آموزش ایجاد دارایی برای قهرمانان بازی و سینمایی
Creating Hero Assets for Games - Cinematics
--------------------------
برخی از موضوعات اصلی که به آنها خواهیم پرداخت به شرح زیر است :
* برنامه ریزی صحیح پروژه و ایجاد بلوک از دارایی ما.
* ایجاد نسخه low poly.
* ایجاد نسخه پایه high poly.
* مجسمه سازی هر گونه آسیب و جزئیات اضافی در پلی بالا ما.
* به طور موثر مدل ما را با اشعه ماوراء بنفش باز و پخت می کند.
* ایجاد بافت های ما در چند مرحله، شروع با جزئیات ارتفاع، سپس رنگ های پایه، سپس تعریف مواد و برخی از پرداخت نهایی.
* رندر کردن دارایی خود در کیسه ابزار Marmoset و ایجاد تصاویر نهایی.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Blender
#Zbrush
#Substance_Painter
#Marmoset_4
آموزش بافت سازی لوازم جانبی واقع گریانه
Realistic Prop Texturing - In-Depth Tutorial Course
--------------------------
در این دوره، همه چیزهایی را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید. در کنار این، تکنیک های مشابه را می توان تقریباً برای هر نوع مدلی اعمال کرد.این دوره شامل بیش از 18 ساعت محتوا است - شما می توانید هر مرحله را دنبال کنید - این دوره شامل چند وقفه کوچک است. این فقط برای سرعت بخشیدن به کارهای بسیار تکراری است، بقیه در زمان واقعی انجام می شود.ما با بررسی برخی از خطاهای پخت که ممکن است با آنها روبرو شوید و نحوه رفع آنها شروع می کنیم. سپس ابتدا تمام اطلاعات ارتفاع خود را به منظور تسهیل استفاده از نقاط لنگر ایجاد می کنیم. سپس به ایجاد مواد اولیه خود ادامه می دهیم، داستان سرایی را به شکل سایش و پاره شدن، نقاشی های کریون و موارد دیگر اضافه می کنیم، بیت های مختلفی از متن را در Adobe Illustrator ایجاد می کنیم تا در مدل خود استفاده کنیم و برخی از پرداخت های نهایی را انجام دهیم.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Substance_3D_Painter
#Adobe_Illustrator
#Marmoset_Toolbag_4
پلاگین Chaos Vantage 2.0.1
Chaos Vantage 2.0.1
--------------------------
Chaos Vantage ابزاری است که صحنه های V-Ray را در یک محیط 100% ردیابی اشعه در زمان واقعی کاوش و دستکاری می کند.کاوش صحنه با کیفیت بالا در زمان واقعی.پیچیده ترین پرتوهای صحنه های تولید سه بعدی V-Ray خود را که در زمان واقعی ردیابی شده اند، کاوش کنید. با Chaos Vantage، هیچ تبدیل زمان بری وجود ندارد. به سادگی صحنه V-Ray کامل خود را در Vantage بکشید و رها کنید و شروع به کاوش کنید. به سرعت تجسم های با کیفیت بالا یا پیش تجسم های معماری، فیلم سازی، خودرو و موارد دیگر ایجاد کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین
نرم افزار SketchUp Pro 2023 23.1.319
SketchUp Pro 2023 23.1.319
--------------------------
ابزارهایی برای جعبه ابزار مدل سازی سه بعدی شما:
* در SketchUp Pro برای دسکتاپ
* مدل سازی سه بعدی سریع و آسان برای هر چیزی که بتوانید تصور کنید.
* در SketchUp برای وب
مدل ساز قدرتمند وب ما، با تمام ویژگی هایی که * برای تبدیل طرح های خود به چیزهای واقعی نیاز دارید.
* فضای ذخیره سازی ابری نامحدود
* پروژه های خود را در فضای ابری به اشتراک بگذارید، همکاری کنید و ذخیره کنید. انعطاف و آرامش خاطر به دست آورید.
* مستندات طراحی دو بعدی
* با LayOut مجموعههای طراحی کوچکشده را به صورت دو بعدی ایجاد کنید.
* مشاهده مدل VR
* مشتریان خود را شگفت زده کنید با مروری بر پروژه خود در Microsoft HoloLens، HTC Vive، یا Oculus، در تلفن یا رایانه لوحی خود.
