آموزش تخریب در مقیاس بزرگ در هودینی
Large Scale Destruction In Houdini
-------------------------
کشف کنید که چگونه با استفاده از تکنیکهای رویهای حرفهای، یک فیلم تخریب سینمایی کاملاً مقیاسپذیر در هودینی بسازید. این کارگاه آموزشی 8 ساعته توسط David Silberbauer که برای هنرمندان سطح متوسط هودینی توصیه میشود، شما را از طریق نحوه دستکاری ویژگیها در هودینی راهنمایی میکند، مبانی زمینها و ارتفاعات را پوشش میدهد، و جزئیات نحوه کامپایل بلوکها را توضیح میدهد. خواهید دید که چگونه ویژگی ها را تصادفی کنید، چگونه یک سیستم شکستگی راه اندازی کنید و محدودیت های سفارشی ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک شبکه DOP را برای مدیریت راه اندازی تخریب RBD راه اندازی کنید و اصول مهم TBD را در SOPها مرور کنید. از آنجا، David شما را از طریق سفارشیسازی سرعتها برای استفاده در شبکههای POP و سپس استفاده از POP برای زبالهها، و همچنین نحوه دستکاری زبالهها برای استفاده از آن به عنوان منبع حجم راهنمایی میکند.
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Houdini
طراحی مکانیک ها در واقعیت مجازی با استفاده از MEDIUM
Designing MechsIn VR
-------------------------
با نحوه استفاده از Medium برای ایجاد سریع و کارآمد طراحیهای مکانیکی با سطح سخت برای صنعت بازیهای ویدیویی آشنا شوید. آندره لنگ هوین، هنرمند ارشد مفهومی، به مدت یک دهه در بازی های ویدیویی کار کرده است و در طراحی مکانیکی و سطوح سخت تخصص دارد. جریان کاری که در این کارگاه آموزش داده می شود همان چیزی است که توسط آندره برای طراحی شخصیت ها، وسایل نقلیه و اسلحه ها برای شوالیه های Gotham از جمله Batmobile و Batcycle استفاده می شود.
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Key_shot
راهنمای کامل زیبراش 2022
Complete Guide to Zbrush 2022
-------------------------
چه چیزی یاد خواهید گرفت:
رابط Zbrush
مجسمه سازی با دینامش
Zmodeler
زیربخش مجسمه سازی
مبانی سطح سخت
بافت سازی
تفسیر
ترکیب کردن
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Zbrush
آموزش ایجاد جلوه های پویا برای بازی ها
Dynamic Effects Animation For Games
-------------------------
با استفاده از هودینی و فتوشاپ، یک دنباله VFX کاراکتر حل شونده چشمگیر در Unreal Engine ایجاد کنید. این کارگاه 2 ساعته توسط هنرمند اصلی VFX Antonio Cappiello برای هنرمندان مبتدی و متوسط VFX ایدهآل است که میخواهند تکنیکهای مدلسازی کم پلی رویهای را بیاموزند، شبیهسازیهای RBD را ایجاد کنند و کتابها را در یک صفحه sprite در Houdini قرار دهند. کسانی که می خواهند فراتر از عملکردهای اساسی سیستم ذرات نیاگارا بروند، این راهنمای مفید را نیز خواهند یافت.
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Unreal_Engine
آموزش طراحی کاراکترهای متحرک سه بعدی
Design of Moving 3D Characters
-------------------------
یاد بگیرید که به راحتی با Cinema 4D شخصیت های منحصر به فرد و سرگرم کننده ایجاد کنید . مدل سازی یک کاراکتر به صورت سه بعدی و متحرک سازی آن می تواند شبیه ایجاد یک دگرگونی باشدکه بخشی کوچکی از شماست که در داخل یک صفحه نمایش زنده می شود.در این دوره، Jaime روند خود را برای ایجاد شخصیت در Cinema 4D، لمس تمام مراحل مهم مانند مدل سازی چند ضلعی، اسپلاین، موتور رندر، نقشه UV، تکسچرینگ، انیمیشن کپچر حرکت و پست پروداکشن برای تولید قطعات آماده برای نشان دادن جهان به شما نشان می دهد.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Cinema_4D
آموزش ایجاد کاراکترهای سه بعدی در زیبراش برای مبتدیان
Zbrush 101: Creating 3D Characters for Beginners
-------------------------
در اینجا به موارد زیر می پردازیم:
شما یاد خواهید گرفت که چگونه جریان لبه را از طریق Polygrouping و Knife Curve Brush دستکاری کنید تا شخصیت های سرگرم کننده و با وضوح بالا ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه مدلی با وضوح پایین برای مطابقت ایجاد کنید، که به شما امکان می دهد گردش کار خود را بهینه کنید و کارایی کلی خود را بهبود بخشید.
