eitaa logo
کافه فکر | دانیال بصیر🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
270 عکس
204 ویدیو
7 فایل
✅محفلی برای اندیشیدن دغدغه‌های ذهنی و فکری دانیال بصیر دانشجوی دکتری فِرَق تشیع فقه و عرفان فلسفه و کلام تاریخ و سیاست کمی هم رسانه ارتباط: @danial_basir لینک: https://eitaa.com/joinchat/3961913545Cb5ab2d2c5e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رحیم‌پور ازغدی: 🔹کرسی‌های آزاد اندیشی یعنی آزادی، منطق و اخلاق. 🔻آزادی، منطق و اخلاق هر سه باهم بود می‌شود امربه معروف و نهی از منکر ▫️نهاد اجتماعی «امر به معروف و نهی از منکر» اگر نباشد جمهوری اسلامی به سرعت نابود و فاسد می‌‌شود. 🔹هیچکس نمی‌تواند جلوی نظارت و نهی از منکر هیچ کسی را بگیرد. @cafe_fekr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پشت پرده راهپیمایی‌های خارج از کشور! از صورتک مرد داغدار تا چهره پشت صورتک، کیست؟ آیا اقدامات حامد اسماعیلیون به نمایندگی از خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی است؟ برشی از جدال 29 مهرماه اپیزود 168 :جست و جوی عدالت یا قصاص یک ملت @cafe_fekr
کافه فکر | دانیال بصیر🇵🇸
پشت پرده راهپیمایی‌های خارج از کشور! از صورتک مرد داغدار تا چهره پشت صورتک، #کاوه_شهروز کیست؟ آی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رد پای حامد اسماعیلیون مستقیماً به کجا می رسد؟ آیا اقدامات حامد اسماعیلیون به نمایندگی از خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی است؟ برشی از جدال 29 مهرماه اپیزود 168 :جست و جوی عدالت یا قصاص یک ملت @cafe_fekr
نقش رسانه‌ای در دیدن یا ندیدن! امپراتوری رسانه‌ای، روستاها، شهرها، کشورها و حتی اذهان را اشغال می‌کند، به خاک و خون می‌کشاند؛ سرزمین‌ها را نابود می‌کند؛ استعمار و استثمار انجام ‌می‌دهد بی‌آنکه دست به شمشیر برده باشد، می‌کُشد بی آنکه گلوله‌ای شلیک کرده باشد. سلاح کُشنده دارد اما سلاحش رسانه‌های مختلف از قبیل ماهواره‌ها، خبرگزاری‌ها، شبکه‌های مجازی و امثالهم است که از صدها سلاح کشنده، کشنده‌تر است؛ هدفِ کشتن دارد اما هدفش تخریب اذهان و القای حس ناامیدی و خودتحقیری است که از هزار کشتن و مرگ بدتر است. امپراتوری رسانه‌ای انسان‌ها را برده خود می‌کند و بلایی بر سر ذهن و ناخودآگاه آنان می‌آورد که هویت اصلی خود را به دست فراموشی بسپارند. رسانه‌‌ها با کمک دلارهای نفتی و غیر نفتی، هر آنچه را دلخواه و مورد پسند است، هرچند کوچک و حقیر نمایش می‌دهند و در بوق و کرنا می‌کنند که فتح الفتوح رخ داد، ظلم شده و .... همانند به تصویر کشاندن اغتشاشات این روزها و نمایش تجمع چندین نفری میدان برلین آلمان اما همین‌ رسانه‌ها آنچه را خوشایند به نظر نیاید، چنان بایکوت و سانسور می‌کند که کانّه چنین واقعه‌ای در روی کره زمین رخ نداده است همانند پیاده‌وری میلیونی‌ اربعین و تجمع میلیونی سلام فرمانده. دانیال بصیر @cafe_fekr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینکه حادثه فوت خانم امینی چه بوده است و چگونه رخ داده است برای همگان روشن شده و جایی از ابهام باقی نمانده است. دلایل برای فوت ایشان را بارهای بار از تصاویر دوربین‌های مدار بسته دیده و از کلام مراجع قضایی و پزشکی قانونی شنیده‌ایم. اما سوال اینجاست کسی در مجلس شورای اسلامی نیست که بیانیه تحقیق و تفحص را بدون غلط و تُپُق بخواند؟! چرا باید اینگونه قرائت شود؟! @cafe_fekr
