غولی با شاخ و دم اضافه
با سلام خدمت شما مخاطبین عزیز و فرهیخته و جویندگان علم از گهواره تا گور. امروز در خدمت یکی از فعالین حوزه کنکور، آقای تِستدوست هستیم.
+ آقای تِستدوست میشه بفرمایید تو حوزه کنکور چه فعالیتی میکنید؟
- با سلام؛ من تو حوزه کنکور فعالیت میکنم.
+ خب اینو که میدونیم؛ منظورم اینه که دقیقا چهکار میکنید که بهتون میگن فعال حوزه کنکور؟
- ببین هرکاری که ازش نون در بیاد انجام میدیم دیگه؛ آزمون آزمایشی برگزار میکنیم، کتابهای کمکآموزشی منتشر میکنیم، سؤالات کنکور رو قبل از آزمون در اختیار نیازمنداش قرار میدیم، اون لابهلا هم هر از گاهی که بحث حذف کنکور میاد وسط، ما هم میایم وسط و نمیذاریم حذف بشه.
+ یعنی فعالیتهای شما در حوزه کنکور همینها بود؟
- نخیر! ما کارهای عامالمنفعه و خیرخواهانه هم خیلی انجام دادیم. مثلا تو مناطق صعبالعبور، مدرسه هوشمند ساختیم.
+ چقدر خوب. این مدارس خروجی هم داشته؟
- بله هرساله مقدار زیادی کاه و یونجه از این مدارس خارج میشه.
+ منظورتون رو نمیفهمم؛ کاه و یونجه چرا؟
- چون آموزش و پرورش به اندازه کافی معلم نداشت که به این مدارس اختصاص بده، مدرسه همینطور خالی افتاده بود، ما هم برای نگهداری کاه و یونجه دادیمش اجاره. اتفاقا خیلی یونجههای مرغوبی اونجا نگهداری میشه؛ اگه برای اسبت خواستی سفارش بده، بگم برات بفرستن.
+ من اسب ندارم.
- آخی! چه غمانگیز. عیبی نداره، حالا ما که اسب شخصی داریم، چه گلی به سرمون زدیم. به خدا اسب داشتن از دور قشنگه، اگرنه از نزدیک خیلی دردسر داره.
+ حالا از اسب بگذریم. میدونید که جدیدا یک آماری منتشر شده که نشون میده سهم دهکهای پایین جامعه از قبولی تو رشتههای خوب دانشگاهی بسیار پایینه. در عوض دهکهای بالای جامعه بیشترین سهم قبولی رو دارن. به نظرتون این تبعیض در سیستم آموزشی نیست؟
- بله کاملاً تبعیض هست.
+ خب برای رفع این تبعیض باید چکار کنیم؟
- باید دعا کنیم. فقط دعا کنیم تا این تبعیض رفع بشه.
+ به نظرتون این تبعیض بهخاطر روش منسوخ و اشتباه برگزاری کنکور نیست؟
- چرا اتفاقا کاملا روش برگزاری کنکور غلطه. من بارها گفتم که نیاز نیست سر جلسه کنکور به داوطلبین کیک و آب معدنی بدیم. مگه ما چقدر از کنکور درآمد داریم که این همه هم خرج پذیرایی کنیم؟
+ نه! منظورم اینه که چرا فقط اون عدهای که از پس تأمین هزینه کلاسهای کنکور و مؤسسات خصوصی برمیان باید بهترین دانشگاهها برن؟
- خب بقیه چرا نمیرن؟ کی جلوشونو گرفته؟
+ آخه بقیه جزو دهکهای اول تا سوم هستن.
- بیا. بهترین رتبهبندی رو بهشون دادن، بازم دو قورت و نیمشون باقیه و چشم دیدن اون بیچارههای دهک دهمی رو ندارن. ماهایی رو هم که میخوایم واسه این دهک نهم دهمی یه کاری بکنیم اذیت میکنن.
+ ببخشید، پس با این اوصاف این مافیایی که میگن، شمایید؟
- کی گفته من مافیام؟ من قطعی شهروندم. تو با چه فکتی به من تارگت میزنی. اصلا تارگت من از روز اول بازی خودت بودی. رأی میگیریم از بازی بری بیرونها!
+ اولا که این برنامه شهروند و مافیا نیست، یه برنامه دیگه هست؛ دوما این برنامه منه، از کی میخوای رأی بگیرید که برم بیرون؟
- نه دیگه! شما یه نگاه دوباره به عوامل پشت صحنه بنداز.
+ عه! پس عوامل برنامه کجان؟ چرا تیم تولید عوض شدن. این فیلمبردارها کیان؟ اصلا اینا کی اومدن تو استودیو؟
- نه دیگه. الان این برنامه مال ماست. یعنی کلش واس ماست.
+ اینا که دارن میان سمتم کیان؟
- کی؟ من که کسی رو نمیبینم؟! فقط یه پزشک با سرنگ هست که داره میاد سمتت.
+ عه. آقای تِستدوست، همین الان من متوجه خدمات بیشائبه شما به عنوان یک شهروند به صنعت کنکور کشور شدم.
- خواهش میکنم. دیگه بالاخره کاریه که از دستمون بر میاد. تا باشه از این کارها.
بیانات حاج آقا حاتم پوری با موضوع مباهله#1402.04.21.wma
3.19M
⁉️مگر مسیحیان چه میگفتند که خداوند به پیامبر اسلام ص فرمود؛ آنان را به مباهله و نفرین بر علیه همدیگر فرا خوان ؟!
👌پاسخ کوتاه و نغز حاج آقا حاتمپوری کرمانی را بشنوید
🆔باکانالزندگیشیرینوالهیهمراهباشید
🔰
@hatampoori
✅هیچ کدام از فایلهای صوتی کانال زندگی شیرین و الهی را از دست ندهید
┈••✾•🌻 🌿🌺🌿 🌻•✾••┈
عیدمباهله،روزاثباتحقانیتاسلاممبارک
🎋🍀🌹🍀🎋
تقویم را نگاه کنید
امسال بهمن و رجب با هم تمام می شوند !
آرام باشید آقای معلم
ترمز دستی دستتان را بکشید.
