eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻وقتی دنبال اثبات کردن خودت برای دیگران هستی ,کوچکتر و حقیرتر میشوی ولی وقتی که دنبال اثبات خود برای خودت هستی ,کمترین اتفاقی که می افتد تغییر کردن است و بزرگترین اتفاقش تحول درونی توست هر چه که بود گذشت ...از نو شروع کن و خودت را برای خودت اثبات کن 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❣اگر موقعِ کار کردن، نیتِ اصلی شما این باشه که اون کار رو با "لذت" انجام بدید، خواست‌های سه‌گانه‌ی شما یعنی «داشتنِ آزادی، رشد و گسترش، و لذت‌بردن» خیلی راحت و سریع در پیوندِ با هم محقق می‌شن... خودتون رو این‌طور ببینید که وظیفه‌ی اصلی شما در زندگی خوش‌گذروندن و لذت‌بردنه. شما این‌جا نیومدید تا درست همون چیزهایی رو تجربه کنید که دیگران تجربه کردن! شما خالق هستید و آفرینشِ اصلیِ شما، داشتنِ یک زندگیِ شاد و لذت‌بخشه... این رسالتِ شماست. به دنبالِ این باشید... شما به همین دلیل این‌جا هستید... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🔻اگر به دنبال ارتقاء شغلی هستید، کارفرما، سرپرست یا شخص مورد علاقه تان را مجسم کنید که دارد به خاطر ارتقاء شما به شما تبریک می گوید. این تصویر را زنده و واقعی مجسم کنید. صدای آن را شنیده و ژست های آن را دیده و حقیقت آن را به طور کامل احساس کنید. به دفعات کار را ادامه دهید و با اشغال مکرر ذهن خود، لذت دعای مستجاب شده را تجربه خواهید کرد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
تجسُــــم کنید چون☟ قدرت تاثیر یک تصویر بر ضمیر ناخودآگاه به اندازه ی ۱۰۰۰ جمله است. بنویسیــــــد چون☟ تمرکز ذهن به هنگام نوشتن کلمات و جملات ۷۵درصد افزایش می‌یابد. باور داشتــــه باشید چون☟ توانایی انسانی که دارای باور است، برابر ۹۹ انسان علاقمند است. فکــــر کنید چون☟ به هر آن چیزی که در زندگی فکر می‌کنید همان چیز چندین برابر در کائنات به شما فکر می‌کند. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
سبک زندگــــی‌تون مدل 99 درجه است یا 100 درجــــه°؟؟؟ یه قانون ساده علمی میگه توی دمای 99درجه سانتیگراد آب داغه اما توی 100درجه در حال جوشه و بخار تولید می‌کنه!!! می‌دونید که قدرتی که بخار داره می‌تونه یه لوکوموتیو رو به حرکت در بیاره!!! دقت کنید این همه تفاوت رو فقط "یک درجه" ایجاد کرد!!! سبــک زندگــــی شما چطوریـــه؟ لوکوموتیــــو زندگیتونو چطوری حرکت میدیـــن؟ اصلاً لوکوموتیو شما حرکت می‌کنه یا منتظـــر یه روز خوبیــد تا راه بندازینش؟ شاید شما هم اغلب وقتا تصمیم به انجام کاری میگیرید و خوبم تلاش میکنید اما تلاشتون اون تلاش 100درجه سانتیگرادی و بترکون نیست!!! قبول داری؟! پس یه مقدار فکر کن و ببین برای بترکون بودن باید چه اقدامی کنی؟✨👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
 بـاید سکوت کنی و به جای قـانع کردنِ آدم ها استوار و مصمم مسیرِ هدف هایت را دنبال کنی . بگذار تصور کنند نمی تـوانی ، که شدنی نیست و داری بیهوده تـلاش می کنی. تو محدود به نظرها "نیستی" و بـرای مسیری که سختی اش را به جان خریده ای توضیحی به هیچکس بدهکار . که پیروزی را با فقط با عمل نشان می دهند نه با کلام ‼️ بگذار آدم ها در دنیای محالات خودشان بمانند ، تو راه خودت را بـرو ... 🚗 مادامی که به مقصد رسیدی ؛ خودشان مفهومِ تـوانستن را به چشم می بینند . و می پذیرند باورهایی فـراتر از باورِ آنها هست که به اهدافی فراتـر از اهداف آنها می رسد .🪴 و یاد می گیرند که بعد از این هیچکس را از روی تـوان و اعتقادات خودشان قضاوت نکنند .🙌🏽 جسورانه بـایست و فاتح قله های محال باش 🧗🏻‍♀ فرامـوش نکن ؛ دنیا به اتفاقات تازه و آدم های بلند پروازی مثل تو نیاز دارد ! 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