ما به درک نحوه عملکرد UVing در Zbrush خواهیم پرداخت تا بتوانید بافت های تمیز و منظمی برای مدل های خود ایجاد کنید. شما همچنین پایه ای در اصول اولیه Zmodeler و نحوه ارتباط آن با Zbrush به دست خواهید آورد.
,...
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Zbrush_101
آموزش متحرک سازی یک ترکیب 3 ضربه ای برای بازی در مایا
3 Hit Combo For Games In Maya
-------------------------
بیاموزید که چگونه یک ترکیب سه ضربه ای را برای بازی های ویدیویی با استفاده از ضبط حرکت به عنوان پایه متحرک کنید. این یک کارگاه پیشرفته برای انیماتورهایی است که به دنبال استفاده از موکاپ برای بازیها هستند، و جزئیات بسته حرکتی Maya's Human IK، شامل تنظیمات مجدد و انیمیشن را نشان میدهد.
Brand Yates یک انیماتور با 9 سال تجربه در بازی های ویدیویی است. او نحوه استفاده از سیستم هدفگیری مجدد و HIK مایا را به اشتراک میگذارد و برخی از تکنیکهای مهم ژستگیری، زمانبندی و لایهبندی پیشرفته مورد استفاده در انیمیشنسازی بازیهای AAA را توضیح میدهد. او همچنین در مورد اینکه چگونه ترکیبی خود را به رشتههای مختلف منشعب کنید و در عین حال اطمینان حاصل شود که همه انیمیشنها با هم جریان دارند - بدون توجه به ورودیهایی که توسط بازیکن وارد میشود، صحبت میکند.
و..
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Maya
سلام به همه دوستان و همراهان گرامی عیدتون مبارک نماز روزه هاتون قبول درگاه حق 🌸
راهنمای کامل مدلسازی سه بعدی در بلندر
A Complete Guide to 3D Modelling in Blender
-------------------------
این دوره جامع شما را در هر مرحله از فرآیند، از پیمایش در فضای کاری Blender گرفته تا افزودن نکات نهایی به صحنه خود، راهنمایی می کند. ما با معرفی عمیق Blender شروع می کنیم، جایی که شما با فضای کاری و ابزارهای ضروری آشنا می شوید. از آنجا به تکنیکهای مختلف مدلسازی میپردازیم و به شما یاد میدهیم که چگونه اشیا و شخصیتهای مختلفی را برای صحنه خود ایجاد کنید. با داشتن این دانش، مهارتهایی برای تولید یک آرایه نامحدود از مدلهای سه بعدی خواهید داشت. در مرحله بعد، جنبههای حیاتی نور، رنگ و بافت را بررسی میکنیم تا به خلاقیتهای شما جان بدهیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه واقع گرایی و عمق را به صحنه خود اضافه کنید و آن را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید. در نهایت، ما شاهکار شما را با استفاده از موتور قدرتمند Cycles رندر خواهیم کرد و هر بار نتایج خیره کننده ای را تضمین می کنیم. در طول دوره، شما به فایل های Blender برای مرجع دسترسی خواهید داشت و این اطمینان را می دهد که هرگز احساس گم شدن نخواهید کرد. علاوه بر این، ارجاعات طرح برای تمام اشیاء ایجاد شده در پروژه ارائه می شود که به عنوان منابع ارزشمندی برای سفر شما عمل می کند.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Blender
آموزش انیمیشن پیشرفته شخصیت های سه بعدی
Advanced Animation of 3D Characters
-------------------------
بیاموزید که پروژه های خود را با حرکات واقع گرایانه از طریق تجزیه و تحلیل فیزیک پیچیده زنده کنید .متحرک سازی یک کاراکتر چیزی بیشتر از اضافه کردن حرکت است، بلکه به معنای دادن زندگی، افکار و احساسات است. Kike Oliva بیش از دو دهه تجربه در زمینه VFX، تبلیغات، بازی های ویدیویی و فیلم دارد و در استودیوهایی مانند Pixar در کانادا و Animal Logic در استرالیا کار کرده است.در این دوره آنلاین، Kike شما را در فرآیند ایجاد یک عکس متحرک با محوریت فیزیک حرکت میبرد. یک راه ساده برای مقابله با یک انیمیشن با حرکات و فیزیک پیچیده کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه ایده ها، برنامه ریزی، اجرا و صیقل دادن پروژه خود را در کنار یک متخصص پیشرو در صنعت بیاموزید.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Maya
آموزش تایپو گرافی با بلندر
Typography in Motion using Blender
-------------------------
این دوره شامل موارد زیر خواهد بود:
تکنیک ها و ترفندهایی برای ایجاد تعداد بی شماری انیمیشن های تایپوگرافی سه بعدی مختلف در بلندر
نحوه تنظیم صحنه سه بعدی و استفاده از HDRI
دوربین خود را برای بهترین نتایج بسته به سبک خود تنظیم کنید
از مواد ساده اما موثری استفاده کنید که طرح های شما را بدون کاهش سرعت کامپیوترتان زنده می کند.