عصبانیت برایتان خوب نیست
این روزها بفرمایید بیشتر برایتان جوشانده بیاورند.
درختهای آقچه کند 🌱 برای ما که طبیعت نشد ولی گیاهان دارویی 🍃 خوبی دارد برای اعصاب معصابتان
دانش آموز که بودیم داد و فریادهای معلم را با سکوت😐پاسخ می دادیم.
بچه های ترسوتر از ترس طرح سوال معلم می رفتند زیر میز، تا چشمشان به چشم آقا نیافتد.
آن روزها گذشت
الان بجای رفتن به زیر میز، وقت زدن به زیر میز رسیده است.
الان دیگر سکوت معنایی ندارد آقای معلم!
چون نه شما معلم هستید و نه ما دانش آموزان مدارس معلم سالار!🤗
اول ابتدایی که بودم عکستان را جلوی دبستانمان دیدم.
یادش بخیر
کلاس پنجمی ها جوهر یخ زده خودکارشان✍️ را ها می کردند تا برای چشمهایتان عینک 🕶️بکشند.
شاید دوست داشتند بهتر آنها را ببینید!
بچه هایی که با چکمه های قرمز و آبی می آمدند مدرسه، تا گل سرد زمستان، لای انگشتانشان نلولد و مغز و استخوانشان یخ نزند.
به قول قیصر چقدر زود دیر شد!
آن روزها امید امام به ما دبستانی ها بود.
اول کتابهای درسی ام خوانده بودم.
امام روح الله آن روزها، این روزها را پیش بینی کرده بودند.
جور عجیبی به ما دهه شصتی ها امید داشت،
که در دهه ی هزار و چهارصد، بعد از گذر چله عمر و اوج پختگی، آینده جدید را رقم بزنیم برای کشورمان.
ولی به همان جا ختم نشد.
من دانش آموز بودم شما نماینده بودی!
دانشجو شدم شما نماینده بودی!🤔
دوران آشخوری سربازی هم محافظ صندوقی شدم که اسم شما را بالا آورد.😯
بله شما ادامه داشتی
🔸هشت سال بعد...
بوقهای جشن عروسی من قاتی شده بود با بوقهای پیروزی شما در انتخابات
آن شب شب دامادی شما هم بود.
چون چند باره به وصالتان رسیده بودید.
همان همیشگی لذت بخش نشستن روی صندلی گرم و نرم و سبز قانون گذاری
🔸آقا معلم اجازه
الان بچه ی اول ابتدایی من هم نماینده دارد.
از قضا نماینده دوران ابتدایی او هم شما هستید.
روزگار خیلی عوض شده
این تنها نقطه مشترک دهه شصتی ها و دهه نودی های تاکستان است که نماینده شان یکی است!
اینجایی که در زبان بنرچی ها و استوری بازهای چاچول، همه انتصابات بجا و شایسته است حتی آبدارچی ها جدید انتظار دیگری داشتیم از اینی که هست.
حالا دیگر شما الان عینک دارید.
بچه های الان باید روی عکس تبلیغاتی جدیدتان چیز دیگری بکشند.
اگر موهایتان را در آسیاب مجلس سفید کرده اید ولی در گشت و گذار از شهرها و روستاهای ما موی سرتان ریخته است.
شما رکورد دار پیاده روی در شهرها و روستاهای ما هستید.
پس باید آگاه تر از همه ما به مسائل ما باشید.
درد را دیده اید و درمان هم دست شما بوده.
بجز این، شما مردها و نامردها را می شناسید.
فاصله نامردها و نامزدها تنها یک نقطه است.
مردم هم این دو را می شناسند و خطششان مردها و نامردها را جدا کرده است.
گذر عمر است و دنیایی دیگر منتظر اعمال همه ما.
تقویم را نگاه کنید
امسال بهمن و رجب با هم تمام می شود و بهار قرآن و نوروز به هم می رسند.
یا محول الحول و الاحوال
رگهای شهر ما نیاز به خون جدید دارد
خدایا اگر صلاح می دانی حجامت این تن خسته با خودت.
📝کانال #رسانه_بسیج↙️
➥ @bsjghaghazan1
دیدار بسیجیان و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام با سید رحمن حسینی فرماندهی محترم پاسگاه شهرک یحیی آباد بمناسبت عید غدیر که هفته گذشته به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شده بودند.
حُرِّه دختر حلیمه سعدیه، خواهر رضاعى نبى اکرم (ص) روزى به کاخ حکومتى حجّاج بن یوسف ثقفى وارد شد.حجاج از طرز برخورد او که خیلى وزین و بىاعتنا بود فهمید که یک زن معمولى نیست.
بعد از اینکه او را شناخت از او سؤال کرد:
تو حُرّه دختر حلیمه سعدیه اى؟
گفت: بلى
حجاج گفت:مدتى در انتظار دیدار تو بودم زیرا به من خبر رسیده که تو على را برتر از صحابه ٔپیامبر(ص) میدانى و او را بر ابوبکر ، عمر ، عثمان ، ترجیح مى دهى؟
حرّه گفت: نه تنها از صحابه، بلکه از تمام افرادى که از صحابه بهترند ، بالاتر و بهتر میدانم !
حجاج گفت:مقصود خویش را روشنتر بیان کن. کیست که بالاتر از اصحاب پیغمبر باشد؟
حرّه گفت: بهتر از اصحاب پیغمبر بسیارند از جمله آدم ، نوح ، لوط ، ابراهیم ، موسى ، سلیمان و ...
حجّاج ناراحت شده و گفت:
واى برتو ، چقدر ادّعاى بزرگى کردى که على (ع) را از بعضى انبیاء بالاتر و برتر شمردى اگر در این باره دلیل و برهانِ قوى اقامه نکنى تو را خواهم کشت.
حرّه با کمال شهامت، به قرآن شریف تمسک کرد و براى هر یک از ادّعاهاى خود دلیل قاطع از کلام خدا ، اقامه کرد و چنین گفت: اى حجّاج
قرآن درباره حضرت آدم میفرماید:
(وَ عَصى آدَمُ رَبَّهُ فَغَوى،آدم عصیان کرد)
ولى درباره حضرت على(ع) و خانوادهاش میفرماید :
(وَ کانَ سَعْیُکُمْ مَشْکُوراً)
سعى وکار شما موردتقدیر و ستایش است.
