eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
177 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در عملیات تعقیب و گریز پلیس آمریکا یه دختر ۱۵ ساله آمریکایی اشتباهی هدف قرار میگیره و میمیره چیزی که هر جای دنیا ممکنه اتفاق بیوفته ولی اگر همین اتفاق تو ایران بیوفته مصی و و بی‌بی‌سی و اینترنشنال ازش ۱۰۰۰ تا سوژه براندازی درمیارن
یکی از بدبختی‏‌های بشر این است که همه مقدسات را به چشم ابزار و وسیله مادیات بنگرد. قدیم این مزیت را بر جدید داشت که برای علم و عالم و معلم احترام بیشتر قائل بود ولی در جدید با اینکه علم توسعه پیدا کرده مقامش تنزل کرده. طلاب قدیم برای استادان و معلمان خود یک نوع خضوع و احترام دیگری قائل بودند. (یادداشت‏‌ها، ج۶، ص۳۶۳)
🔴وقتی سرباز کم میاری به روایت خبر 🙃 ⬅️در اوکراین سربازان قانون رو زیر پا میذارن و از جنگ فرار می کنند . ⬅️زمانی هم کودکان ۱۲ ، ۱۳ ساله ایرانی با دست بردن در شناسنامه شون شوق به میدان رفتن داشتن. ما با هم فرق می‌کنیم 👌🇮🇷✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ رای قصاص سرهنگ جوانمردی را بگیری، ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در تولد فرزندت شعارهای هنجارشکنانه سر بدهی و از جنبش فتنه گر ز.ز.آ حمایت کنی. بهانه است، اصل نظام نشانه است.
♥️حضرت امیر المومنین علی علیه اسلام فرمودند؛ این گونه است..........👆 مٶمن کیست؟
♥️پیامبر خدا صلی الله و علیه و آله فرمودند: خداوند هفت نفر را مورد لعنت کرده است یعنی از رحمت و لطف خدا به دور و مورد عذاب الهی قرار می گیرند یکی از ای لعنت شدگان مردی است که..............👆
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید. ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ☀️(مدظله‌العالی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شـبـهـه: حاجی تا صبح قرآن به سرش گرفت گناهانش بخشیده شد اما کارگر از خستگی خوابش برد و‌ گناهان امسالش به گناهان سال قبلش اضافه شد... 👆پاسخ رو مستند ببینید و....🙃🙂
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠این روحیه و این اعتقاد است که جوانِ مؤمنِ انقلابیِ ما را در مقابل حوادث، مثل کوه استوار نگه می‌دارد... اینکه من می‌گویم جوان‌های مؤمنِ امروز، از لحاظ انگیزه از جوان اوّل انقلاب اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، یعنی این. اینها رویش‌های انقلابند. این معجزه‌ی انقلاب است. ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ☀️(مدظله‌العالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠ان‌شاءالله خدا به حقّ (علیه‌السلام) شما جوانها را حفظ کند، برای اسلام نگه دارد و ثابت‌قدمتان بدارد. جوانها توجّه داشته باشند: صراط مستقیم را میتوانند بشناسند، میتوانند دل ببندند، میتوانند منعطف و متشکّل به شکل صراط مستقیم بشوند؛ اما، نگه‌داری آن سخت است، باید نگه دارید. ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ ☀️ (مدظله‌العالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠ملّت ایران...در هر میدانی که لازم بود حاضر شدند، آنجایی که فداکاری لازم بود فداکاری کردند، جان و مال و عزیزان و فرزند و آبرو و حیثیّت، همه را به میدان آوردند. نمیخواهم بگویم تک‌تک مردم ایران این کار را کردند لکن یک جمع عظیمی، یک اکثریّت قابل توجّهی این‌جوری عمل کردند، خدای متعال [هم] پاسخ داد؛ انقلاب را برایشان حفظ کرده. . ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ ☀️(مدظله‌العالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠من با تظاهر به تجمل و تجمل‌گرایی در حد معتدلِ کمِ ناگزیرش مخالفتی نمیکنم؛ لیکن اگر بنا شد که روند افراطی پیدا کند، چیز بسیار مزخرفی است. در لباس، در آرایش، در زر و زیورها و طلا و جواهرات، خانمها بایستی خیلی اهمیت بدهند که امساک بشود و بی‌اعتنایی به این چیزها انجام بگیرد، تا شاید ان‌شاءاللَّه به درخشندگیها و زیباییهای واقعیتر بیشتر توجه بشود، تا به این زیباییهای ظاهری. ۱۳۷۰/۱۰/۰۴ ☀️ (مدظله‌العالی)
💠💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠فرمود: «رحم اللَّه امرا عمل عملا فاتقنه»؛ رحمت خدا بر آن انسانی که کاری را انجام بدهد و آن را متقن انجام بدهد، درست انجام بدهد. این آینده‌نگری است. ۱۳۸۹/۰۶/۱۶ ☀️ (مدظله‌العالی)
🔴در غزه کسی نگران غذای سگهای ولگرد نیست، زیرا صهیونیست ها غذای آنها را تامین می‌کنند.. " این دنیای واقعی ماست! 😭 هرانسانی هستی، دعا برای پیروزی حق و نابودی کفر یادتون نره !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرگذشت عجیب دکتر علیرضا نبی، خیّر و کارآفرین مشهدی در برنامه محفل...
