eitaa logo
CGTools.ir
57 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
👇👇👇👇👇👇
آموزش تصویر سازی آزاد Freelance Illustration --------------------------- درس 1 : صنعت این درس به بررسی اصول تصویرسازی می‌پردازد، چه در خلق هنر خود و چه در کسب درآمد از آن. تصویرگر آزاد بودن مستلزم این است که یک فرد تجاری خوب باشید، به این معنی که پیدا کردن کار و کنار آمدن با مشتریان به اندازه ساختن تصاویر زیبا مهم است. درس 2 : طرح های اولیه در این درس تصویری را برای مرحله نقاشی آماده می کنید. شما از Brief Builder برای ارائه یک مفهوم استفاده می‌کنید، سپس مراحل مختلفی را انجام می‌دهید که روند برخورد با یک کارگردان هنری را منعکس می‌کند. در پایان این درس، یک طراحی خطی دقیق خواهید داشت و آماده شروع نقاشی خواهید بود. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد VFX برای بازی - ایجاد صحنه فانتزی VFX For Games Creating A Fantasy Scene --------------------------- هدف این کارگاه این است که شما را در خلق صحنه های فانتزی که توسط کیگان نشان داده شده است راهنمایی کند و در عین حال مهارت های مورد نیاز برای توسعه و بیان ایده های خلاقانه خود را به صورت کارآمد، انعطاف پذیر و زیبا تقویت کند. این کارگاه که در درجه اول برای هنرمندان مبتدی تا سطح متوسط طراحی شده است، برای کسانی که به دنبال ایجاد قطعات نمونه کار در زمان واقعی VFX هستند، به ویژه آنهایی که فراتر از سیستم های ذرات اساسی هستند، ایده آل است. صحنه نمایش داده شده از طریق این کارگاه دارای یک عنصر مرکزی VFX است، و کیگان همچنین به دنیای KineFX و Vellum هودینی، و همچنین موهای استایل، نورپردازی، طرح‌های اولیه و موارد دیگر دست می‌زند. برخی از دانش اولیه Houdini و Unreal Engine توصیه می شود. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مجموعه آموزشی 06 Tutorial Collection - 06 --------------------------- این مجموعه شامل آموزش های زیادی در مورد ایجاد دارایی ها و بافت های سبک شده است. نرم افزار مورد استفاده در آموزش: Maya، Zbrush، Substance Painter، Substance Designer اکثر ویدیوها فاقد تفسیر هستند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
👆👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
مجموعه آموزشی 07 Tutorial Collection - 07 --------------------------- شامل آموزش های زیادی در مورد ایجاد دارایی ها و بافت های سبک شده است. نرم افزار مورد استفاده در آموزش: Maya، Zbrush، Substance Painter، Substance Designer اکثر ویدیوها فاقد تفسیر هستند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد یک تپانچه علمی تخیلی برای بازی ها Creating A Sci-Fi Pistol For Games --------------------------- یاد بگیرید چگونه یک تپانچه علمی تخیلی برای تولید بازی بسازید. شان مارینو، معاون مدیر هنری Riot Games، گردش کار خود را برای مدل‌سازی یک دارایی اسلحه برای بازی‌ها به اشتراک می‌گذارد که از یک مفهوم اولیه شروع می‌شود و در مراجع تیراندازهای کلاسیک کار می‌کند تا یک هدف سبک کلی برای مدل ایجاد کند. کار در مایا آغاز می شود، جایی که شان نشان می دهد که چگونه می توان یک مانع خشن از سلاح ایجاد کرد، از این مفهوم به عنوان راهنمای شروع استفاده کرد و از آزادی های هنری برای تنظیم مدل در صورت نیاز استفاده کرد. سپس این مدل به ZBrush منتقل می‌شود، جایی که مقداری مجسمه‌سازی با سطح سخت برای ایجاد یک مدل نهایی با پلی بالا اعمال می‌شود. با آماده شدن مدل رزولوشن بالا، شان همه چیز را در طرح‌بندی اشعه ماوراء بنفش Rizom می‌آورد تا UV‌ها را باز و بسته‌بندی کند و همه چیز را با استفاده از کیسه ابزار Marmoset بپزد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
سلااااااام به شما همراهان گرامی صبح آدینتون بخیر و سلامتی باشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش Action در فتوشاپ Actions in Adobe Photoshop 2020 --------------------------- پس از این کلاس شما قادر خواهید بود: طیف گسترده ای از تکنیک های چند مرحله ای را خودکار کنید با استفاده از دستور Batch یک Action را روی صدها تصویر اعمال کنید از برنامه‌های فرعی برای ترکیب مجموعه‌ای از مراحل در چندین عمل استفاده کنید از Conditional ها برای تغییر مسیر یک عمل بر اساس ویژگی منحصر به فرد یک لایه استفاده کنید عیب یابی اقدامات موجود 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
بازاندیشی در طراحی سلاح توسط لوئیس کاراسکو Rethinking Weapon Design by Luis Carrasco --------------------------- درس 1 : اصول طراحی جانبی در این درس اول، هر چیزی را که قبلاً در مورد طراحی سلاح یاد گرفته اید، بیاموزید. لوئیس رویکرد منحصربه‌فرد خود را در بافت‌دهی عکس نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا اشکال و الگوها را به روش‌هایی ببینید که ممکن است قبلاً به آن فکر نکرده‌اید. هنرمندانی را خواهید یافت که آثارشان به شما الهام می‌بخشد، به دنبال تصاویر مرجع برای کمک به جرقه زدن خلاقیت خواهید بود، و از مواد الگوی ارائه شده برای تمرین مهارت‌های جدید خود استفاده خواهید کرد. در پایان این درس، شما اولین مجموعه ای از طرح های اصلی سلاح خود را ایجاد خواهید کرد.و... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش دوره طراحی مفهوم شخصیت - ملکه سفید White Queen - Character Concept Design Course with Yu Ing --------------------------- این شامل اکتشافات انباشته شده معلم و به اشتراک گذاری فناوری در طول سال ها است که می تواند کاوش و آزمایش غیر ضروری توسط دانش آموزان را کاهش دهد. من تمام مراحل و تمام ایده هایم در مورد ملکه سفید را طی خواهم کرد. برای این دوره، دانش اولیه در مورد فتوشاپ و برخی اصول اولیه طراحی هنری مورد نیاز است. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مقدمه ای بر ریگینگ Introduction to Rigging with Mat Isler 2023 --------------------------- در پایان کلاس مقدماتی بر ریگینگ: از دانش آموز انتظار می رود که درک خوبی از ریگ اولیه در مایا نشان دهد. از دانش‌آموز انتظار می‌رود که توانایی انجام وظایف اصلی ریگ را نشان دهد: مکان اشیاء در سلسله مراتب، اعمال محدودیت، ساخت کلیدهای هدایت شده مجموعه، ایجاد اتصالات و زنجیره های IK، ریاضی گره ها، تغییر شکل دهنده ها و لایه برداری را اعمال کنید. از دانش آموز انتظار می رود که یک دکل بدنه اولیه ایجاد کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
👆👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