بعلاوه، خداوند متعال حضرت آدم را در بهشت آزاد گذاشت و فقط او را از گندم ممنوع کرد و فرمود:
(وَ لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَه)
نزدیک این درخت نروید ولى او با همسرش، به نزدیک آن درخت رفتند و از آن خوردند.
امّا على(ع) در عین حالیکه تمام نعمتها بر او حلال بود اما از نان گندم هم نخورد.
حجاج با صداى بلند گفت:
اَحْسَنْتِ... اَحْسَنْتِ
بعد از او تقاضا کرد که برترى على (ع) را بر نوح و لوط بیان کند.
حرّه گفت: خداوند به عنوان مثال براى کافران زنهاى لوط و نوح پیامبر را نامبرده
که به آن دو بزرگوار، خیانت کردند گر چه همسر دو پیغمبرند، امّا این باعث
رفع عذاب آنها نخواهد شد.
روز قیامت به هر دو خطاب میشود: داخل شوید، به همراهى آنانکه داخل آتشاند
امّا حضرت على(ع) را همسرى است که خشنودى او خشنودى خداست
و خشم او خشم خداست.
حجاج گفت:اَحْسنتِ یا حرّه! قبول کردم امّا دلیل برترى على را بر ابراهیم بیان کن
حُرّه گفت: خداوند درباره حضرت ابراهیم (ع) در قرآن میفرماید:
(وَ اِذْقالَ اِبْراهیمُ رَبِّ اَرِنى کَیْفَ تُحْىِ الْمُوْتى قالَ اَوَلَمْ تُؤْمِنْ قالَ بَلى وَ لکِنْ لِیَطْمَئِنَّ قَلْبى)
خدایا به من بنمایان که چگونه
مردگان را زنده مى کنى
خطاب رسید:مگر تو ایمان نیاورده اى؟
عرض کرد، بلى ایمان آورده ام ولى میخواهم که مطمئن شوم خدا هم به او نمایاند.
امّا على(ع) جملهاى را فرمود که دوست و دشمن آنرا نقل کردهاند
حضرت در جواب صعصعة بن صوحان که وقتى پرسید:
یا امیرالمؤمنین تو بالاترى یا حضرت ابراهیم؟
فرمود: ابراهیم(ع) براى اطمینان قلبى خودش
به خداوند عرضه داشت:
(رَبِّ أرِنى کَیْفَ تُحْىِ الْمُوتى)
امّا من آنچنان اطمینان دارم
که اگر پردههاى غیبى از مقابل من برداشته شود بر یقین من افزوده نخواهد شد.
حجاج گفت: آفرین بر تو اى حرّه، استدلال بسیار خوبى کردى، حالا بگو برترى على بر موسى(ع) چیست؟
حرّه گفت: حضرت موسى(ع) وقتیکه در دفاع ازمظلوم یکى از یاران فرعون را کشت و به او خبردادند که طرفداران فرعون میخواهند تو را به قتل برسانند.
(فَخَرَجَ مِنْها خائِفاً یَتَرَقَّبُ)
او در حالیکه میترسید،از مصرخارج شد
و به سوى مدین رفت.
امّا حضرت على(ع) در لیلة المبیت
بهجاى پیامبر(ص) خوابید و جان خود را بدون واهمه فداى پیامبر کرد، این درحالى بود که خطر قتل او حتمى بود این عمل آن حضرت مورد تقدیر خداوندى قرار گرفت که میفرمایند:
(وَ مِنَ النّاسِ مَنْ یَشْرى نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللّه)ِ
بعضى از مردم جان خود را براى رضاى خدا مىفروشند.
حجاج گفت: احسنتِ، حالا دلیل خویش را بر فضلیت
على نسبت به حضرت سلیمان (ع) بیان نما
حرّه گفت:
حضرت سلیمان به خداوند عرضه داشت:
(رَبِّ اغْفِرْلى و هَبْ لى مُلْکاً لایَنْبَغىِ لاَِحَدٍ مِنْ بَعْدى)
پروردگارا! مرا ببخش و ملک و سلطنتى به من کرامت فرما که سزاوار احدى بعد از من نباشد.
امّا على(ع) درباره دنیا و بیزارى از ریاست آن فرمود:
(هَیْهاتَ ! غُرّى غَیْرى لاحاجَةَ لى فیک قَدْ طَلَّقْتُک ثَلاثاً لارَجْعَةَ)
اى دنیا ! از من دور شو و غیر مرا فریب ده من نیازى به تو ندارم من تو را سه طلاقه نمودهام و رجوعى در آن نیست.
بحار الانوار.ج۴۶. ص ۱۳۴و۱۳۵و۱۳۶
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته امیرالمؤمنین علی علیه السلام و الائمه المعصومین علیهم السلام 🤲
عید شما مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقد توییتریها به جنجال سفر ضرغامی به قزوین: من با نامرد دست نمیدم!
🔹کمتر کسی فکرش را هم می کرد که سفر وزیر میراث به قزوین، با یک حاشیه بزرگ و جنجالی همراه شود. کاربران توییتر حسابی نسبت به جمله عجیب یک مسوول موضع گرفتند.
#توییترگردی
📝کانال #رسانه_بسیج↙️
➥ @bsjghaghazan1
May 11
43.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رزمایش دفاع از مقر
ناحیه مقاومت بسیج امام علی ع
حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل ع
حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی س
مورخه ۱۴۰۲/۴/۲۲
📝کانال #رسانه_بسیج↙️
➥ @bsjghaghazan1
May 11
⬛️🔶⬛️ بررسی نقش پلتفرمها در اغتشاشات/۱۸
۱
هشتگسازی پیاده نظام فیلیمو/ سازندگان «ممیزی» با حمایت پلتفرم یاغی چه اهدافی را پیش میبرند؟ +فیلم
کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه تنها نهاد قانونی دارای پشتوانه قانونی است، برنامه ممیزی را به عنوان یک برنامه مخرب تشخیص نداد و ترکتازی گروه سازنده با دستخوش ساختن مجموعه برنامه صداتو ادامه پیدا کرد.