"شرف المکان بالمکین" چه دانشگاه شریف چه غیر شریف! این مطلب را کم و بیش شنیده‌ایم که شرف المکان بالمکین یعنی ارزش هر جایگاه به کسی است که در آن قرار گرفته است فرقی ندارد عامه مردم باشد و یا نخبگان یک جامعه. ارزش نهادها، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها به انسان‌هاست نه بالعکس آن. انسان‌ها با گفتار و رفتار و عملکردشان هم واجد شانیت و منزلت می‌شوند و هم به آن مکان شرافت می‌دهند. دانشگاه‌ها و نهادهای علمی، ولو دانشگاه شریف هم باشد، به انسان‌ شرافت و انسانیت اعطا نمی‌کند و به وی هیچ جایگاه و منزلت نمی‌دهد، بلکه بالعکس شریف بودن دانشگاهی به شرافت افراد آن است. امروز مسئله در دانشگاه‌ها کم بودن استعداد و نخبه نیست بلکه علت عدم درک صحیح از مسائل اجتماعی و سیاسی است و نبود معرفت شناسی که منجر به انسانیت و شرافت شود، می‌باشد. اگر مکانی شرافت یافت و دارای جایگاه ویژه شد به خاطر حضور افرادی همانند بدیع الزمان فروزانفرها به عنوان استاد دانشگاه یا نلسون ماندلاهابه عنوان رئیس جمهور یا مصطفی چمران‌ها به عنوان وزیر و بسیاری از شهدای عزیز ما در هر شغل و لباسی، بود. پ ن: امروز دانشجویان دانشگاه شریف برای حضور مختلط دختران و پسران در سلف دانشگاه، شیشه‌های سلف را شکستند. دانیال بصیر @cafe_fekr
نخبگان و اندیشمندان، راهکار ارایه دهند خطر کاهش جمعیت؛ این بار خیلی نزدیک هشت سال پیش بود که مقام معظم رهبری، دغدغه مندانه سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ کردند. بعد از گذشت این مدت قابل توجه، اوضاع اما همچنان بر وفق مُراد نیست، یعنی فراتر از این تعارفات به معنای واقعی کلمه، نگران کننده است، چه آن که بر اساس آمارهای سال گذشته میزان باروری کل کشور 1/74 بوده است. این در حالی است که سال 96، این آمار 2/07 بوده است. به اذعان کارشناسان و صاحب نظران، کاهشی بودن این اعداد و ارقام، آن‌ هم بعد از این که به سمت اصلاح سیاست‌های جمعیتی رفتیم، تا حدودی نااُمید کننده است که باید در جای خود به تبیین چرایی آن همت گماشت. کاهش تدریجی جمعیت جوان کشور در حالی است که بر اساس آمار رسمی، تنها در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون سالمند ۶۰ سال و بالاتر از آن داشته ایم و بر اساس اعلام مرکز آمار با نرخ رشد جمعیت فعلی، در سال ۱۴۳۰، یعنی تنها 29 سال دیگر، تعداد سالمندان کشور به رقمی افزون بر ۱۸ میلیون نفر خواهد رسید. مشخص است که بیش از هر چیز دیگری اعداد و ارقام وضعیت را برای ما ترسیم می کنند و این یعنی خطری بسیار نزدیک برای جامعه ایرانی! این میزان سالمند در آینده ای نه چندان دور را باید این گونه تصور کنیم که اکثریت قریب به اتفاق آن ها- برپایه روال فعلی- خانواده‌ پرجمعیتی برای رسیدگی یا تنها نماندن در آن روزها ندارند. پرسش اما این است که چرا علیرغم تصویب قانون و تغییر سیاست‌ها، هنوز شاهد کاهش جمعیت هستیم؟ آیا در این رابطه نیاز به کرسی های آزاداندیشی داریم یا نیاز به پیگیری های شفاف و جدی رسانه ای؟! این که آیا در عرصه فرهنگ سازی و اقناع مردم ضعیف بوده ایم یا نقش عامل اقتصادی همچنان پررنگ تر از دیگر عوامل در این قضیه است باید به هر حال مشخص شود و گرنه به صرف برگزاری همایش ها و سمینارها و شعارها و ایضاً تصویب قوانین، ره به جایی نخواهیم بُرد، کما این که تاکنون چنین بوده است. به تعبیر یکی از مدیران، ما برای دیدن تغییر در بحث جمعیت نیاز به گذر زمان داریم و این در حالی است که متأسفانه هنوز این باور که فرزند کمتر مساوی با زندگی بهتر است در بخش قابل توجهی از افراد جامعه ما وجود دارد و این عارضه فرهنگی به این راحتی ها از بین رفتنی هم نیست. مخلص کلام آن که نیاز است که نخبگان، رسانه ها و کارشناسان در این زمینه به طور جدی به بحث و نظر بپردازند بلکه از رهگذر این مباحث و کنکاش های کارشناسانه و عمیق بتوان راهکارهایی را فراروی مسئولان و متولیان امر قرار داد که خروجی آن در نهایت به تحولی اثرگذار و مشهود در این رابطه منجر شود. سید مهدی موسوی @cafe_fekr
جلسه اول -دولت-مردم-آزادی.MP3
50.74M
🔹 گفتگو درباره مسئله مردمی سازی دولت در نسبت با آزادی 📅 14 تیر ماه 1401 📍سرای هنرواندیشه (سُها) ▪️ 🎵 عنوان: دولت-مردم-آزادی ⏱ مدت زمان 84 💾 حجم فایل48 MB @cafe_fekr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدافعان دروغین آزادی بیان! در حاشیه حضور بهادری جهرمی در دانشگاه خواجه نصیر، وقتی وی به عنوان یک مسئول در میان دانشجویان معترض می‌رود تا پای حرف دلشان بنشیند و گوش کند، با کمال تعجب شاهد هستیم که با بدترین توهین‌ها مواجه می‌شود. وقتی انتقاد و یا اعتراضی از "عدم حضور مسئولین" و یا "نشنیده شدن اعتراضات" در کف میدان اغتشاشات دانشجویی به میان می‌آید و با صدا بلند در همه‌جا می‌گویند که "می‌خواهیم آزادانه حرف بزنیم اما منتقدان نمی‌گذارند" و همیشه خودشان را از مدافعان آزادی بیان و نبستن دهان منتقدان قلمداد می‌کنند، انتظار این است که هنگامی در مقام عمل قرار می‌گیرند، حداقل خلاف آن را نبینیم. اما در عمل، دهان مخالفان را می‌ببندند، فحش و حرف رکیک روانه طرف مقابل خود می‌کنند ولی همچنان ژست روشنفکری و آزاداندیشی هم می‌گیرند؛ روزگار عجیب و غریبی است که ما در آن بسر می‌بریم. چقدر پارادوکس در این طیف، آشکار و هویداست؛ کسانی که هنوز بین آزادی بیان و حرف‌های رکیک و فحاشی نمی‌توانند تفاوت قائل شوند؛ این طیف کسانی‌اند که تاب تحمل حرف مخالف خود را ندارند و نمی‌توانند در فضای آزاد به مخاطب خود احترام بگذارند؛ به راحتی دهان مخاطب خود را با فحاشی مورد عنایت قرار می‌دهند؛ اینان مدافعان دروغین آزادی بیان هستند. دانیال بصیر @cafe_fekr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعار «زن، زندگی، آزادی» و یا هر شعاری که در این روزها شنیده می‌شود از