eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست عربستان از ایران برای میانجی‌گری در پایان یافتن جنگ یمن وزیر امور خارجه ایران: 🔹 عربستان رسما از ما خواسته است که از روابط خود در یمن برای پایان دادن به جنگ در آنجا استفاده کنیم. 🔹 سعودی‌ها در مذاکره دنبال چیزی هستند که در جنگ به دست نیاوردند! 🔹 شرایط سعودی‌ها با این اعدام‌های اخیر تغییر کرده است.
تصاویر و روی جلد آخرین شماره هفته نامه فرانسوی L'Express با عنوان: «آنها می خواهند غرب را شکست دهند»
🔴 تاکنون ۶ میلیون زائر به مشهد سفر کردند ♦️ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی: بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله تا پایان پنجم فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند
🔰 تولید باید دانش‌بنیان باشد رهبر معظم انقلاب: 🔹اقتصاد دانش‌بنیان» یعنی دانش و فنّاوری پیشرفته نقش‌آفرینیِ فراوان و کاملی در همه عرصه‌های تولید داشته باشد. حتّی انتخاب آن کار تولیدی؛ چون لزومی ندارد که انسان همه‌ی کارهای تولیدی را انجام بدهد. انتخاب آن کار تولیدی هم باید برخاسته‌ی از نگاه دانشی و بینشی و علمی باشد؛ این معنای اقتصاد دانش‌بنیان است.۱۴۰۱/۱/۱
تصویر ماهواره‌ای از پالایشگاه ارامکوی جده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همزمان که شعله‌های نفت سوخته در عربستان را می‌بینید، یادی کنیم از این گنده‌گویی ۴ سال پیش بن‌سلمان...‌ ‌ سلام‌ٌ‌علیکُم...
🔰اعلام آتش بس سه روزه و یک طرفه یمن به سعودی 🔹️رئیس جمهور المشاط: به طور یکجانبه تعلیق حملات موشکی، هواپیماهای بدون سرنشین و تمامی اقدامات نظامی زمینی، دریایی و هوایی به عربستان سعودی را برای مدت 3 روز اعلام می کنیم. 🔹️اگر عربستان سعودی خروج همه نیروهای خارجی از آب‌ها و سرزمین‌های ما و توقف حمایت از شبه‌نظامیان محلی خود را در کشورمان اعلام کند، آماده‌ایم توقف درگیری‌ها را به تعهد نهایی تبدیل کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت جالب وزیر امور خارجه از ازخودگذشتگی سپاه در مورد رفع تحریم این نهاد 🔺مقامات سپاه به ما می‌گویند؛ اگر دیدید منافع کشور در توافق در حال جمع بندی است موضوع سپاه را در اولویت‌تان قرار ندهید.
راهپیمایی بزرگ یمنی‌ها برای بیعت با مقاومت تا توقف تجاوز و محاصره 🔹 مردم صنعاء پایتخت یمن با برپایی راهپیمایی باشکوه در روز ملی مقاومت بر حمایت از تداوم عملیات‌های نظامی نیروهای مسلح علیه متجاوزان تا توقف حملات و محاصره علیه یمن تاکید کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
المیادین: تقریبا می توان گفت پالایشگاه آرامکو در جده، کامل سوخته است
تیتر بزرگ روزنامه عرب نیوز چاپ ریاض عربستان: حوثی ها در حمله به انبار نفت جده به "ستون فقرات اقتصاد جهانی" ضربه زدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بایدن روی دور سوتی و گاف؛ لحظه ای که بایدن، آندری دودا، رئیس جمهور لهستان را سفیر خطاب کرد
⭕️شریعتمداری: آقای امیرعبداللهیان از شما بعید است 🔻امیر عبداللهیان گفته : فرماندهان سپاه به من گفته‌اند که اگر مذاکرات به جایی رسید که مساله سپاه مانع توافق بود، سخت‌گیری نکنید و سپاه را در اولویت نگذارید تا توافق صورت گیرد. اما این ازخودگذشتگی آن‌هاست و ما باید این مساله را هم در مذاکرات حل کنیم. 🔻مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به این اظهارات گفت: این سخنان از شخصیتی در جایگاه وزیر امور خارجه ایران بسیار عجیب و غیرمنتظره است. 🔻این سوال از آقای امیر عبداللهیان در میان است که اگر آنگونه که به درستی اعلام کرده اید « بایستی جایگاه سپاه و نقش سپاه و شان قانونی سپاه به عنوان مهمترین بخش امنیتی و دفاعی کشور ما مورد توجه قرار بگیرد » چگونه می توان امنیت کشور و مردم این مرز و بوم را با آمریکای جنایتکار تاخت زد؟! 🔻اشتباه دیگر آن است که «تسلیم» را به خطا «ایثار» نامیده‌اید و بدتر این‌که این تسلیم را به فرماندهان سپاه نسبت داده‌اید. 🔻انتظار آن است که فرمانده سپاه با اعلام نظر سریع و صریح خود، اظهارات وزیر امور خارجه را اصلاح کند.
