کاراکال .
سیسی حیف فردا مدرسم وگرنه بودم برا زیستت. .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدایی همینو بگو. وقتی با دل پیش رفتی گند زدی بعدش با عقل برو قطعا گند نمیزنی.
اینو مث خنگا هر بار انجام میدم و بازم به همین نتیجه میرسم هی میگم بابا بشین درستو بخون هی این پتو و بالا بهم چشمک میزنن😭😖
.
وای ممبر دقیقاا💔
چقدرمن این شکستو تجربه کردم💔
ممبر مهربونیم. اسمم نازیه.همرشتم.همسنتم.تو کرمانی من بردم. میشه منو بعد از سه بااار گفتگوی طولانی بشناسی؟! 😂😂
.
بگم منظورتو نفهمیدم ناراحت میشی💔؟
مازندران زلزله هم اومد تعطیل نشد
اصلا ما به پشمشونیم
.
نیست خیلی به کرمان اهمیت دادن💔
جالبش اینه که نصف کتاب خالیه تو گروه درسی هم عکسا و فیلما باز نمیشن 😐
.
خیلی دوست داشتم اینو بگم ولی من نصف کتابام سفیده چون سرکلاس میخوابیدم