* ویژگی هایی که پروژه های شما را متعلق به شما می کند
* با سبکها، متریالها و Outliner سفارشی، پروژهتان را طوری جلوه دهید که فقط خودتان میتوانید. و با Dynamic Components کار را روان و آسان کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#SketchUp_Pro
آموزش ایجاد مواد فلزی با Redshift برای C4D
Demystify Redshift Materials in C4D
--------------------------
در این کلاس ما از قدرت فوق العاده Redshift برای ایجاد بیش از 50 متریال فلزی استفاده خواهیم کرد. با استفاده از Shader Graph، گام به گام ویرایشگر گره را رمزگشایی می کنیم، زیرا مواد واقعی عکس را از ابتدا ایجاد می کنیم. ما تعداد زیادی محتوا از نقشههای نویز، بافتها، بازتابها، نقشههای برآمدگی، نقشههای جابجایی و غیره را پوشش خواهیم داد. آموزش نحوه و زمان استفاده از هر قطعه از پازل برای ایجاد مواد شگفتانگیز.در این کلاس، فرآیند ایجاد مواد فلزی در داخل Shader Graph برای موتور رندر Redshift در داخل Maxon's Cinema 4D (C4D) را یاد خواهیم گرفت. این کلاس برای مبتدیان و کاربران با تجربه است که به دنبال یادگیری نحوه استفاده از بسیاری از ابزارها و نکات گردش کار در Redshift Shader Graph به منظور ایجاد مواد شگفت انگیز هستند. اگر با Redshift کاملاً جدید هستید، ابتدا باید دوره مقدماتی من برای Redshift: The Basics را بخوانید. در طول این دوره ما بیش از 50 فلز ایجاد می کنیم و بسیاری از رایج ترین گره ها و نحوه کار آنها را تجزیه می کنیم. ساده شروع می کنیم و گره به گره بالا می رویم. در پایان شما مواد بسیار پیچیده را به راحتی ایجاد خواهید کرد.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Redshift
نرم افزار Plasticity
Plasticity 1.2.14
--------------------------
Plasticity ابزار نهایی برای متخصصان خلاق در صنعت بازی های ویدیویی، طراحی محصول و فراتر از آن است. با گردش کارهای CAD که برای قابلیت تولید طراحی شده اند، خداحافظی کنید. Plasticity تمام قدرت مدل سازی NURBS را همراه با بهترین نوآوری های گردش کار از نرم افزار مدل سازی چند ضلعی ارائه می دهد. این ترکیب منحصربهفرد به شما انعطافپذیری و خلاقیتی را میدهد که برای تحقق بخشیدن به ایدههایتان نیاز دارید
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Plasticity
سلااام به امروز خوش اومدید.❤️
خداوندا مرا در مسیر چیزی که برایم مقدر نکرده ای خسته ام نکن 🤲
انجمن انیمیشن هفته اول
Animation Fellowship Week 1
--------------------------
به هفته 1 فیلم Unreal Fellowship: Animation خوش آمدید.این هفته با موارد زیر آشنا خواهید شد: انتقال از تولید قدیمی به موتور غیرواقعی، مقدمه ای به ترتیب دهنده، مقدمه ای بر انیمیشن، جذب FBX، مقدمه ای بر ریگ کنترل، و گردش های کاری تولید انیمیشن. همچنین سخنرانان مهمان جان فیلدینگ، شزی آنگولو، میگل اورتگا و تران ما، گرگ ریچاردسون، و تونی بورن درباره هنر خود به اشتراک می گذارند.
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine
انجمن انیمیشن هفته دوم
Animation Fellowship Week 2
--------------------------
1. موکاپ بدن با Move AI
راس کوهن، مدیر محصول در Move از Fellowship بازدید می کند تا یک نمای کلی از محصولات خود و یک نمایش زنده از نحوه استفاده از آن، پردازش انیمیشن و استفاده از آن در Unreal ارائه دهد.
2. موکاپ بدن با XSens
با استفاده از محصولات ردیابی حرکت XSens و Live Link Face درباره دادههای پخش زنده برای تجسم همزمان بیاموزید.
3. طرح های انیمیشن، مونتاژها، فضاهای ترکیبی، ضبط کننده
یاد بگیرید که از مفاهیم طرح انیمیشن Unreal Engine برای ترکیب انیمیشن ها با فیزیک و دارایی های برخورد استفاده کنید.
4. سخنران مهمان - ریچارد بویزورت
ریچارد بویزورت، هنرمند سینمای بیدرنگ در Dreambeast Media، به انجمن میرود تا راهنماییهای خود را برای ساخت فیلمهای غیرواقعی با استفاده از کتابخانههای انیمیشن، سیستمها و گردشهای کاری به اشتراک بگذارد.
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine
انجمن انیمیشن هفته سوم
Animation Fellowship Week 3
--------------------------
1. سیستمهای محدود، اتصال مسیرها و جابجایی فضا در UE5
در Unreal Engine ابزارهای متعددی برای اتصال اشیا به کاراکترها از طریق سوکتها، اتصال آهنگها و سیستمهای محدودیت دارد. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از این ابزارها برای بهبود توانایی شخصیت خود در برداشتن، انتقال و قرار دادن وسایل در صحنه استفاده کنید.
