eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
177 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شـبـهـه: حاجی تا صبح قرآن به سرش گرفت گناهانش بخشیده شد اما کارگر از خستگی خوابش برد و‌ گناهان امسالش به گناهان سال قبلش اضافه شد... 👆پاسخ رو مستند ببینید و....🙃🙂
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠این روحیه و این اعتقاد است که جوانِ مؤمنِ انقلابیِ ما را در مقابل حوادث، مثل کوه استوار نگه می‌دارد... اینکه من می‌گویم جوان‌های مؤمنِ امروز، از لحاظ انگیزه از جوان اوّل انقلاب اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، یعنی این. اینها رویش‌های انقلابند. این معجزه‌ی انقلاب است. ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ☀️(مدظله‌العالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠ان‌شاءالله خدا به حقّ (علیه‌السلام) شما جوانها را حفظ کند، برای اسلام نگه دارد و ثابت‌قدمتان بدارد. جوانها توجّه داشته باشند: صراط مستقیم را میتوانند بشناسند، میتوانند دل ببندند، میتوانند منعطف و متشکّل به شکل صراط مستقیم بشوند؛ اما، نگه‌داری آن سخت است، باید نگه دارید. ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ ☀️ (مدظله‌العالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠ملّت ایران...در هر میدانی که لازم بود حاضر شدند، آنجایی که فداکاری لازم بود فداکاری کردند، جان و مال و عزیزان و فرزند و آبرو و حیثیّت، همه را به میدان آوردند. نمیخواهم بگویم تک‌تک مردم ایران این کار را کردند لکن یک جمع عظیمی، یک اکثریّت قابل توجّهی این‌جوری عمل کردند، خدای متعال [هم] پاسخ داد؛ انقلاب را برایشان حفظ کرده. . ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ ☀️(مدظله‌العالی)
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠من با تظاهر به تجمل و تجمل‌گرایی در حد معتدلِ کمِ ناگزیرش مخالفتی نمیکنم؛ لیکن اگر بنا شد که روند افراطی پیدا کند، چیز بسیار مزخرفی است. در لباس، در آرایش، در زر و زیورها و طلا و جواهرات، خانمها بایستی خیلی اهمیت بدهند که امساک بشود و بی‌اعتنایی به این چیزها انجام بگیرد، تا شاید ان‌شاءاللَّه به درخشندگیها و زیباییهای واقعیتر بیشتر توجه بشود، تا به این زیباییهای ظاهری. ۱۳۷۰/۱۰/۰۴ ☀️ (مدظله‌العالی)
💠💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠فرمود: «رحم اللَّه امرا عمل عملا فاتقنه»؛ رحمت خدا بر آن انسانی که کاری را انجام بدهد و آن را متقن انجام بدهد، درست انجام بدهد. این آینده‌نگری است. ۱۳۸۹/۰۶/۱۶ ☀️ (مدظله‌العالی)
🔴در غزه کسی نگران غذای سگهای ولگرد نیست، زیرا صهیونیست ها غذای آنها را تامین می‌کنند.. " این دنیای واقعی ماست! 😭 هرانسانی هستی، دعا برای پیروزی حق و نابودی کفر یادتون نره !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرگذشت عجیب دکتر علیرضا نبی، خیّر و کارآفرین مشهدی در برنامه محفل...
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏💠وقتی اراده قوی است، وقتی تصمیم‌ها جدّی است برای حرکت کردن، برای پیشرفت کردن، وقتی جوان‌ها بصیرتِ لازم را دارند و دشمن را که در مقابل آنها است می‌شناسند، در شناخت دشمن اشتباه نمی‌کنند و تصمیم بر مقابله‌ی با دشمن را در خودشان ضعیف نمی‌کنند، دشمن نمی‌تواند حرکتی بکند، دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای بزند، دشمن نمی‌تواند این حرکت عظیم را متوقّف کند. ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ ☀️ (مدظله‌العالی)
💢 پاسخ ایران به اسرائیل چگونه باشد ؟ 🔰
🔴از دیوار سفارت مان بالا رفتند؟ خیر! آن را بمباران و دیپلمات هایمان را شهید کردند. ▪️حقوق بین الملل؟ عرف دیپلماتیک؟ جهان متمدن؟ از کدام کشک و پشم سخن می گویید؟ جهان ما جهان توحش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷سخنرانی جناب آقای شریفی فرماندار محترم چالوس در خصوص قضیه عفاف و حجاب در جمع مسئولین و مدیران شهر چالوس این فیلم باید در گروهها آنقدر پخش شود تا بدست استانداران محترم !!! و فرمانداران محترم !!! شهرستانها برسد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ آقای قاضی! چرا...؟ 🔺 پس از بازی ایران و آمریکا در آذرماه ۱۴۰۱، مهران سماک در بندرانزلی درگذشت. پس از چند روز اعلام شد که متهم این قتل، سرهنگ جوانمردی‌ فرمانده وقت نیروی انتظامی بندرانزلی است. در پی این اتفاق، دادگاه نظامی رشت، برای سرهنگ جوانمردی حکم قصاص صادر می‌کند. 📝قاضی در دادنامه خود می‌نویسد: «اساسا هیچ‌گونه تجمعی در محل مذکور شکل نگرفته و افراد پیاده‌ای در خیابان و یا پرچمی از دول متخاصم دیده نمی‌شود و تردد خودرویی نیز به صورت روان و عادی جریان داشته و راهبندانی به‌وجود نیامده!» اما شواهد، حاکی از اتفاق دیگری‌ست...!