سرویس فرهنگ و هنر مشرق - برنامه «ممیزی» شعر وترانه از سال ۱۳۸۶ در قالب یک برنامه رادیویی در «رادیوجوان» و برنامه «جوونی_آزاد» با سردبیری حامدجوادزاده و نویسندگی همسرش «ریحانه سعیدیان» آغاز شد.
در اسفند ٩٣ و بهار ٩٤ در برنامه شهرآورد و در شبکهیک سیما این برنامه همراه با زوج مذکور ادامه یافت و بعدها از سازو کار تولید در صدا و سیما خارج و به مجموعه «پرشانایده» رفت و به فاصله کوتاهی تبدیل به برند فیلیمو و آپارات شد.
ساختار این برنامه در بخشهای ابتدایی متمرکز روی ایده ممیزی شعر و ترانههای مشهور بود که توسط آقای ممیز (وحید آقاپور) اصلاح میشد و شوخیهای مضمونی حاصل تمرکز بر دیدگاههای آقای سانسورچی و تغییر متن ترانهها در فضایی ابزورد بود.
فضای ممیزی مبتنی بر بازجویی از هنرمندی است که قصد دارد برای ترانه، فیلم و سریالش مجوز دریافت کند. از حیث مضمون سختگیریهای آقای سانسورچی به ساختار و بوروکراسی فرهنگی سه دهه گذشته شباهتی ندارد.
ساختار برنامه ممیزی یک فرآیند نظارت سختگیرانه را به تدریج به ساختار سیاسی - امنیتی کشور تعمیم میدهد و شاید از منظر دنبال کنندگان چون لحن کمدی برای چنین برنامهای انتخاب شده است، چنین تفسیر "مته به خشخاش گذاشتن" تلقی شود. اما برای فاصلهگذاری میان مردم و حاکمیت کمدی در مدیا مهمترین ابزار است.
امیال شبه سانسورچی که از ناکجاآبادی و سختگیریهایش را همه چیز به نفع منافع سیاسی خود میخواهد مصادر کند و دائما «سانسور به نفع ایدئولوژی حکومتی» را به طیف محافظهکار درون ساختار نسبت میدهد، هدف برنامه که فاصلهگذاری میان هنرمندان و مردم با بدنه حاکمیتی است، محقق خواهد شد.
این برنامه در حالی در نیمه دهه نود تولیدش را آغاز کرد که چنین ممیزی در ساختار فرهنگی آن برهه دور از ذهن بود، اما با تحلیل جزئیات این برنامه میتوان دریافت که ممیز بر اساس ایده تمسخر رویکردهای محافظهکارانه و در مواردی طیف فرهنگی هوادار انقلاب اسلامی ساخته شده است.
در قسمتهای نخست این برنامه وقتی آقای سانسورچی «کیهان» و «اخراجیها» را به عنوان روزنامه و فیلم تراز معرفی میکند، میتوان حدس است که سوگیریهای این برنامه چه اهدافی را در تمسخر نمادهای گفتمانی انقلاب اسلامی دنبال میکند.
Enter fullscreenDownload
هجو پشه !
با توجه به فضای فعلی در دو سال گذشته و تمرد علنی فیلیمو از سکوی نظارتی ساترا میتوان به این تحلیل رسید یکی دیگر از اهداف این برنامه با محوریت ممیزی، هدفی جز سست کردن جایگاه سکوهای نظارتی و ناظران بر امور تولید محتوای فرهنگی در داخل کشور را ندارد.
ممیزی با یک شیب آرام به تدریج رویه سیاسیتری در پیش گرفت و یکی از قسمتهایش با روی کار آمدن دولت سیزدهم تبدیل به ترند فضای مجازی شد. این بخش از برنامه ممیزی با هشتگ «کت_کشی» ترند شد.
Enter fullscreenDownload
کت کشی
در بریده ترند شده «کت_کشی» سانسورچی میگوید: من از مدیران اقتصادی این کشور هستم و در وزارت صمت از مدیرکلهای مهم ذی نفوذ و تعیین کننده هستم، اصلا وزیر با لابی ما انتخاب میشود.
هنرمند مدعو ناگهان میپرسد: شما عضو مجمع ذاکرین (اهل بیت) بودید، چی شد که که یک دفعه رشد کردید؟
سانسورچی میگوید: ما پله پله آمدیم بالا، گام اول شما باید چندین سال «کتکشی» کنید.
عبارت دوپهلوی کتکشی و بریدههای برنامه ممیزی که در آشوبهای اخیر به بخشی از عملیات اعتراضی علیه حاکمیت تبدیل شد، نشان میداد سازندگان و پلتفرم پخش کننده از خلأ مشهود نظارت بر این برنامه، یک فرهنگ ضد سیستمی را تولید و در فضای مجازی گسترش دادهاند.
Enter fullscreenDownload
فواید تحریم
با مبنا قرار دادن بخشی از یکی از قسمتهای ترند شده این مجموعه میتوان ردپای هجو گفتمان انقلابی که مبتنی بر توسعه اقتصادی برای عبور از تحریم است را به وضوح مشاهده کرد، در بخشی دیگر از این برنامه که با هشتگ «کاسبان_تحریم» ترند شد سانسورچی با استدلال کاراکتر مدیری در سریال هیولا میگوید: تورم میتواند مفید باشد، ما ناله تورمی داریم و اشتباه است. همین منطق نمایشی {سریال هیولا} را باید در مورد تحریم پیاده کرد. راجع به فواید تحریم سریال بسازیم. سانسورچی در مورد فواید تحریم میگوید: فرض کن ۱۰۰۰ میلیارد پول دارید که رانت هیات مدیره شرکت فولاد است و ما این مبلغ را گرفتهایم. میتوانی گوشی بنز و مازاراتی وارد کنید؟
⬛️🔶⬛️
۲
هنرمند مدعو پاسخ میدهد: خیر.