جمله شعارهایی است که ما همیشه دنبال تحقق آزادی، زندگی و آبادی بوده‌ایم. این شعار «زن، زندگی، آزادی» برآمده از متون دینی ماست و جالب این است در این فضا طرف مقابل مصادره به مطلوب می‌کند و استفاده خودش را از این شعار دارد، در این برنامه از جهان آرا آیت‌الله میرباقری در این خصوص نکات مهمی را متذکر می‌شوند و می‌گوید:‌ شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار انبیاست. مدعی آزادی انسان (از جمله زنان) و حیات انسان، انبیا هستند. پیامبران آمده‌اند که غل و زنجیرها را نه تنها از زنان بلکه از مردان هم بگشایند و به آنها حیات دهند. در جایی دیگر اقای میرباقری اشاره دارند که مستکبران، شعارهای خود را از انبیا گرفته و مصادره می‌کنند ولی بد معنا می‌کنند. آزادی را به برهنگی تعبیر می‌کنند. غربی که به دنبال فراروی از جنسیت است، نمی‌تواند مدافع زن باشد. @Fekrat_Net @cafe_fekr
کافه فکر | دانیال بصیر🇵🇸
🔹 گفتگو درباره مسئله مردمی سازی دولت در نسبت با آزادی 📅 14 تیر ماه 1401 📍سرای هنرواندیشه (سُها) ▪
دولت مردم آزادی- جلسه دوم.mp3
22.48M
🔹 گفتگو درباره مسئله مردمی سازی دولت در نسبت با آزادی 📅 21 تیر ماه 1401 📍سرای هنرواندیشه (سُها) ▪️ 🎵 عنوان: دولت-مردم-آزادی ⏱ مدت زمان 62 💾 حجم فایل21 MB @cafe_fekr
کافه فکر | دانیال بصیر🇵🇸
#مثنوی_خوانی نيست وَش باشد خيال اندر روان تو جَهانى بر خيالى بين روان بر خيالى صُلح‏شان و جَنگشان
بشنوید ای دوستان این داستان خود حقیقت نقد حال ماست آن بود شاهی در زمانی پیش ازین ملک دنیا بودش و هم ملک دین اتفاقا شاه روزی شد سوار با خواص خویش از بهر شکار یک کنیزک دید شه بر شاه‌راه شد غلام آن کنیزک پادشاه مرغ جانش در قفس چون می‌تپید داد مال و آن کنیزک را خرید چون خرید او را و برخوردار شد آن کنیزک از قضا بیمار شد آن یکی خر داشت و پالانش نبود یافت پالان گرگ خر را در ربود کوزه بودش آب می‌نامد بدست آب را چون یافت خود کوزه شکست شه طبیبان جمع کرد از چپ و راست گفت جان هر دو در دست شماست جان من سهلست جان جانم اوست دردمند و خسته‌ام درمانم اوست هر که درمان کرد مر جان مرا برد گنج و در و مرجان مرا جمله گفتندش که جانبازی کنیم فهم گرد آریم و انبازی کنیم هر یکی از ما مسیح عالمیست هر الم را در کف ما مرهمیست گر خدا خواهد نگفتند از بطر پس خدا بنمودشان عجز بشر ترک استثنا مرادم قسوتیست نه همین گفتن که عارض حالتیست ای بسا ناورده استثنا بگفت جان او با جان استثناست جفت هرچه کردند از علاج و از دوا گشت رنج افزون و حاجت ناروا آن کنیزک از مرض چون موی شد چشم شه از اشک خون چون جوی شد از قضا سرکنگبین صفرا فزود روغن بادام خشکی می‌نمود از هلیله قبض شد اطلاق رفت آب آتش را مدد شد همچو نفت ص 6 - بیت از بیت 35 - 54 📚در اینجا مولانا قصه عاشق شدن پادشاه بر کنیزکی را بیان می‌کند که پس از اینکه شاه عاشق کنیزک می‌شود، کنیز رنجور و بیمار شده و شاه برای رفع بیماری وی دست به تدبیر می‌زند و طبیبان را جمع میکنند تا برای کنیزش درمانی را بیاندیشند. 