🟠 رشـوه ۶۰ مـیـلـیـارد ریـالـی برای صدور حکم سفارشی اعدام بسیجیان و نیروهای انتظامی 🔷در مورد پدر قاچاقچی مهران سماک آشوبگر بیشتر بدانیم ➕دائم الخمر ➕ قاچاقچی سابقه‌دار ➕ تلاش علیه امنیت ملی ➕ دروغ‌پراکنی علیه نظام ➕تأمین خوراک رسانه‌های طاغوت اعظم 🔶به اعتراف خودش تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای صدور حکم سفارشی و ظالمانه اعدام سرباز وطن جناب سرهنگ جوانمردی هزینه کرده که البته بایست بررسی شود این حجم از پول کثیف در جیب کدام مسئولان رفته؟! حجةالاسلام احمد اسدی
📿 عملی با ثواب بسیار در ماه رجب و شعبان و رمضان... ❗️حتی اگر در طول عمرت یک بار انجام دهی... ✨ امیرالمومنین علیه السلام از رسول خدا صلی الله علیه و آله نقل می کنند که ایشان فرمودند: 🔹هرکس در هر شب و هر روز ماه رجب و شعبان و رمضان: 🔹سه مرتبه سوره «حمد» ، «آیةالكرسي» ، «کافرون» ، «قل هو الله احد» ، «فلق» و «ناس» را بخواند. (هر کدام سه مرتبه) 🔹و سه مرتبه بگوید: «سُبْحَانَ اللهِ وَ الْحَمْدُ للهِ وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ وَ اللهُ أَکْبَرُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» 🔹و سه مرتبه: «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ» 🔹و سه مرتبه: «اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ» 🔹و چهارصد مرتبه: «أَسْتَغْفِرُ اللهَ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ» را بگوید، 🔸خداوند گناهانش را می بخشد (حتی) اگر به تعداد قطره های باران، برگ درختان، ریگ های بیابان و کف روی دریاها باشد! 🔸و روز عید (فطر) خداوند اینگونه می خواندش: ای بنده من! تو دوست حقیقی حقیقی حقیقی من هستی (انت ولیّی حقاً حقاً حقاً)، برای هر حرفی که در این سه ماه قرائت کردی شفاعت در مورد برادران و خواهران (مومن) را قراردادم، اگرچه گناهانشان که بین من و آنهاست به تعداد ستارگان آسمان باشد! آنها را بخاطر کرامتی که بر من داری بخشیدم! 🔸 سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: قسم به خدایی که مرا به حق مبعوث کرد، اگر بنده ای این سوره ها و آیات را در طول عمرش یک مرتبه در این سه ماه بخواند: 🔸خداوند برای هر حرفی که قرائت کند هفتاد هزار حسنه عطا می کند، که هر حسنه اش نزد خدا سنگین تر از کوه های دنیاست! 🔸هرکس از مردان و زنان این سوره ها و آیات را به خاطر خداوند بخواند، خداوند، هفتصد حاجت موقع جان کندن، هفتصد حاجت در قبر و هفتصد حاجت موقع خروج او از قبر، به او عطا می کند؛ 🔸و مثل این ثوابها را موقع دادن پرونده اعمال، و در میزان و صراط به او می دهند، 🔸و خداوند روز قیامت او را در سایه عرش خودش جا می دهد، و حسابش را آسان می گیرد، و هفتاد هزار فرشته او را تا بهشت همراهی می کنند. 🔸 خوشا بحال کسی که به این ثوابها رغبت کند. 📚 زادالمعاد (علامه مجلسی)، 📚 مفاتیح الجنان
ایران پایگاه پالماخیم را می زند؟ به چند دلیل احتمال دارد ایران پایگاه هوایی پالماخیم را بزند. ▫️ سپاه در رزمایش چند ماه پیش، موشکباران این پایگاه را شبیه سازی کرد ▫️ این پایگاه مقر اصلی استقرار F35 هاست ▫️ نتانیاهو چندی پیش از این پایگاه ایران را تهدید کرد ▫️ احتمالا عملیات هوایی حمله به کنسولگری ایران در دمشق از این پایگاه انجام گرفته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قسمت دوم 🔹خوب پس چرا الان یهودیان دنبال ذبح گاو هستند❓ ما بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی با تقریر جدیدی از ظهور مواجه هستیم علمای یهود که ابتدا با تشکیل رژیم صهیونیستی مخالف بودند و آن را گناه نابخشودنی صهیونیست های سکولار می دانستند و تشکیل حکومت،بازگشت به سرزمین و ساخت معبد را از 3 آموزه ای می دانستند که در زمان غیبت ماشیح انجام آن بر بنی اسرائیل حرام است . با گذشت زمان و موفقیت های نسبی رژیم صهیونیستی در غصب سرزمین در سال های 1948 و پیشروی در جنگ 1967 به خوانش جدیدی از ظهور روی آوردن به نام عصر ماشیح . جمع زیادی از متکلمین و ربی های صهیونیسم برای توجیه این غده سرطانی شروع به نظریه پردازی کردند آنها گفتند: ظهور ماشیح یک امر دفعی نیست بلکه تدریجی است و ما الان در آن عصر به سر می بریم و تمام این منع های تورات در این زمان برداشته شده پس ما باید مقدمات ظهور ماشبح اعم از بازگشت به سرزمین تشکیل دولت و ساخت معبد را شروع کنیم شبیه تفکرات هزاره گرایی در مسیحیت که می گویند ما در هزاره هفتم و هزاره ظهور هستیم و بعد از این هزار سال ظهور محقق می شود بخواهیم تشبیه کنیم به نحوی شبیه تفکر جمهوری اسلامی(بلانسبت) نسبت به تفکرات انجمن حجتیه. این تغییر نگاه در بین علما به نحوی بود که گروه های حریدی و حسیدی که مخالف رژیم بودند بعد از مدتی به جمع موافقین و حامیان آن پیوستن و حزب پرچم اسرائیل که زمانی محفل علمای اپوزوسیون علیه رژیم بود الان یکی از احزاب دینی مجلس رژیم صهیونیستی است. پس مشخص شد الان نهاد ها و شخصیت های دینی دنبال این اتفاق هستند که بزرگترین آنها موسسه معبد به ریاست خاخام اسرائیل آریل است که هدف آن بازگرداندن معبد به خط مقدم تفکرات جامعه یهودی است که در شهر قدیمی اورشلیم فعالیت دارد و پیگیر جدی یافتن و ذبح گاو سرخ مو برای تطهیر بنی اسرائیل برای ورودبه معبد است. در همین حال، خاخام اسحاق مامو، حدود چند ماه پیش، گفت که قصد دارد در سال 2024 در مراسم عید فصح گوساله های وارداتی از آمریکا را ذبح کند، مامو افزود که او 12 سال پیش یک قطعه زمین مشرف به کوه معبد (مسجد الاقصی) خریداری کرده، به این امید که از آن به طور خاص برای مراسم ذبح استفاده کند و مقدمات ساخت معبد سوم را آغاز کند. ✍🏻محمدحسین خانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه طباطبایی (ره) بعد از نماز چه کسی را لعن می کرد و چرا ⁉️ ✅ پاسخ از آیت الله بهجت ( ره )
🔴 رسانه غیر رسمی موساد، در پاسخ به توییت اکانت رهبری نوشت: مردان شجاع شما همه مرده‌اند‌ 🔻 رژیم صهیونیستی خیلی زود خواهد دانست که دلیرمردان و سلحشورانِ ایران‌زمین، از همیشه زنده‌تر هستند و رهروان آن مجاهدان و رزمندگان در جبهه مقاومت، پاسخی شایسته و درخور، به درندگان خبیثِ صهیونیست خواهند داد. وحوش صهیون، جنگ طلب کردند، لاجرم به آن خواهند رسید!
این کتاب رو بخونید، تا بدونید معنی واقعی این که سگ زرد بردار شغاله، چیه ؟ و این که ، آمریکا و اسراییل و انگلیس و غرب، همه شون سرشون توی یه لاشه هست ،تردید نکنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اینم از وضعیت پارلمان طویله ی اسقاطیل 🔹خانواده های اسرای اسقاطیلی ریختن توی پارلمان اسقاطیل و خواستن که رئیس گله شون بره با حماس مذاکره کنه و آتش بس اعلام کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا اسراییل اینجوری با خانواده های اسرای معترض به سیاست های نتانیاهو برخورد میشه # هشتگ زن های حامی مهسا امینی،چرا الان از اینا حمایت نمی‌کنند 🧐