سانسورچی میگوید: من وارد میکنم... و جنس وارداتی را میفروشم و به ۵۰۰۰ میلیارد تومن پول میرسم. ۱۰۰۰ میلیارد شرکت فولاد را پس میدهم، پس تحریم خوب است. تحریم فلج کنند نیست و به هنرمند مدعو اشاره میکند: شما نیمی از واقعیت را نمیبینند.
نسبت ممیزی با آشوبهای ۱۴۰۱
با استناد به ذکر نمونههای مصداقی بالا میتوان اذعان داشت که بخشی از مجموعه ممیزی برای انتخابات پسا ۱۴۰۰ ساخته شد تا تفکر حاکم بر سطوح دولتی را پیشاپیش به سخره گرفته و هجو کند.
باید تاکید کرد ذکر این مصادیق در نفی ساختن برنامه انتقادی نیست. برنامه انتقادی هجو و کمدی ساختن درباره ساختار حاکمیت را نباید عیب تلقی کرد. برخی انحرافات در ساقه پیش میآید و در هر سیستمی چنین است و ساختن برنامه انتقادی مصداق هرس ساقه است، اما فیلیمو با برنامه ممیزی به دنبال بریده تنه درخت و زدن به ریشه است. ممیزی در پی ایجاد یک انحراف در افکار عمومی که درخت و ساختار مورد نقدش میوهای نخواهد داد. این استدلال در ماجرای پسا آشوبهای ۱۴۰۱ بیشتر از گذشته خودنمایی کرد.
صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام که توسط سازندگان بارها تایید شده متعلق به آنان است و در پستهای ریحانه سعیدیان تائید شده و میتوان استناد کرد که توسط گردانندگان اداره میشود. اقدام به هشتگسازی از اسم رمز «مهسا امینی» در بحبوحه آشوبهای سال گذشته با استفاده برنامهای که توزیع سراسری آن به عهده پلتفرم فیلیمو است و به عنوان یکی از بِرندهای آن شناخته شده، هشتگسازی به همراه انتشار بخشهایی از این برنامه برای تطبیق با غائله سال گذشته چه معنایی میتواند داشته باشد؟
آیا هشتگسازی از عنوان شهر زاهدان همزمان با اتفاقات سال گذشته و انتشار آن با هشتگ کردن اسم رمز مهسا امینی تصادفی و بدون غرض بوده است!
Enter fullscreenDownload
همزمان با آشوبهای ۱۴۰۱ ممیزی سه بخش کوتاه از برنامههای قبلی خود را با هشتگ#مهسا_امینی و باعنوان «همراه ایران» منتشر کرد.
وحید آقاپور در یکی از این بخشها به خواننده مدعو میگوید: نذار خفهات کنن فکرت را بگو{استفاده شده در ترانه} برای من عجیب است. ما اصلا خفه کردیم نداریم ما آزادترین کشور دنیا هستیم و "نذار خفهات کنند" را باید اصلاح کنی و گرنه خفهات میکنند!
Enter fullscreenDownload
در پست بعدی که منتشر شده و پس از آبان ۹۸ تولید شده سانسورچی میگوید: بیعار هستید، به شما برنمیخورد، این اعتراضهای مردم، این فحشهایی که مردم دادند، این داغ دل مردم و این فریادهایی که زدند روی شما اثر نمیگذارد، چون بی عار هستید.
Enter fullscreenDownload
در سومین پست متناسب با آشوبهای سال گذشته خواننده و سانسورچی به صورت مشترک ترانهای تغییر یافته را با این مضمون میخوانند: بیا بنویسیم مثل درس مثل مشق تو کتاب تاریخ فردا/بیا بنویسیم ما هنوز زندهایم زیربار غمها و درها /بیا بنویسیم که روزگار قاتل امیده ولی ما می دونیم شب تار آخرش سپیده/جنگ و قهر و تحریم ستم، این جهان پلشته/کی میدونه غیرخودمون، چی به ما گذشته/ هیچکی توی تاریخ قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی این همه نمرده/ ته همه این غما، باز ما سربلندیم /یه روزی میاد که باهم دوباره بخندیم ...
پیج برنامه ممیزی که طی چند فصل طولانی از فیلیمو پخش میشد، همزمان با گسترش یافتن آشوبها به دانشگاهشریف، پست بالا را منتشر کرد و سازندگان این برنامه نوشتند: پیج ممیزی قصد داشت در این روزها با انتشار قسمتهایی از ممیزی، با مردم ایران همراهی کنه. اما در شرایط کنونی، ضمن ابراز تاسف در خصوص وقایع اخیر(خصوصاً دانشگاههای شریف و اصفهان) و در جهت همدردی با مردم عزیز ایران، تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیتی خودداری میکند.
ممیزی چندی بعد همزمان با زلزله خود برنامه دیگری را منتشر کرد و در قالب ممیزی ترانه «همهچی آرومه» به بررسی رخدادهای پس از فتنه ۱۴۰۱ پرداخت.
Enter fullscreenDownload
ویدئوی اول
در بخشی این ویژه برنامه به موضوع «خوببودن حال» مطرح میشود و ممیز میگوید: ما هستیم اما همکاران شما (منظور سلبریتیها) نیستید، سه ماه سر کار هستیم دریغ از یک نفر اینکه کسی برای ممیزی شعر و ترانه مراجعه کند. ممیز با اشاره به اتفاقات اخیر سخنان وزیر ارشاد را دستمایه قرار میدهد و میگوید: کنفرانس برگزار کردیم و خواهش کردیم کنسرتها را شروع کنید و هنرمندها بخوانند و برنامههای هنری را با شور و حال اجرا کنند اما افاقه نکرد و اغلب تشریف نیاوردند به غیر از آقای حسن ریوندی و پرواز همای.(هنرمندان تراز) ممیز با اشاره به این دونفر به فعالیت این دو در ایام آشوبهای ۱۴۰۱ اشاره میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام سروران و بزرگواران این کلیپ توسط اینستا حذف شد لطفانشر بدید تو همه گروهها
📝کانال #رسانه_بسیج↙️
➥ @bsjghaghazan1
May 11
🔷 شهید آوینی: «اگر كشاكش ابتلائات است كه مرد می سازد، پس یاران! دل از سامان بركنیم و روی به راه نهیم. بگذار عبدالله بن عمر ما را از عاقبت كار بترساند.