2. درSequencer ابزارها و تکنیک های دوربین سینما
با استفاده از Datasmith و ویژگی های اضافی در Sequencer، اصول وارد کردن فایل Static Mesh را بیاموزید. تکنیکهای فیلمبرداری را کاوش کنید و از قابلیتهای ویرایش Sequencer با ابزار CineCamera و آهنگهای اصلاح استفاده کنید.
3. مقدمه ای بر نورپردازی
با نورپردازی بلادرنگ در Unreal Engine شروع کنید. نورها را کنترل کنید، ویژگی های آنها را ویرایش کنید و با استفاده از تکنیک های مختلف نورپردازی به اشیاء قهرمان نورپردازی کنید.
4. ارسال حجم فرآیند و رندر با صف رندر رسانه
حجم های پس از فرآیند و تکنیک های رندر نهایی را برای دستیابی به تصاویر با کیفیت پیکسل نهایی برای فیلم، تلویزیون و چاپ بیاموزید.
و..
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#unreal_engine
سلام به شما دوستان و همراهان گرامی 🌹
یه عذر خواهی 👀 برای اینکه یه مدت مطالب به روز رسانی نشد😓 .
بریم سراغ آموزش ها 👇❤️
آموزش استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی، برای تبدیل متن به تصاویر خیره
Advanced Stable Diffusion with ComfyUI and SDXL
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
• درک کاملی از ComfyUI، SDXL و Stable Diffusion 1.5 به دست آورید
• درک استفاده از Control-loras، ControlNets، Loras، Embeddings و آداپتورهای T2I در ComfyUI
• در مورد استفاده از شبکه های مخالف تولید کننده و شبکه های عصبی CLIP در گردش کار انتشار پایدار بیاموزید.
• درک کامل نحوه ایجاد و ارزیابی گردشهای کاری پیچیده ComfyUI
🆔@CGTools_ir
📥لینک مطلب
#هوش_مصنوعی
آموزش ساخت بازی دو بعدی در آنریل انجین
The Ultimate Unreal Engine 2D Game Development Course
--------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
• نحوه ساخت بازی های دو بعدی با Unreal Engine 5
• 4 بازی عالی در ژانرهای مختلف ایجاد کنید
• همه چیز درباره Sprites، Flipbooks، Tile Maps و Tile Sets
• چگونه از افزونه PaperZD رایگان برای بهبود بازی های دو بعدی خود استفاده کنید
• طرحهای موتور غیرواقعی، از اصول اولیه تا استفاده متوسط
• درخت های انیمیشن را تنظیم کنید و انیمیشن ها را برای انیمیشن های دو بعدی خود اعلان می کند
• با استفاده از درختان کنترل کننده هوش مصنوعی و رفتار، هوش مصنوعی دشمن دو بعدی ایجاد کنید
• نحوه ترکیب Sprites 2D با پس زمینه 3D برای ایجاد بازی های 2D/3D Hybrid
• چگونه با استفاده از hitstop، sprite shake، coyote time و jump buffering بازی خود را جلا دهید
🆔@CGTools_ir
📥لینک مطلب
#Unreal_Engine_5
آموزش ایجاد پروپ فانتزی استایل شده
Stylized Fantasy Prop Tutorial
--------------------------
در طول این مجموعه آموزشی، شما می خواهید تکنیک های AAA را یاد بگیرید که من به صورت شخصی و حرفه ای از آنها برای ایجاد وسایل برای بازی های ویدیویی استفاده می کنم! از بلوکآوت تا رندرهای نهایی، من شما را در فرآیند فکرم راهنمایی میکنم و به شما نشان میدهم که چگونه از نرمافزارهای مختلفی مانند Maya، ZBrush و Substance Painter برای ایجاد استفاده میکنم: بلوکآوت، چوب مجسمهسازی شده، مجسمهسازی شاخ و برگ، اشعه ماوراء بنفش و روشهای بستهبندی مناسب، نورپردازی و رندر در Unreal Engine 5 و بیشتر! هدف من این است که به شما اطمینان بیشتری در فرآیند ایجاد دارایی/برنامه برای بازی های ویدیویی بدهم.توجه داشته باشید:این دوره برای کسانی در نظر گرفته شده است که می خواهند دانش خود را در مورد خطوط لوله بازی های ویدیویی بیشتر کنند و به سطح ابتدایی درک در Maya، ZBrush، Photoshop، Substance Painter و UE5 نیاز دارند. برای کاربران مبتدی/متوسط در نظر گرفته شده است.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Maya
#ZBrush
#Substance_Painter