📚نکته مهمی که مولانا در اینجا به آن اشارت دارد این است که طبیبان به واسطه دستیابی به علوم پزشکی دچار غرور شده و توکل بر خداوند متعال را فراموش کرده‌اند لذا به خاطر عدم توکل به پروردگار از درمان کنیزک عاجز می‌شوند. استثنا: ان‌شاالله گفتن @masnavi_manavi @cafe_fekr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«اپوزسیون» دلقک مسلک! جمهوری اسلامی ایران امروز با پدیده‌‌ای از «اپوزسیون» طرف است که طیف وسیعی از آنان، نه فهم عمیقی از مناسبات اجتماعی و سیاسی را دارا هستند و نه دلسوز سرزمین و هویت ایرانی می‌باشند، بلکه اینان کنش‌گران رسانه‌ای بوده‌اند که فقط به دنبال تامین معیشت خود بوده و برای جبران سرخوردگی که دچارش شده‌اند دست به مبارزه زده‌اند. این طیفِ «اپوزسیون» تمام هویت خود را از طریق رسانه‌های فارسی‌زبان عربی ـ غربی به دست آورده‌اند. در واقع اگر این رسانه‌ها نمی‌بودند و این چهره‌ها به عنوان دلقک و شومن و... در برنامه‌های این رسانه‌ها حضور پیدا نمی‌کردند، امروز جامعه، شناختی از این طیف نمی‌داشت‌. مخاطب ایرانی باید بداند که هریک از این بازیگران «اپوزسیون» چه نقشی را برای اربابان رسانه‌ای خود ایفا می‌کنند و در قبال این نمایش مضحک، چه تعهداتی به عهده رسانه‌ها گذاشته می‌شود. باید بداند و در خاطر داشته باشد، شبکه‌های فارسی‌زبان تحت نظر عربستان و اسرائیل و انگلیس و ... هدفی بالاتر از این نمایش مضحک با این بازیگران دلقک مسلک دنبال می‌کنند. دانیال بصیر پ.ن: این کلیپ برگرفته از برنامه 30 مهر جهان‌آرا با حضور داریوش سجادی است. @cafe_fekr
باستان‌‌گرایی، کهن گرایی یا آرکائیسم پدیده‌ای تک‌‌سلولی نیست که بتوان به راحتی نسبت به آن توصیفی انجام داد. شاید در ظاهر، این نوع نگرش را در یک گروه یا جریانی خلاصه کنیم و تمام نگرش‌ آنها را از تاریخ کهن و باستان، به یک سری تقریرها و خوانش‌های اغرارآمیز و مجیزگویی پادشاهان ایرانی تقلیل دهیم؛ اما باید توجه داشت این نگرش و طرفداران آن در حقیقت هریک متعلق به جریانات مختلفی هستند که دارای انواع و اقسام مختلفی می‌‌باشند و ویژگی و اهداف هر نحله متفاوت است. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان گفت، برخی از این جریان‌ها به خاطر اختلالات روانی و روحی و سرخوردگی‌های که پیدا کرده‌اند و برای اینکه از قافله حرکت اجتماعی و سیاسی عقب نیافتند به میدان آمده و هر وقت و بی وقتی، دَم از شاهان ایرانی زده و بسیاری از اینان بی ‌آنکه اطلاعی دقیقی از گذشتگان داشته باشند خود را فرزندان پادشاهان معرفی می‌کنند. گروهی دیگر افرادی هستند که بخاطر گرایش‌های ضد دینی و صرفا برای مقابله با دین مبین اسلام، سنگری بنا نهاده و گفتارها و اعمالی باستانگرایانه که در تضاد با اسلام و دین باشد را انجام ‌می‌دهند. شاید دسته‌بندی گروه‌ها و جریانات را همینطور بشود ادامه داد اما آن‌‌چیزی که بیشتر از همه به ذهن متبادر می‌‌شود، برگشت این نگرش‌ها به همان بحث عقده‌‌ها، نارسایی‌‌ها و کمبود‌‌ها (شخصیتی، فردی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی) است که در جستجوی یک پناهگاه خیالی و موهوم می‌‌باشند تا تحت سایه‌‌ی آن به یک حس نجات، آزادی و رهایی نیل پیدا نمایند. مجموعه رسانه‌ای فکرت در پرونده «باستان‌گرایی» به دنبال پاسخ به این سوالات می‌باشد: ▪️بر اساس فلسفه تاریخ، گرایش یا ستیز با تاریخ یک کشور تا چه اندازه می‌‌تواند معقول جلوه کند؟ ▪️مهم‌‌ترین ویژگی‌‌ها و اهداف فعالیت جریان باستان‌گرایی چیست و چگونه تحلیل می‌شود؟ ▪️در مقام مقایسه بین جریان باستان‌‌گرایی و ایرانشهری چه تفاوت‌های ماهوی وجود دارد؟ ▪️تا چه اندازه می‌‌توان هویت ملی امروز مردم ایران را به تاریخ ایران باستان و فرهنگ آن گره زد؟ ▪️اندیشمندان انقلابی تا چه اندازه می‌‌توانند در این مسیر از فرهنگ و تمدن ایران باستان بهره بگیرند؟ دانیال بصیر، سردبیر رسانه اندیشه و آگاهی فکرت @Fekrat_Net @cafe_fekr
حدود چهل روز است که مملکت را با شعارهای پوشالی خود و با تحریک نوجوانان و جوانان،به آشوب و التهاب رسانده‌ و دقیقا در چهلمین روز درگذشت اسم رمز این ، بخش دیگری از متروپل آبادان فرو می‌ریزد و در صحن حرم شاهچراغ سه فرد مسلح با تیراندازی به سمت زوار، عده‌ای را به خاک خون می‌کشانند. @cafe_fekr
کافه فکر | دانیال بصیر🇵🇸
حدود چهل روز است که مملکت را با شعارهای پوشالی خود و با تحریک نوجوانان و جوانان،به آشوب و التهاب رسا
عادی سازی بحران! وقتی حدود چهل روز خط روایت در رسانه‌های وابسته به سعودی‌، صهیونیستی‌ و مرتب به کاخ ملکه الیزابت، کشته‌سازی‌ و رفتار خشونت‌آمیز پلس قرار می‌گیرد، می‌بایست بدانیم که دشمن در پشت پرده‌ی این بدنبال عادی سازی این پروژه‌ها برای مردم است. در جنگ شناختی ابتدا دشمن به دنبال این است که کشته‌سازی‌ و رفتار پلیس و نیروهای امنیتی با مردم را یک امر عادی و روزمره قلمداد کند تا به ناکارآمدی نظام برسد و سپس وارد فاز بعدی می‌شود و آن ایجاد التهاب توسط حمله‌های تروریستی (همانند حمله به حرم شاه چراغ) و القای جنگ داخلی (همانند حوادث کردستان و زاهدان) است. در این مرحله‌، بحران‌ و فاجعه را طوری روایتگری‌ می‌کند که از حدی گذشته و این بحران‌ها در کشور بسیار شده است. در این بخش پیشرفته‌ای از جنگ شناختی، این حس به جامعه القا می‌شود که بحران‌ها و فجایع، بحران‌های لاعلاجی هستند و دیگر درمانی ندارند پس نتیجه این می‌شود که اولا بایدبا واقعیت کنار آمد و ثانیا منتظر نفس‌های آخر و سقوط نظام باشیم. پس مراقب باشیم در این جنگ شناختی در پازل دشمن دست به مهره نشویم و این مسائل را عادی جلوه ندهیم. دانیال بصیر @cafe_fekr
مجموعه عکس و استوری برای همدردی با حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و مقابله با خط روایت دشمن و جلوگیری از مصادره به مطلوب کردن از این حادثه به نفع خود. لطفا از هشتگ‌های و برای انتشار مطالب و مقابله با خط روایت دشمن استفاده نمایید. @cafe_fekr
🔺‏این نه «زن» است نه «زندگی» است نه «آزادی» این نتیجه‌ی توهمات و شایعات بی‌سند است این نتیجه‌ی جنبش بی‌مبنا و بی‌پایه است این نتیجه سواری‌دادنِ هشتگی به رجویست‌ها و تروریست‌هاست هشتگ بزنید و ببینید نتیجه‌ی توهماتِ دور از واقعیت تان را ‎ ✍️ @fatemedadashi_arani