🔹اگر رسم مردانگی سرباختن است، ما نیز چون سید الشهدا او را پاسخ خواهیم گفت كه: ای پدر عبدالرحمن، آیا ندانسته ای كه از نشانه های حقارت دنیا در نزد حق این است كه سر مبارک یحیی بن زكریا را برای زنی روسپی از قوم بنی اسرائیل پیشكش برند؟ بگذار اینچنین باشد. این دنیا و این سر ما!
🔸منبع: کتاب «فتح خون»
♦️شهید بی سر رضا اسماعیلی از افغانستان، شهیدی که شب قبل از شهادتش امام حسین (ع) را در خواب می بیند که به او می گوید فردا سرت را خواهند برید و مانند من شهید میشوی، اما نترس، هیچ دردی ندارد!
##رسانه_بسیج👇
📝کانال #رسانه_بسیج↙️
➥ @bsjghaghazan1
احسنت بر این امادگی و اموزش ها برای دفاع از اسلام و انقلاب و قران و ناموس و وصن
توسط بسیجیان عزیز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 استادمهدی گلشنی، فیزیکدان برجسته و نظریهپرداز ایرانی، پژوهشگر پیشکسوت فلسفه علم، مترجم، استادتمام بازنشسته دانشگاه صنعتی شریف، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، و عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران، از برگزیدگان علمی و چهره ماندگار در عرصهٔ فیزیک و برندهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.
📚دکترای فیزیک با گرایش «ذرات بنیادی» از دانشگاه برکلی آمریکا در سال ۱۳۴۸ هـ.ش. درباره چهاردهه دغدغههای خود نسبت به شبکه نفوذ دشمنان ایران در نظام آموزش عالی کشور درددل میکند:
بارها به مسئولان شواهدی نشان دادم که نفوذ آمریکاوانگلیس را در عمق دانشگاههای ایران، اثبات میکرد و هنوزهم مدارکی در اختیار دارم...!
🔰استادمهدی گلشنی در سخنرانی بهمن ماه ۹۶ در دانشگاه صنعتی شریف که آن را «وصیت نامه علمی» خود نامیدند، صراحتاً هشدار دادند که «دانشگاه در حال سقوط» است.
‼️ایشان هشدار دادند: عنوان «فرارمغزها» عبارت درستی نیست، بلکه «فراردهی مغزها» درست است. برخی در این کشور و دانشگاه، طوری با دانشجو برخورد میکنند که جوانان ما از این کشور فراری میشوند...
✍️ آیا پاکسازی دانشگاههای کشور از عناصر #مولد_ضدانقلاب، بعد از این همه تجربههای تلخ، یک ضرورت حیاتی نیست...!؟!
#چهاردهه_مدارا_با_ضدانقلاب
#فصل_پاکسازی_دانشگاهها
صفحات مجازی محمدعلی رامین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ «زندگی بدون امام زمان»
🎙استاد #رائفی_پور
🔺 زندگی بدون امام زمان یعنی مغضوب علیهم بودن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فرش دردوره ریاست جمهوری خاتمی شروع دردوره روحانی به آمریکا هدیه شده است اینهم ارتباط پشت پرده اصلاح طلبان که بافت این فرش 19سال طول کشیده و تصاویر همه رؤسای جمهور آمریکا طی 253سال قاره آمریکاست بافته شده همه نخ این قالی از بهترین ابریشم میباشد 😡😱😡
🔴فضیلت صلوات از شامگاه پنجشنبه تا غروب روز جمعه
🔵آقا امام صادق علیه السلام میفرماید:
🟢 هنگامی که شام پنجشنبه و شب جمعه فرا میرسد، فرشتگانی از آسمان نازل میشوند که به همراه خود قلمهایی از طلا و کاغذهایی از نقره دارند. آنها در طی این مدت تا غروب روز جمعه، هیچ عملی به جز صلوات بر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را ثبت نمیکنند.
📚 من لا یحضره الفقیه،ج ۱ص ۴۲۴
🟣 منتظرین گرامی صلوات از بهترین ادعیه برای حاجت روایی است و چه حاجتی بالاتر از فرج امام زمان (عج)
🌹 در این فرصت طلایی امام خود را یاری کنید با دعا برای ظهور با ذکر صلوات همراه با عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یاعلی
⬛️🔶⬛️ بررسی نقش پلتفرمها در اغتشاشات/۱۸
۱
هشتگسازی پیاده نظام فیلیمو/ سازندگان «ممیزی» با حمایت پلتفرم یاغی چه اهدافی را پیش میبرند؟ +فیلم
کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه تنها نهاد قانونی دارای پشتوانه قانونی است، برنامه ممیزی را به عنوان یک برنامه مخرب تشخیص نداد و ترکتازی گروه سازنده با دستخوش ساختن مجموعه برنامه صداتو ادامه پیدا کرد.
سرویس فرهنگ و هنر مشرق - برنامه «ممیزی» شعر وترانه از سال ۱۳۸۶ در قالب یک برنامه رادیویی در «رادیوجوان» و برنامه «جوونی_آزاد» با سردبیری حامدجوادزاده و نویسندگی همسرش «ریحانه سعیدیان» آغاز شد.
در اسفند ٩٣ و بهار ٩٤ در برنامه شهرآورد و در شبکهیک سیما این برنامه همراه با زوج مذکور ادامه یافت و بعدها از سازو کار تولید در صدا و سیما خارج و به مجموعه «پرشانایده» رفت و به فاصله کوتاهی تبدیل به برند فیلیمو و آپارات شد.
ساختار این برنامه در بخشهای ابتدایی متمرکز روی ایده ممیزی شعر و ترانههای مشهور بود که توسط آقای ممیز (وحید آقاپور) اصلاح میشد و شوخیهای مضمونی حاصل تمرکز بر دیدگاههای آقای سانسورچی و تغییر متن ترانهها در فضایی ابزورد بود.
فضای ممیزی مبتنی بر بازجویی از هنرمندی است که قصد دارد برای ترانه، فیلم و سریالش مجوز دریافت کند. از حیث مضمون سختگیریهای آقای سانسورچی به ساختار و بوروکراسی فرهنگی سه دهه گذشته شباهتی ندارد.