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏💠وقتی اراده قوی است، وقتی تصمیم‌ها جدّی است برای حرکت کردن، برای پیشرفت کردن، وقتی جوان‌ها بصیرتِ لازم را دارند و دشمن را که در مقابل آنها است می‌شناسند، در شناخت دشمن اشتباه نمی‌کنند و تصمیم بر مقابله‌ی با دشمن را در خودشان ضعیف نمی‌کنند، دشمن نمی‌تواند حرکتی بکند، دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای بزند، دشمن نمی‌تواند این حرکت عظیم را متوقّف کند. ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ☀️ (مدظله‌العالی)
💢 پاسخ ایران به اسرائیل چگونه باشد ؟ 🔰
🔴از دیوار سفارت مان بالا رفتند؟ خیر! آن را بمباران و دیپلمات هایمان را شهید کردند. ▪️حقوق بین الملل؟ عرف دیپلماتیک؟ جهان متمدن؟ از کدام کشک و پشم سخن می گویید؟ جهان ما جهان توحش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷سخنرانی جناب آقای شریفی فرماندار محترم چالوس در خصوص قضیه عفاف و حجاب در جمع مسئولین و مدیران شهر چالوس این فیلم باید در گروهها آنقدر پخش شود تا بدست استانداران محترم !!! و فرمانداران محترم !!! شهرستانها برسد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ آقای قاضی! چرا...؟ 🔺 پس از بازی ایران و آمریکا در آذرماه ۱۴۰۱، مهران سماک در بندرانزلی درگذشت. پس از چند روز اعلام شد که متهم این قتل، سرهنگ جوانمردی‌ فرمانده وقت نیروی انتظامی بندرانزلی است. در پی این اتفاق، دادگاه نظامی رشت، برای سرهنگ جوانمردی حکم قصاص صادر می‌کند. 📝قاضی در دادنامه خود می‌نویسد: «اساسا هیچ‌گونه تجمعی در محل مذکور شکل نگرفته و افراد پیاده‌ای در خیابان و یا پرچمی از دول متخاصم دیده نمی‌شود و تردد خودرویی نیز به صورت روان و عادی جریان داشته و راهبندانی به‌وجود نیامده!» اما شواهد، حاکی از اتفاق دیگری‌ست...!
🟠 رشـوه ۶۰ مـیـلـیـارد ریـالـی برای صدور حکم سفارشی اعدام بسیجیان و نیروهای انتظامی 🔷در مورد پدر قاچاقچی مهران سماک آشوبگر بیشتر بدانیم ➕دائم الخمر ➕ قاچاقچی سابقه‌دار ➕ تلاش علیه امنیت ملی ➕ دروغ‌پراکنی علیه نظام ➕تأمین خوراک رسانه‌های طاغوت اعظم 🔶به اعتراف خودش تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای صدور حکم سفارشی و ظالمانه اعدام سرباز وطن جناب سرهنگ جوانمردی هزینه کرده که البته بایست بررسی شود این حجم از پول کثیف در جیب کدام مسئولان رفته؟! حجةالاسلام احمد اسدی
📿 عملی با ثواب بسیار در ماه رجب و شعبان و رمضان... ❗️حتی اگر در طول عمرت یک بار انجام دهی... ✨ امیرالمومنین علیه السلام از رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل می کنند که ایشان فرمودند: 🔹هرکس در هر شب و هر روز ماه رجب و شعبان و رمضان: 🔹سه مرتبه سوره «حمد» ، «آیةالكرسي» ، «کافرون» ، «قل هو الله احد» ، «فلق» و «ناس» را بخواند. (هر کدام سه مرتبه) 🔹و سه مرتبه بگوید: «سُبْحَانَ اللهِ وَ الْحَمْدُ للهِ وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ وَ اللهُ أَکْبَرُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» 🔹و سه مرتبه: «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ» 🔹و سه مرتبه: «اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ» 🔹و چهارصد مرتبه: «أَسْتَغْفِرُ اللهَ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ» را بگوید، 🔸خداوند گناهانش را می بخشد (حتی) اگر به تعداد قطره های باران، برگ درختان، ریگ های بیابان و کف روی دریاها باشد! 🔸و روز عید (فطر) خداوند اینگونه می خواندش: ای بنده من! تو دوست حقیقی حقیقی حقیقی من هستی (انت ولیّی حقاً حقاً حقاً)، برای هر حرفی که در این سه ماه قرائت کردی شفاعت در مورد برادران و خواهران (مومن) را قراردادم، اگرچه گناهانشان که بین من و آنهاست به تعداد ستارگان آسمان باشد! آنها را بخاطر کرامتی که بر من داری بخشیدم! 🔸 سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: قسم به خدایی که مرا به حق مبعوث کرد، اگر بنده ای این سوره ها و آیات را در طول عمرش یک مرتبه در این سه ماه بخواند: 🔸خداوند برای هر حرفی که قرائت کند هفتاد هزار حسنه عطا می کند، که هر حسنه اش نزد خدا سنگین تر از کوه های دنیاست! 🔸هرکس از مردان و زنان این سوره ها و آیات را به خاطر خداوند بخواند، خداوند، هفتصد حاجت موقع جان کندن، هفتصد حاجت در قبر و هفتصد حاجت موقع خروج او از قبر، به او عطا می کند؛ 🔸و مثل این ثوابها را موقع دادن پرونده اعمال، و در میزان و صراط به او می دهند، 🔸و خداوند روز قیامت او را در سایه عرش خودش جا می دهد، و حسابش را آسان می گیرد، و هفتاد هزار فرشته او را تا بهشت همراهی می کنند. 🔸 خوشا بحال کسی که به این ثوابها رغبت کند. 📚 زادالمعاد (علامه مجلسی)، 📚 مفاتیح الجنان