 برای ساختن زندگیت🔨💒 هیچوقت نا امید نشو! ❍یه روز به خودت میای و افتخار میکنی از این که ادامه دادی و تسلیم نشدی ، یه روزی که با یک موفقیت، زندگی تو تغییر دادی🎖 ❍فقط یادت باشه... برای رسیدن به اون روز، باید پشتکار و پایداری نشون بدی برای رسیدن به اون روز باید ذره بین بشی و کاملا رو هدفت تمرکز کنی‼️ ❍برای رسیدن به اون روز نباید در مقابل مشکلاتی که جلو راهت سبز می‌شن کم بیاری ❍نباید بگی من بدشانسم، سرنوشت من اینه مسیر هدف رو رها کنی،شانس تویی، سرنوشت هم به دست خودت رقم میخوره🌱 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلم‌ نیومد اینم برات نزارم😊 رفیق توی رابطت با خدا یه تجدید نظری بکن🙏 اگه تو رابطت با خدا قوی باشه هیچ کسی نمیتونه تو رو از پا دربیاره✋ 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
📕کتاب قسمت 17 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5809759827022319385.mp3
11.43M
📕کتاب 👤نوشته مارلو مورگان 👀مترجم فرناز فرود قسمت 17 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📕من_میتوانم : قسمت 13 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5836973744832119837.mp3
19.46M
☘عبارات تاکیدی مثبت 🌹من_میتوانم 🌹قسمت۱۳ 🎧 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
باور شماره ششم (6) افراد ثروتمند، ثروتمندان و افراد موفق دیگر را ستایش می کنند. افراد فقیر، از آدمهای ثروتمند بیزار و متنفر هستند. آدمهای فقیر اغلب با تنفر، حسادت و غبطه به افرادی که موفق هستند نگاه کرده و اینطور می گویند: آنها خیلی خوش شانس هستند و یا زیر لب زمزمه می کنند: ای ثروتمندان مزخرف!😔 باید تصور کنید که اگر آدمهای ثروتمند را به هر صورت و شکلی بد بدانید و بخواهید که خودتان آدم خوبی باشید، هیچ وقت نمی توانید ثروتمند شوید. غیرممکن است، چون این باور یک تناقض بزرگ در شما ایجاد می کند. چطور می توانید فردی شوید که از آن متنفر هستید؟ تنفر و حتی عصبانیت آشکاری که بیشتر مردم فقیر نسبت به ثروتمندان دارند، حیرت آور است. گویی که ثروتمندان هستند که آنها را فقیر کرده اند و اینگونه ادعا می‌کنند: بله، درست است آدمهای ثروتمند، همه پولها را به دست آورده اند و چیزی را برای ما باقی نگذاشته اند. غافل از اینکه موفقیت و ثروت، فراوان و بی کران است و در همه جا حضور دارد. فقط باید آنرا تشخیص داد و از آن استفاده کرد. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
راه اول1️⃣ 👍 مغز شما فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمیداند. اکثر افراد هنگام تصویر سازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده میکنند ، از تجربیات گذشته شان، از احساسات فعلی شان… این غلط است. هر چیزی در این دنیا برای خود قاعده و قانونی دارد که ثروت نیز از این دسته مستثنی نیست ولی 98 درصد مردم از قوانین ثروت خبر ندارند، شما هم اگر میخواید ثروت خود را چند برابر بکنید باید از این قوانین ثروت پیروی کنید. شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید ادامه داره... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
Hamid Hiraad - Serial Khodadad (320) (2).mp3
6.78M
ترانه زیبای مثبت 🪴همون که همیشه یار ما بود خدا بود خدا بود شادشاد باشید 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ پنجا‌ویکمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ روز بیست‌وهشتم 👇 ❤️من یک موجود بی‌نظیر و تکرار نشدنی هستم این مانترا امروز ۱۰۰ بار تکرار بشه آموزش امشب 🧿 ترس رو بزار کنار 👇🏿 🤏🤏همه‌ی ما آرزو داریم کمی شجاعتر باشیم، ولی ترس همچنان می‌تواند در فعالیتهای روزمره‌ی ما نفوذ کند. ترس اجازه نمیدهد که وارد عمل شویم.... شهامت یا شجاعت✌ ترکیبی از قدرت ذهنی، دانش و اعتماد به‌نفس است که همگی در یک خصوصیت اخلاقی جمع شده‌اند. شجاعت به شما کمک میکند که بتوانید تصمیمهای دشوار بگیرید، بدون اتلاف وقت دست به اقدام بزنید و به آسانی با موقعیتهای دشوار مواجه شوید. زمانی که وظایف جدیدی به شما محول میشود، نیاز به شجاعت دارید؛ زمانی که میخواهید با کسانی رودر‌رو شوید که به نوعی باعث رنجش شما شده‌اند، نیاز به شجاعت دارید و حتی زمانی که عملکرد ضعیفی دارید (چراکه میترسید کارتان کاملا بی‌نقص نباشد) نیز نیاز به شجاعت دارید. وقتی شجاع‌تر میشوید، با قدرت بیشتری وارد عمل میشوید و اتفاقاتی را که ممکن است بیفتند، بهتر مدیریت میکنید.... چطور شجاع تر باشیم ؟