هدایت شده از 𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐲𝐚
_آخر ِشعبانه و همش میخونم،
کشتی ِما به گل فرو رفته..(:❤️🩹
حالا نه اینکه سالهای قبل، حق مطلب رو ادا میکردم؛ نه؛
ولی امسال خیلی نسبت به ماه شعبان کملطفی کردم؛ حیف.
بَچِّههِیئَتي
-
توی هر لوکیشنی در شهر مشهد باشم
برای برگشت به خونه باید از حوالی حرم گذر کنم.
اینو از الطاف خفیهی الهی میدونم. سپاس خدای را.
هدایت شده از أَبٰاْ أَیْمَنْ | aba aiman
داشتم به این روایت فکر میکردم
به اون لحظه ای که میثم و امیرالمومنین
توی دکون خرمافروشی نشستهن و
دارن گپ میزنن...
حتی فکر کردن به این لحظه روحتون رو شیرین میکنه
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
خداشاهده که ۹۹ درصد اُموراتِ زندگیمو
با نذرِ اُمُالبنین میگذرونم .
عجب هوای دلچسبی..
أَيْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَيْنَ الْأَرْضِ وَ السَّمَاء؟