eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تیتر بزرگ روزنامه Arab News چاپ ریاض عربستان: حوثی‌ها در حمله به انبار نفت جده به "ستون فقرات اقتصاد جهانی" ضربه زدند.
🔴 واکنش پدر منتظری پس از عزل فرزندش از قائم مقام رهبری به مناسبت نامه ۶ فروردین ۶۸: ♦️خدایا، عمر خمینی رو هزار ساله کن و پسر من رو از جهنم نجات بده ♦️ مرحوم علی منتظری پدر حسینعلی منتظری و پیش نماز مسجد صاحب الزمان(عج) در خیابان منتظری شمالی نجف آباد بود. مغرب و عشاء که شلوغ‌ترین موقع بود، ایشان هر شب چند دقیقه‌ای منبر می‌رفت. مقلد شخصی حضرت امام(ره) بود و از تحریرالوسیله امام هم می‌گفت. زمان عزل منتظری، حاج علی غروب همان روز رفت منبر و روی منبر گفت: خدایا! عمر خمینی رو هزار ساله کن و پسر من رو از جهنم نجات بده! خیلی‌ها به وی تشر زدند که یعنی چه ....؟! ♦️گفت:حسینعلی بچه منه، من می‌دونم حسینعلی چی هست، حسینعلی مرد حکومت نیست. او برای مملکت‌داری نیست. امام خمینی فرزند من رو از آتش جهنم نجات داده.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بخشی از مستند قائم مقام درباره‌ی نامه‌ی تاریخی ششم فروردین امام خمینی به منتظری
🔴 غیر حضوری بودن مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین پذیرفتنی نیست ♦️ستاد ملی کرونا: ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج‌گیری بیماری کرونا برمی‌گردد. مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهند بود. ♦️ هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست. ♦️ عادی انگاری نشود؛ کرونا تمام نشده است اما کار، آموزش، تحصیل و زندگی پر شورتر و با نشاط‌تر از گذشته دنبال می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 آتش‌ سوزی‌ ادامه‌ دار‌ آرامکو/ناتوانی‌ عربستان‌ در‌ مهار‌ آتش ♦️با گذشت ساعت‌ها از وقوع آتش‌سوزی در تاسیسات نفتی آرامکو، سعودی‌ها همچنان در کنترل این آتش‌سوزی ناکام هستند.
👆اخیرا بایدن قول افزایش سامانه پاترویت در خاک عربستان را به سعودی‌ها داده بود. 🔻پهباد های یمن : هی داداش، آرامکو کجاست؟ 🔻پدافند عربستان: مستقیم برو بچرخ به سمت چپ!
💢مدیریت ابی و ساسی توسط یهودیان و بهائیان 🔹کنشگری‌های سیاسی ضد ملی و ضد ایرانی ابراهیم حامدی اتفاقی نیست، او متاسفانه توسط یهودی‌ها و بهائی‌ها مدیریت می‌شود. 🔹جاناتان مهریان یهودی صهیونیست چهره پشت‌پرده هدایت ‎ابی و ‎ساسان حیدری (ساسی) است. 🔹اگر روزی درباره لزوم تجزیه ایران هم خواندند، تعجب نکنید. «رائفی پور»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آقای‌ ابی‌ مخاطبتان‌ را‌ سفیه‌ فرض‌ نکنید ♦️داریوش‌ سجادی، تحلیلگر‌ سیاسی‌ ساکن‌ آمریکا: جناب‌ آقای‌ ابی‌ شما‌ صبح‌ تا‌ شب‌ در‌ اینستاگرام‌ و‌ فیس‌ بوک‌ مدل‌ به‌ مدل‌ به‌ صدور‌ بیانیه‌ سیاسی‌ علیه‌ ایران‌ می‌پردازید‌ اما‌ حالا‌ که‌ به‌ خواندن‌ آهنگ‌ خلیج‌ فارس‌ می‌رسد‌، ژست‌ من‌ سیاسی‌ نیستم‌‌ و‌ تنها‌ خواننده‌ام‌ می‌گیرید؟
⭕️ چی توی مدرسه یاد گرفتید که الان بدرد زندگیتون میخوره؟ 🔻مسئولان آموزش و پرورش هم لطفاً بگن ۱۱,۱۲ سالی که بچه‌ها رو توی مدرسه نگه میدارن چقدر «زندگی کردن» بهشون یاد میدن؟!
⭕️تمجید رهبر معظم انقلاب از فیلم سینمایی موقعیت مهدی 🔻رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه حضرت آیت الله خامنه‌ای عصر دیروز جمعه به تماشای این فیلم نشستند؛ بخشی از نظرات ایشان را در این باره منتشر کرد. 🔻معظم له پس از مشاهده فیلم نکاتی را به این شرح بیان فرمودند: «فیلم موقعیت مهدی، عالی بود. پر از نکته‌های دقیق و روایت درست... ♦️شخصیت شهیدان باکری خصوصا محور فیلم که آقا مهدی است را به درستی و با ظرافت، تصویر و روایت کرده است. 🔻زاویه روایت فیلم هم ابتکاری بود خاصه با محوریت خانه و خانواده. 🔻برخی قسمتها، مثل "مواجهه آقا مهدی با خانواده بعد ازشهادت آقا حمید و برنگشتن پیکر برادر شهیدش" و قسمت "من مهدی باکری نیستم" یا "روایت شهادت خود آقا مهدی باکری" و... پر از نکته است. از این نکات قابل تامل در فیلم فراوان است، شاید بیست نکته‌ی اینگونه وجود دارد. 🔻این فیلم از اون فیلم‌هایی است که آدم دوست داره تا تموم شد بازم دوباره اونو ببینه. 🔻از تمام عوامل دست اندرکار ساخت این اثر بسیار خوب، کارگردان و تهیه کننده فیلم، تشکر و قدردانی باید کرد...»