✌💪 🪴1 برای داشتن شجاعت در زندگی الگوگیری کنید✅ 🪴2 به توانایی های خود اعتماد داشته باشید💯 💯 🪴3 برای داشتن شجاعت در زندگی چالش ایجاد کنید✌📚 🪴4 برای داشتن شجاعت در زندگی ذهنیت مثبت ایجاد کنید✅ 💥 رابطه شهامت با خجالت💥 خجالتی بودن به معنای ترس از ارزیابی منفی دیگران است یک فرد خجالتی ممکن است از ترس قضاوت منفی دیگران نیازها و خواسته‌ها و یا تواناییهای خود را بیان نکند. چنین فردی در زندگی فرصت‌های بیشماری را از دست میدهد چرا که معمولا از ابراز خود طفره میرود و تواناییها و خواسته‌های خود را پنهان میکند. 💥تاثیر عزت‌نفس بر شهامت💥 عزت‌نفس به معنی ارزشمند بودن و یا دوست‌ داشتنی دانستن خود است  فردی که  نفس بالایی دارد میداند که او همانگونه که هست دوست‌داشتنی و ارزشمند است و نیازی به سرکوب خواسته‌ها و احساساتش برای کسب رضایت دیگران نمی‌بیند. چنین فردی از حقوق فردی خود دفاع میکند چرا که نیازی به پنهان کردن و سرکوب‌ کردن خود نمی‌بیند. 💥شهامت و اعتماد به نفس💥 فرد هر چه که در رابطه با دیگران بیشتر به احساسات و خواسته‌های خود اهمیت دهد بر احساس ارزشمندی درونی‌اش افزوده میشود و بیشتر خود را باورمیکند. چرا که چنین شخصی می‌بیند در رابطه با دیگران بدون اینکه حقی از آن‌ها ضایع کند خواسته‌ها و مرز بندیهای خود را اعلام میکند و اجازه نمیدهد که مرزهای شخصی‌اش درهم شکسته شوند‌. در واقع ما باید بدانیم که میان عزت‌نفس و اعتماد به نفس و شهامت رابطه‌ای چند سویه برقرار است. مزایای شهامت✅ 1🪴کاهش اضطراب و استرس 💯 💥وقتی که ما از کاری میترسیم و انجامش نمیدیم مدام استرس داریم که چی میشه چه اتفاقی میوفته و... 2🪴افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس 💯 💥وقتی شما ابراز میکنی خودت رو حس خیلی خوبی رو تجربه میکنی و به خودت به خاطر این شهامت افتخار میکنی و این باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس میشه 3🪴کاهش سوء تفاهم‌ها در روابط 💯 💥وقتی شما خودت رو بروز میدی و احساساتت رو در لحظه عنوان میکنی دیگه نه تعارفی باقی میمونه نه حس بد بعد از اون 🔔پس سعی کن بزرگتر از ترسهات بشی و شهامت ابراز وجود داشته باشی بزار دنیا به وجودت افتخار کنه 👍 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 3 رها شدن از استرس 👇🏿👇🏿👇🏿
رها کردن استرس.mp3
18.01M
3 رها کردن استرس شب قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن.. انجام بدید.. موفق باشید.. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
《من جاذبه ثروت و پول هستم و هر روز با فرصتهای ثروت آفرین بیشتری مواجه میشوم.》 خدایاسپاسگزارم🙏 💰💰💰💰💰💰💰💰 🩸ذکر امشب 23 مهر ۱۴۰۲🩸 سلام بر خداي مهرباني سلام بر خداي من يا ستارالعيوب؛ عيبهايم را از ديدگان مردم بپوشان و كمكم كن هر روز زلال‌تر و قويتر باشم، من فقط تو را دارم💚 يا ستارالعيوب ٣۶۹ مرتبه 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼بــنــام خــداوند بخشنده‌مهربان🌺 🌼سلام صبح زیباتون درپناه خدا🌸 🌼دعا میکنم برای شما عزیزان🌺 🌼در این صبح زیبا و دلپذیر🌸 🌼دلـتـون پـر از محـبـت 🌺 🌼روزتـون پُـر از رحمت🌸 🌼زندگیتـون پـر از بـرکت🌺 🌼لحظه‌هاتون پر از موفقیت🌸 🌼و عاقبتتون ختم به خیر باشد🌺 🌼روزتون سراسر‌عشق‌ وخوشبختی🌸 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🧿...گام‌هایی برای مراقبت از خود ➊➜اگه حس میکنی که کار درستی نیست پس انجامش نده ➋➜کاری که میخوای رو انجام بده نگران حرف مردم نباش ➌➜هیچوقت از رسیدن به رویاهات دست نکش و ناامید نشو ➍➜اگه کاریو نمیتونی انجام بدی به راحتی "نه" بگو و نترس ➎_اگه چیزی از کنترلت خارج بود رهاش کن 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
در كائنات فرقی بين موجودات نيست يكی يوز پلنگ يكی حلزون. درسته كه يوزپلنگ تند ميدوئه اما حلزون هم ميتونه روی لبه تيز تيغ راه بره. حسرت زندگی و داشته ها و توانمندی های كسی رو نخور. به خودت نگاه كن ، تو منحصر به فردی. دير يا زود مهم نيست برد و افتخار واسه اونيه كه خودش رو ميشناسه، مسير رو رها نميكنه و تا انتها به پیش میره 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.