ساختار برنامه ممیزی یک فرآیند نظارت سختگیرانه را به تدریج به ساختار سیاسی - امنیتی کشور تعمیم میدهد و شاید از منظر دنبال کنندگان چون لحن کمدی برای چنین برنامهای انتخاب شده است، چنین تفسیر "مته به خشخاش گذاشتن" تلقی شود. اما برای فاصلهگذاری میان مردم و حاکمیت کمدی در مدیا مهمترین ابزار است.
امیال شبه سانسورچی که از ناکجاآبادی و سختگیریهایش را همه چیز به نفع منافع سیاسی خود میخواهد مصادر کند و دائما «سانسور به نفع ایدئولوژی حکومتی» را به طیف محافظهکار درون ساختار نسبت میدهد، هدف برنامه که فاصلهگذاری میان هنرمندان و مردم با بدنه حاکمیتی است، محقق خواهد شد.
این برنامه در حالی در نیمه دهه نود تولیدش را آغاز کرد که چنین ممیزی در ساختار فرهنگی آن برهه دور از ذهن بود، اما با تحلیل جزئیات این برنامه میتوان دریافت که ممیز بر اساس ایده تمسخر رویکردهای محافظهکارانه و در مواردی طیف فرهنگی هوادار انقلاب اسلامی ساخته شده است.
در قسمتهای نخست این برنامه وقتی آقای سانسورچی «کیهان» و «اخراجیها» را به عنوان روزنامه و فیلم تراز معرفی میکند، میتوان حدس است که سوگیریهای این برنامه چه اهدافی را در تمسخر نمادهای گفتمانی انقلاب اسلامی دنبال میکند.
Enter fullscreenDownload
هجو پشه !
با توجه به فضای فعلی در دو سال گذشته و تمرد علنی فیلیمو از سکوی نظارتی ساترا میتوان به این تحلیل رسید یکی دیگر از اهداف این برنامه با محوریت ممیزی، هدفی جز سست کردن جایگاه سکوهای نظارتی و ناظران بر امور تولید محتوای فرهنگی در داخل کشور را ندارد.
ممیزی با یک شیب آرام به تدریج رویه سیاسیتری در پیش گرفت و یکی از قسمتهایش با روی کار آمدن دولت سیزدهم تبدیل به ترند فضای مجازی شد. این بخش از برنامه ممیزی با هشتگ «کت_کشی» ترند شد.
Enter fullscreenDownload
کت کشی
در بریده ترند شده «کت_کشی» سانسورچی میگوید: من از مدیران اقتصادی این کشور هستم و در وزارت صمت از مدیرکلهای مهم ذی نفوذ و تعیین کننده هستم، اصلا وزیر با لابی ما انتخاب میشود.
هنرمند مدعو ناگهان میپرسد: شما عضو مجمع ذاکرین (اهل بیت) بودید، چی شد که که یک دفعه رشد کردید؟
سانسورچی میگوید: ما پله پله آمدیم بالا، گام اول شما باید چندین سال «کتکشی» کنید.
عبارت دوپهلوی کتکشی و بریدههای برنامه ممیزی که در آشوبهای اخیر به بخشی از عملیات اعتراضی علیه حاکمیت تبدیل شد، نشان میداد سازندگان و پلتفرم پخش کننده از خلأ مشهود نظارت بر این برنامه، یک فرهنگ ضد سیستمی را تولید و در فضای مجازی گسترش دادهاند.
Enter fullscreenDownload
فواید تحریم
با مبنا قرار دادن بخشی از یکی از قسمتهای ترند شده این مجموعه میتوان ردپای هجو گفتمان انقلابی که مبتنی بر توسعه اقتصادی برای عبور از تحریم است را به وضوح مشاهده کرد، در بخشی دیگر از این برنامه که با هشتگ «کاسبان_تحریم» ترند شد سانسورچی با استدلال کاراکتر مدیری در سریال هیولا میگوید: تورم میتواند مفید باشد، ما ناله تورمی داریم و اشتباه است. همین منطق نمایشی {سریال هیولا} را باید در مورد تحریم پیاده کرد. راجع به فواید تحریم سریال بسازیم. سانسورچی در مورد فواید تحریم میگوید: فرض کن ۱۰۰۰ میلیارد پول دارید که رانت هیات مدیره شرکت فولاد است و ما این مبلغ را گرفتهایم. میتوانی گوشی بنز و مازاراتی وارد کنید؟
⬛️🔶⬛️
۲
هنرمند مدعو پاسخ میدهد: خیر.
سانسورچی میگوید: من وارد میکنم... و جنس وارداتی را میفروشم و به ۵۰۰۰ میلیارد تومن پول میرسم. ۱۰۰۰ میلیارد شرکت فولاد را پس میدهم، پس تحریم خوب است. تحریم فلج کنند نیست و به هنرمند مدعو اشاره میکند: شما نیمی از واقعیت را نمیبینند.
نسبت ممیزی با آشوبهای ۱۴۰۱
با استناد به ذکر نمونههای مصداقی بالا میتوان اذعان داشت که بخشی از مجموعه ممیزی برای انتخابات پسا ۱۴۰۰ ساخته شد تا تفکر حاکم بر سطوح دولتی را پیشاپیش به سخره گرفته و هجو کند.
باید تاکید کرد ذکر این مصادیق در نفی ساختن برنامه انتقادی نیست. برنامه انتقادی هجو و کمدی ساختن درباره ساختار حاکمیت را نباید عیب تلقی کرد. برخی انحرافات در ساقه پیش میآید و در هر سیستمی چنین است و ساختن برنامه انتقادی مصداق هرس ساقه است، اما فیلیمو با برنامه ممیزی به دنبال بریده تنه درخت و زدن به ریشه است. ممیزی در پی ایجاد یک انحراف در افکار عمومی که درخت و ساختار مورد نقدش میوهای نخواهد داد. این استدلال در ماجرای پسا آشوبهای ۱۴۰۱ بیشتر از گذشته خودنمایی کرد.
صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام که توسط سازندگان بارها تایید شده متعلق به آنان است و در پستهای ریحانه سعیدیان تائید شده و میتوان استناد کرد که توسط گردانندگان اداره میشود. اقدام به هشتگسازی از اسم رمز «مهسا امینی» در بحبوحه آشوبهای سال گذشته با استفاده برنامهای که توزیع سراسری آن به عهده پلتفرم فیلیمو است و به عنوان یکی از بِرندهای آن شناخته شده، هشتگسازی به همراه انتشار بخشهایی از این برنامه برای تطبیق با غائله سال گذشته چه معنایی میتواند داشته باشد؟
آیا هشتگسازی از عنوان شهر زاهدان همزمان با اتفاقات سال گذشته و انتشار آن با هشتگ کردن اسم رمز مهسا امینی تصادفی و بدون غرض بوده است!
Enter fullscreenDownload
همزمان با آشوبهای ۱۴۰۱ ممیزی سه بخش کوتاه از برنامههای قبلی خود را با هشتگ#مهسا_امینی و باعنوان «همراه ایران» منتشر کرد.
وحید آقاپور در یکی از این بخشها به خواننده مدعو میگوید: نذار خفهات کنن فکرت را بگو{استفاده شده در ترانه} برای من عجیب است. ما اصلا خفه کردیم نداریم ما آزادترین کشور دنیا هستیم و "نذار خفهات کنند" را باید اصلاح کنی و گرنه خفهات میکنند!
Enter fullscreenDownload
در پست بعدی که منتشر شده و پس از آبان ۹۸ تولید شده سانسورچی میگوید: بیعار هستید، به شما برنمیخورد، این اعتراضهای مردم، این فحشهایی که مردم دادند، این داغ دل مردم و این فریادهایی که زدند روی شما اثر نمیگذارد، چون بی عار هستید.
Enter fullscreenDownload
در سومین پست متناسب با آشوبهای سال گذشته خواننده و سانسورچی به صورت مشترک ترانهای تغییر یافته را با این مضمون میخوانند: بیا بنویسیم مثل درس مثل مشق تو کتاب تاریخ فردا/بیا بنویسیم ما هنوز زندهایم زیربار غمها و درها /بیا بنویسیم که روزگار قاتل امیده ولی ما می دونیم شب تار آخرش سپیده/جنگ و قهر و تحریم ستم، این جهان پلشته/کی میدونه غیرخودمون، چی به ما گذشته/ هیچکی توی تاریخ قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی این همه نمرده/ ته همه این غما، باز ما سربلندیم /یه روزی میاد که باهم دوباره بخندیم ...
پیج برنامه ممیزی که طی چند فصل طولانی از فیلیمو پخش میشد، همزمان با گسترش یافتن آشوبها به دانشگاهشریف، پست بالا را منتشر کرد و سازندگان این برنامه نوشتند: پیج ممیزی قصد داشت در این روزها با انتشار قسمتهایی از ممیزی، با مردم ایران همراهی کنه. اما در شرایط کنونی، ضمن ابراز تاسف در خصوص وقایع اخیر(خصوصاً دانشگاههای شریف و اصفهان) و در جهت همدردی با مردم عزیز ایران، تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیتی خودداری میکند.
ممیزی چندی بعد همزمان با زلزله خود برنامه دیگری را منتشر کرد و در قالب ممیزی ترانه «همهچی آرومه» به بررسی رخدادهای پس از فتنه ۱۴۰۱ پرداخت.
Enter fullscreenDownload
ویدئوی اول
در بخشی این ویژه برنامه به موضوع «خوببودن حال» مطرح میشود و ممیز میگوید: ما هستیم اما همکاران شما (منظور سلبریتیها) نیستید، سه ماه سر کار هستیم دریغ از یک نفر اینکه کسی برای ممیزی شعر و ترانه مراجعه کند. ممیز با اشاره به اتفاقات اخیر سخنان وزیر ارشاد را دستمایه قرار میدهد و میگوید: کنفرانس برگزار کردیم و خواهش کردیم کنسرتها را شروع کنید و هنرمندها بخوانند و برنامههای هنری را با شور و حال اجرا کنند اما افاقه نکرد و اغلب تشریف نیاوردند به غیر از آقای حسن ریوندی و پرواز همای.(هنرمندان تراز) ممیز با اشاره به این دونفر به فعالیت این دو در ایام آشوبهای ۱۴۰۱ اشاره میکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 استادمهدی گلشنی، فیزیکدان برجسته و نظریهپرداز ایرانی، پژوهشگر پیشکسوت فلسفه علم، مترجم، استادتمام بازنشسته دانشگاه صنعتی شریف، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، و عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران، از برگزیدگان علمی و چهره ماندگار در عرصهٔ فیزیک و برندهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.
📚دکترای فیزیک با گرایش «ذرات بنیادی» از دانشگاه برکلی آمریکا در سال ۱۳۴۸ هـ.ش. درباره چهاردهه دغدغههای خود نسبت به شبکه نفوذ دشمنان ایران در نظام آموزش عالی کشور درددل میکند:
بارها به مسئولان شواهدی نشان دادم که نفوذ آمریکاوانگلیس را در عمق دانشگاههای ایران، اثبات میکرد و هنوزهم مدارکی در اختیار دارم...!
🔰استادمهدی گلشنی در سخنرانی بهمن ماه ۹۶ در دانشگاه صنعتی شریف که آن را «وصیت نامه علمی» خود نامیدند، صراحتاً هشدار دادند که «دانشگاه در حال سقوط» است.
‼️ایشان هشدار دادند: عنوان «فرارمغزها» عبارت درستی نیست، بلکه «فراردهی مغزها» درست است. برخی در این کشور و دانشگاه، طوری با دانشجو برخورد میکنند که جوانان ما از این کشور فراری میشوند...
✍️ آیا پاکسازی دانشگاههای کشور از عناصر #مولد_ضدانقلاب، بعد از این همه تجربههای تلخ، یک ضرورت حیاتی نیست...!؟!
#چهاردهه_مدارا_با_ضدانقلاب
#فصل_پاکسازی_دانشگاهها
صفحات مجازی محمدعلی رامین