🌺 امیرالمومنین علیه‌السلام : در آخر الزمان و نزدیک قیامت که آن زمان بدترین زمانهاست، زنانی پیدا می شوند که حجاب ندارند و عریان هستند . . . 📚 من‌لایحضره‌الفقیه، حدیث۴۳۷۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست عربستان از ایران برای میانجی‌گری در پایان یافتن جنگ یمن وزیر امور خارجه ایران: 🔹 عربستان رسما از ما خواسته است که از روابط خود در یمن برای پایان دادن به جنگ در آنجا استفاده کنیم. 🔹 سعودی‌ها در مذاکره دنبال چیزی هستند که در جنگ به دست نیاوردند! 🔹 شرایط سعودی‌ها با این اعدام‌های اخیر تغییر کرده است.
تصاویر و روی جلد آخرین شماره هفته نامه فرانسوی L'Express با عنوان: «آنها می خواهند غرب را شکست دهند»
🔴 تاکنون ۶ میلیون زائر به مشهد سفر کردند ♦️ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی: بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله تا پایان پنجم فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند
🔰 تولید باید دانش‌بنیان باشد رهبر معظم انقلاب: 🔹اقتصاد دانش‌بنیان» یعنی دانش و فنّاوری پیشرفته نقش‌آفرینیِ فراوان و کاملی در همه عرصه‌های تولید داشته باشد. حتّی انتخاب آن کار تولیدی؛ چون لزومی ندارد که انسان همه‌ی کارهای تولیدی را انجام بدهد. انتخاب آن کار تولیدی هم باید برخاسته‌ی از نگاه دانشی و بینشی و علمی باشد؛ این معنای اقتصاد دانش‌بنیان است.۱۴۰۱/۱/۱
تصویر ماهواره‌ای از پالایشگاه ارامکوی جده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همزمان که شعله‌های نفت سوخته در عربستان را می‌بینید، یادی کنیم از این گنده‌گویی ۴ سال پیش بن‌سلمان...‌ ‌ سلام‌ٌ‌علیکُم...
🔰اعلام آتش بس سه روزه و یک طرفه یمن به سعودی 🔹️رئیس جمهور المشاط: به طور یکجانبه تعلیق حملات موشکی، هواپیماهای بدون سرنشین و تمامی اقدامات نظامی زمینی، دریایی و هوایی به عربستان سعودی را برای مدت 3 روز اعلام می کنیم. 🔹️اگر عربستان سعودی خروج همه نیروهای خارجی از آب‌ها و سرزمین‌های ما و توقف حمایت از شبه‌نظامیان محلی خود را در کشورمان اعلام کند، آماده‌ایم توقف درگیری‌ها را به تعهد نهایی تبدیل کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت جالب وزیر امور خارجه از ازخودگذشتگی سپاه در مورد رفع تحریم این نهاد 🔺مقامات سپاه به ما می‌گویند؛ اگر دیدید منافع کشور در توافق در حال جمع بندی است موضوع سپاه را در اولویت‌تان قرار ندهید.
راهپیمایی بزرگ یمنی‌ها برای بیعت با مقاومت تا توقف تجاوز و محاصره 🔹 مردم صنعاء پایتخت یمن با برپایی راهپیمایی باشکوه در روز ملی مقاومت بر حمایت از تداوم عملیات‌های نظامی نیروهای مسلح علیه متجاوزان تا توقف حملات و محاصره علیه یمن تاکید کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
المیادین: تقریبا می توان گفت پالایشگاه آرامکو در جده، کامل سوخته است
تیتر بزرگ روزنامه عرب نیوز چاپ ریاض عربستان: حوثی ها در حمله به انبار نفت جده به "ستون فقرات اقتصاد جهانی" ضربه زدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بایدن روی دور سوتی و گاف؛ لحظه ای که بایدن، آندری دودا، رئیس جمهور لهستان را سفیر خطاب کرد
⭕️شریعتمداری: آقای امیرعبداللهیان از شما بعید است 🔻امیر عبداللهیان گفته : فرماندهان سپاه به من گفته‌اند که اگر مذاکرات به جایی رسید که مساله سپاه مانع توافق بود، سخت‌گیری نکنید و سپاه را در اولویت نگذارید تا توافق صورت گیرد. اما این ازخودگذشتگی آن‌هاست و ما باید این مساله را هم در مذاکرات حل کنیم. 🔻مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به این اظهارات گفت: این سخنان از شخصیتی در جایگاه وزیر امور خارجه ایران بسیار عجیب و غیرمنتظره است. 🔻این سوال از آقای امیر عبداللهیان در میان است که اگر آنگونه که به درستی اعلام کرده اید « بایستی جایگاه سپاه و نقش سپاه و شان قانونی سپاه به عنوان مهمترین بخش امنیتی و دفاعی کشور ما مورد توجه قرار بگیرد » چگونه می توان امنیت کشور و مردم این مرز و بوم را با آمریکای جنایتکار تاخت زد؟! 🔻اشتباه دیگر آن است که «تسلیم» را به خطا «ایثار» نامیده‌اید و بدتر این‌که این تسلیم را به فرماندهان سپاه نسبت داده‌اید. 🔻انتظار آن است که فرمانده سپاه با اعلام نظر سریع و صریح خود، اظهارات وزیر امور خارجه را اصلاح کند.