✍️امام علی علیه السلام: 🔹 کسی که مقصدی غیر خدا داشته باشد، گم شود. 📚غرر الحکم حدیث ۵۹۰۷
⭕️عربستان بمباران شده اصلاح‌طلبان درحال سوختن هستند! 🔻نخست‌وزیر اسرائیل حق داشت بگوید اصلاح‌طلبان سرمایه‌های ما در ایران هستند...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بیشتر از ۷۰ درصد از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از پایانه بار امام خمینی(ره) به نقاط مختلف کشور حمل می شود، در مورد امکانات رفاهی و سیستم اعلام بار این پایانه بیشتر ببینیم.* 🔹️ *در ایام نوروز ۱۴۰۱ با سفرنامه جاده همراه شما هستیم، هر شب از شبکه های مختلف سیما* ❇️ *شبكه يك سيما - ساعت ١٦* ❇️ *شبكه سه سیما- بعد از سريال نوروزي - ساعت ٢١:١٥* ❇️ *شبكه نسيم - قبل از برنامه خندوانه - ساعت ۲۲:۳٠* 🔹️ ۷ فروردین۱۴۰۱
⭕️ آقایون و خانم های مزدور برید دنبال شیرخشک گاوتون شیرش خشک شده
⭕️ بایدن: پوتین نباید در قدرت بماند 🔹رئیس‌جمهور آمریکا خواستار عزل رئیس‌جمهور روسیه از قدرت شده و گفته «به خاطر خداوند، این مرد نمی‌تواند در قدرت باقی بماند. او قصاب است.» 🔹اما دقایقی بعد سخنگوی کاخ سفید با عقب‌نشینی از اظهارات او گفت که بایدن خواستار تغییر نظام در روسیه نشده است.
⭕️توهین انگل به وزیر امور خارجه پشت این انگل آنقدر گرم است که به راحتی و مکررا توهین میکنند و همانند دهباشی یک روزه تبرئه می‌شوند! فلذا قانون برای ما بدبخت بیچارهاست به این سگ ترامپ یه استخوون پرت کنید ، کمتر واق واق کنه... یکم بهش محل بدید انقلابیا...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Panahian-Clip-JhenKhoobJhenBad-64k.mp3
2.39M
🔶 همیشه فقط "تلاش" انسان مهم هست نه صرفا کارهای خوب او استاد پناهیان
پس استراتژی مقاومت مورد قبول است، فقط می‎ماند مقابل چه کسی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و روز تاسف‌بار رییس‌جمهور اوکراین که التماس می‌کند فقط یک درصد از زرادخانه خود را به ما بدهید 🔹 ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از ناتو خواست تنها یک درصد از زرادخانه خود، به ویژه تانک‌ها و هواپیماهایش را برای مقابله با روسیه در اختیار اوکراین قرار دهد.