eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بایدن روی دور سوتی و گاف؛ لحظه ای که بایدن، آندری دودا، رئیس جمهور لهستان را سفیر خطاب کرد
⭕️شریعتمداری: آقای امیرعبداللهیان از شما بعید است 🔻امیر عبداللهیان گفته : فرماندهان سپاه به من گفته‌اند که اگر مذاکرات به جایی رسید که مساله سپاه مانع توافق بود، سخت‌گیری نکنید و سپاه را در اولویت نگذارید تا توافق صورت گیرد. اما این ازخودگذشتگی آن‌هاست و ما باید این مساله را هم در مذاکرات حل کنیم. 🔻مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به این اظهارات گفت: این سخنان از شخصیتی در جایگاه وزیر امور خارجه ایران بسیار عجیب و غیرمنتظره است. 🔻این سوال از آقای امیر عبداللهیان در میان است که اگر آنگونه که به درستی اعلام کرده اید « بایستی جایگاه سپاه و نقش سپاه و شان قانونی سپاه به عنوان مهمترین بخش امنیتی و دفاعی کشور ما مورد توجه قرار بگیرد » چگونه می توان امنیت کشور و مردم این مرز و بوم را با آمریکای جنایتکار تاخت زد؟! 🔻اشتباه دیگر آن است که «تسلیم» را به خطا «ایثار» نامیده‌اید و بدتر این‌که این تسلیم را به فرماندهان سپاه نسبت داده‌اید. 🔻انتظار آن است که فرمانده سپاه با اعلام نظر سریع و صریح خود، اظهارات وزیر امور خارجه را اصلاح کند.
✍️امام علی علیه السلام: 🔹 کسی که مقصدی غیر خدا داشته باشد، گم شود. 📚غرر الحکم حدیث ۵۹۰۷
⭕️عربستان بمباران شده اصلاح‌طلبان درحال سوختن هستند! 🔻نخست‌وزیر اسرائیل حق داشت بگوید اصلاح‌طلبان سرمایه‌های ما در ایران هستند...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بیشتر از ۷۰ درصد از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از پایانه بار امام خمینی(ره) به نقاط مختلف کشور حمل می شود، در مورد امکانات رفاهی و سیستم اعلام بار این پایانه بیشتر ببینیم.* 🔹️ *در ایام نوروز ۱۴۰۱ با سفرنامه جاده همراه شما هستیم، هر شب از شبکه های مختلف سیما* ❇️ *شبكه يك سيما - ساعت ١٦* ❇️ *شبكه سه سیما- بعد از سريال نوروزي - ساعت ٢١:١٥* ❇️ *شبكه نسيم - قبل از برنامه خندوانه - ساعت ۲۲:۳٠* 🔹️ ۷ فروردین۱۴۰۱
⭕️ آقایون و خانم های مزدور برید دنبال شیرخشک گاوتون شیرش خشک شده
⭕️ بایدن: پوتین نباید در قدرت بماند 🔹رئیس‌جمهور آمریکا خواستار عزل رئیس‌جمهور روسیه از قدرت شده و گفته «به خاطر خداوند، این مرد نمی‌تواند در قدرت باقی بماند. او قصاب است.» 🔹اما دقایقی بعد سخنگوی کاخ سفید با عقب‌نشینی از اظهارات او گفت که بایدن خواستار تغییر نظام در روسیه نشده است.
⭕️توهین انگل به وزیر امور خارجه پشت این انگل آنقدر گرم است که به راحتی و مکررا توهین میکنند و همانند دهباشی یک روزه تبرئه می‌شوند! فلذا قانون برای ما بدبخت بیچارهاست به این سگ ترامپ یه استخوون پرت کنید ، کمتر واق واق کنه... یکم بهش محل بدید انقلابیا...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Panahian-Clip-JhenKhoobJhenBad-64k.mp3
2.39M
🔶 همیشه فقط "تلاش" انسان مهم هست نه صرفا کارهای خوب او استاد پناهیان
پس استراتژی مقاومت مورد قبول است، فقط می‎ماند مقابل چه کسی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حال و روز تاسف‌بار رییس‌جمهور اوکراین که التماس می‌کند فقط یک درصد از زرادخانه خود را به ما بدهید 🔹 ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از ناتو خواست تنها یک درصد از زرادخانه خود، به ویژه تانک‌ها و هواپیماهایش را برای مقابله با روسیه در اختیار اوکراین قرار دهد.
