاتر مى‏ دانى، كه آزادى از زندان براى زندانى هر چند كه بهترين غذا و مكان را به او ارزانى كرده باشند، از هر چيز ارزنده ‏تر است. ◾️▪️ و اين است كه شهادت براى اين روح ‏هاى عظيم‏ تر از هستى، بالاترين نعمت است. ◾️ انسان بزرگ‏ تر از اين زندگى و عظيم‏ تر از اين هستى است. اين است كه راه مى ‏افتد و هنگامى كه راه افتاد ديوارها را احساس مى ‏كند و زندان را مى ‏فهمد و پوچى و عبث در اين بن ‏بست تجربه مى ‏شوند. ◾️و تنها مذهب است كه جهت انسان را مى‏ تواند عوض كند و او را از محدودهاى تنگ، بيرون بياورد و حتى بهشت را به عنوان منزل- نه مقصد- معرفى كند و جهت حركت انسان را به سوى نامحدودى بگذارد، كه تمامى توان او را از علم و عقل و عشق و عمل او را مى ‏بلعد و راه هنوز ادامه دارد. 📝 استاد علی صفایی حائری 📚 کتاب صراط، صفحه ۱۲۴ ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir 🌐www.einsad.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام بندگان خوب خدا ❤️ به یاد شش ماهه اباعبدالله (ع) پویش جمع آوری مبالغ جهت اطعام: به نیت شهدای کربلا🥀 برای کودکان و مظلومین غزه شماره کارت و شبا به نام مهدی صالح (صالح غزه ای) ش کارت ملت 6104338676264019 ش شبا ملت IR300120010000005446873086 @SalehGaza
🚀 نوجهان، دریچه ای به دنیای نوجوان |بخش دوم هویت مجموعه ای پویا، خودساخته و درونی است که از سوی عوامل بیرونی اجتماعی برانگیخته و در طول عمر، همواره بازسازی می شود. عوامل فراوانی هویت نوجوان را متناسب با توانایی های ذهنی و قدرت تفکر خودش، و تیپ شخصیتش تحت تاثیر قرار می دهند: ۱. گروه همسالان ۲. رسانه و موبایل ۳. عملکرد مدرسه ۴. خانواده و والدین (ترتیب تولد فرزندان، فاصله سنی فرزندان با یکدیگر و والدین، مسائل اقتصادی و ...) ۵. عوامل فرهنگی، اجتماعی و کلیشه های جنسیتی موجود ۶. و ... که از میان این عوامل معمولا سه عامل اول در بازسازی هویت بسیار اهمیت دارد. همچنین گفته می شود چهار نوع مواجهه, پذیرش و درونی سازی وجود دارد: ✅ ۱. هویت کسب‌شده: یعنی فرد توانسته با موفقیت بحران هویت را پشت سر بگذارد و در اواخر نوجوانی به اهداف و الزامات معینی خود را متعهد کند. این افراد معمولاً از سلامت روانی بهتری برخوردارند و انعطاف‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و فعالیت مناسب‌تری دارند. ❌ ۲. هویت پیش‌رس: افراد دارای هویت پیش‌رس، بدون تجربه‌ی مناسب بحران و سردرگمی، از ابتدای نوجوانی تحت القائات شدید خانواده یا محیط، آداب و مرسوماتی را درونی‌سازی می‌کنند. در واقع، آن‌ها نسبت به مواردی خود را متعهد می‌کنند که پیش‌تر به ایشان تحمیل شده است. انضباط، پذیرفتن اقتدار دیگران و انعطاف‌ناپذیری از ویژگی‌های این افراد است. ❌ ۳. هویت خویشتن‌یاب: این افراد کسانی هستند که نتوانسته‌اند به خود، هویت مشخصی ببخشند و در سال‌های متمادی بعد از بلوغ، هم‌چنان در تشویش، اضطراب و سردرگمی سیر می‌کنند. این افراد معمولاً پرحرف و رقابت‌طلب هستند. هم‌چنین این افراد بیش از دیگران احتمال دارد به سمت مطالعه‌ی پراکنده و کنجکاوی در اعتقادات مختلف کشیده شوند. ❌ ۴. ابهام هویت: این گروه هیچ بحرانی را تجربه و یا سپری نکرده و در عین حال به اهداف خاصی هم احساس تعهد نمی‌کنند و روی هم رفته افرادی بی‌خیال، سطحی و ناخرسند و تنها هستند. در مورد افراد با ابهام در هویت، مشکلی که وجود دارد این است که به دلیل انزوا و بی‌خیالی، جامعه معمولاً آن‌ها را جزو افراد برخوردار از سلامت روان تلقی می‌کنند اما این افراد بیش از دیگران در معرض افسردگی و تحمل شکست‌های متعدد هستند. 👆«طبعا حالت دوم تا چهارم ، بحران هویت را ایجاد یا تشدید می کند.» از نشانه های این بحران در دوره نوجوانی: 😩ناامیدی و اندوه 🤯اضطراب 😶‍🌫افسردگی انزوا 🥱خستگی 🤢احساس بی ارزش بودن 🤕آسیب پذیری 🤮کاهش اشتها و کاهش وزن 🥺احساس پوچی و تهی بودن 🙄اختلال در تمرکز 😶عدم برخورداری از انگیزه خواهد بود. ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group