رنگها را در After Effects برای حداکثر کارایی تنظیم کنید
ما هر مرحله را مرحله به مرحله مرور می کنیم و تئوری پشت هر فرآیند را توضیح می دهیم تا شما آماده باشید تا پروژه های بی نهایت تایپوگرافی سه بعدی در حرکت خود را ایجاد کنید.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Maya
آموزش راهنمای خلق جامع مواد در آنریل انجین 5
Unreal Engine 5 Materials: A Comprehensive Guide
-------------------------
نکات کلیدی:
مفاهیم اساسی: درک کاملی از اصول ایجاد مواد، از جمله کنترل UV، شبکه های سایه زن، و نمونه های مواد به دست آورید.
گردش کار کارآمد: برای سادهسازی فرآیند تولید مواد و افزایش بهرهوری، گردشهای کاری صرفهجویی در زمان را کشف کنید.
انواع مواد متنوع: انواع مختلفی از مواد، از جمله سنگ، چوب، فلز، مواد پرتاب کننده و غیره را کاوش کنید. همچنین، مفاهیم نشان داده شده به شما کمک می کند تا مواد PBR خود را ایجاد کنید.
چالش ها، تمرین ها و تئوری: در ترکیبی از تئوری و چالش ها غوطه ور شوید تا به تجربه یادگیری بهتر کمک کنید.
تکنیکهای کارآمد: تکنیکهای پایهگذاری را برای ایجاد مواد مسلط کنید که میتواند همزمان با توسعه مواد با کیفیت خوب و قابل ارتقا، زمان زیادی را در پروژههایتان صرفهجویی کند.
راهنمایی تخصصی: از راهنمایی شخصی که علاقه زیادی به مواد و دنیای سه بعدی دارد با بیش از 6 سال تجربه در CGI و صنعت بازی بهره مند شوید. من می توانم بینش ها، نکات و ترفندهای ارزشمندی را که از سال ها تجربه در این زمینه به دست آمده است ارائه دهم.
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram : @CG_Tools_ir
🆔Instagram :
@CGTools.ir#Unreal_Engine_5
آموزش ساخت بازی RPG 2.5 D نوبتی در یونیتی
Unity 2.5D Turn-Based RPG
-------------------------
چه در حال برداشتن اولین قدمهای خود در توسعه توسعهدهندگان بازی باشید و چه برای ارتقای مهارتهای خود به سطح بعدی اینجا هستید، این دوره برای شما مناسب است.شما سیستم مبارزات نوبتی خود را خواهید ساخت که به لطف scriptable objects هم بازی فوق العاده ای دارد و هم به راحتی قابل تغییر و گسترش است. شما دنیای وسیع یونیتی را کاوش خواهید کرد و همه چیز را از شگفت انگیز جلوه دادن بازی خود با Cinemachine و جلوه های پس از پردازش گرفته تا افزودن پیتزا با جلوه های ذرات را پوشش خواهید داد. ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم بازیهای شما سرگرمکننده و یک جشن برای چشمها هستند، با بازیکنانی که کاملاً در دنیایی که شما خلق میکنید غوطهور هستند.
و...
📥لینک مطلب
🆔Eitaa: @CGTools_ir
🆔Telegram :
@CG_Tools_ir🆔Instagram :
@CGTools.ir#Unity