مذاکره‌کننده ارشد ایران در وین: طرف آمریکایی، واقع‌بین باشد، می‌توان به توافق دست یافت 🔹انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین که به تهران سفر کرده است، امروز یکشنبه با علی باقری مذاکره‌کننده ارشد و معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار کرد. 🔹علی باقری تأکید کرد: در صورتی که طرف آمریکایی از واقع‌گرایی برخوردار باشد می‌توان به توافق دست یافت.
پست اینستاگرامی امیرعبداللهیان پس از اظهارنظرش درباره تحریم سپاه وزیرخارجه در پستی اینستاگرامی نوشت: از آنجاییکه بخشی از مصاحبه دیروز با شبکه خبر سوالی را نزد برخی از دوستان ایجاد کرده است، لازم‌ میدانم نکته‌ای را عرض کنم. روشن است که از این واضح‌تر نمی‌شد در خصوص جایگاه محوری سپاه پاسداران سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همواره حافظ كشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه‌ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد. در عین حال همانطور که بدقت در مصاحبه توضیح داده شد، چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی میتواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت‌های دیروز کرده‌اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست. توصیه‌ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است. این جمله را هرگز فراموش نمی‌کنیم که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند: ایکاش من هم یک پاسدار بودم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سربازان اوکراینی که موبایل سرباز کشته شده روس را برداشته و با همسر وی تماس میگیرید و آنها را مسخره میکند 🔹این نظامی اوکراینی به همسر سرباز کشته شده روس خبر مرگ شوهرش را میدهد و سپس شروع به تمسخر وی کرده و میگوید بدن همسرش متلاشی شده و توسط سگ ها خورده شده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نگرانی روز افزون صهیونیست‌ها از توافق هسته‌ای 🗯 چرا اسرائیل از خروج سپاه از لیست گروه‌های تروریستی نگران است و آیا واقعا بین آمریکا و اسرائیل بر سر توافق هسته‌ای اختلاف وجود دارد؟ کارشناس لبنانی به این سوال‌ها پاسخ می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایتی از بدرقه تا چشم‌انتظاری مادر یک نوجوان شهید در عصرجدید
🔴 دولت فرانسه، سفیر روسیه در پاریس رو به‌دلیل انتشار این کاریکاتور در حساب توییتر سفارت احضار کرد. 👆 این همون کشوریه که داخلش انتشار کاریکاتورِ توهین‌آمیز از پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) اشکال نداره و بهش میگن آزادی بیان!
▪️خوبی قرار گرفتن غرفه ایران در نمایشگاه نظامی دوحه در کنار غرفه آمریکا اینه، هرکی پرسید این تجهیزات چه کاربردی داره، بهش گفته میشه با اینا میشه اون پهباد پشت سرتون مثل آبخوردن زد 😎
🔴 امام خمینی (ره) : می‌خواهی ذلیل باشی، برو پیوند کن با آمریکا ...
📺 «مسافران شهر» سریال رمضانی شبکه‌ی پنج شد 🔻 «مسافران شهر» سریال شبکه‌ی پنج سیما در ماه مبارک رمضان شد. این سریال، مضامین مذهبی، انقلابی و دفاع مقدسی دارد و بازیگرانی هم‌چون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان‌ نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده و اسماعیل محرابی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور، ماه رمضان پخش خواهد شد. 🔻 داستان‌های این سریال درباره‌ی موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد. این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه‌هایی که راننده‌ی این تاکسی در پیرامون خود تجربه می‌کند. سریال «مسافران شهر» ساعت ۲۳ از شبکه‌ی پنج سیما پخش و تکرار آن ساعت ۱۹ روز بعد خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گر نگه‌دار من آن است که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد
⭕️ ‏تو کره جنوبی، خیلی خانواده‌ها به عنوان کادوی ورود به دانشگاه، عمل جراحی زیبایی رو به بچه‌هاشون هدیه می‌دن‼️ 🔻 کره جنوبی بیش‌ترین تعداد عمل جراحی پلاستیک به ازای جمعیت رو داره. بیش‌ترین عمل‌ها، عمل پلک، بزرگ کردن چشم و اصلاح فک و بینی است.