eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5888874889846196916.mp3
17.53M
کتاب صوتی 🌼پدر_پولدار_پدر_بی‌پول 🌷قسمت ۱۱ 🖌نویسنده: رابرت کیوساکی 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📚 قسمت 11 👇🏿👇🏿👇🏿
4_6005660427923490287.mp3
5.18M
📚 قسمت-۱۱ ✍🏾نويسنده:جو ويتالى و دكتر ايهاليا كالاهولن گوينده:طيبه نجفى 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🔻🤏 کلام اخر ❣به شادی معتاد شوید...! آنقدر تمرین کنید وجود و افکارتان را از آنچه باعث شادی‌تان می‌شود تا معتاد شوید... شادی تنها دارویی است که عوارض جانبی ندارد🙃 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ هفتادوهشتمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ ☑️همہ چیز قابل است۔۔۔ زمانیکہ آغاز میکنید بہ تمرکز بر نعمت هایے کہ در این لحظہ دارید انرژے عظیمے از وجودتان در کل کیهان بہ جریان مے افتد و درهاے نعمت بیشترے بہ زندگے تان باز میشود. وقتے در اوج مشکلات مالے خودت را ثروتمند و شایستہ داشتن پول و ثروت میدانے،کہ من در این لحظہ نیز ثروتمند هستم زیرا چیزهایے در زندگے دارم کہ قابل ارزش گذارے نیستند. 💫من ثروتمند هستم زیرا در این لحظہ بدنے سالم دارم. 💫من ثروتمند هستم زیرا قلبے دارم کہ پروردگارم در آن جاے دارد. 💫من ثروتمند هستم زیرا در این لحظہ زنده ام و نفس مے کشم. میخواهیم بدانید کہ براے جذب ثروت ابتدا باید احساس مالڪ بودن و تمرکز بر فراوانے و کوچکترین نعمت هاے زندگیتان را یاد بگیرید، ✨👌اگر خداوند را تنها قدرت ورود ثروت در زندگیت بدانے و ارتباطے زیبا با او برقرار کنے و بہ معنایے واقعے باور کنے کہ هیچ فرمانروایے جز او در عالم وجود ندارد کہ بتواند تو را بہ والاترین خواستہ هایت برساند آنگاه همہ چیز بہ تو داده میشود، 👌وقتے نگران یڪ لحظہ بعد خود نیستے یعنے توکل کرده اے. 👌وقتے دلت قرص است و باقدرت حرکت میکنے یعنے توکل کرده اے. 👌وقتے انتهاے راه را نمےبینے اما باایمان حرکت میکنے یعنے توکل دارے. ✨👌اگربتوانے ثروت،عشق،لذت ،سلامتے را در شرایط کنونے خویش احساس کنے جهان پاداش این شکل فکر را بہ تو میدهد تنها باید باورش کرد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 29 مراقبه نابودی صفات بد 👇🏿👇🏿👇🏿
مراقبه نابودی صفات بد.mp3
21.69M
مراقبه نابودی صفات بد 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
مجموعه‌ .. قسمت 4 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجموعه ※ قسمت چهارم : «جهانِ پر زرق و برق ماهی‌ها» • در خلقت هیچ چیز، سر سوزنی کم نگذاشته! حتی عمق دریا را که چشمها نمی‌بینند. • این‌همه زیبایی برای توست! تو برای کیستی؟ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃     🌸 الهـی بـه امیـد تــو 🌸 به نام خدایی که داننده رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست با توکل به اسم اعظمت﷽ امروزمان را با شکرگزاری آغاز می‌کنیم شکرگـــزاری برای تمام آنچه اکنون هست شکــــر برای امــروز و لحظه‌های زیبائی که داریم    خـــــــدایا شکـــــــــــرت 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💖ســــــلام 🌷صبح زیبایتون‌بخير 💖امروزتون بی‌نظیر 🌷عشق و‌ زیبایی‌طبیعت 💖گوارای وجودتون باد 🌷گذرثانیـه‌های 💖عمرتون توام با آرامش 🌷خیر و برکت ومهربـانی 💖روزتون قشنگ دلتون شاد 🌷🌺🍃 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🌺🍃با نام ویاد پروردگار با قلبی سرشار از عشق و قدرشناسی. شکرگزاری را آغاز میکنیم. در تمرین امروز فقط به دنبال این هستیم که در زندگیمان نعمتهایی را که عطا شده ببینیم 🌺وبه این فکر کنیم که داشتن این مواهب چه منفعتی برای ما داشته و بابت آنها سپاسگزار باشیم. 🙏🕊 به انجام تمرینهای گروه متعهد باشیم! در میان زمانهایی که در روز به کارهای متفرقه میپردازیم شاید حق خودمان حداقل نیم ساعت باشد. 🌺دوستای عزیزم سبب خیر شوید و دوستانی که در زندگی‌شان مشکل دارند یا از زندگیشان ناراضی هستند رو به کانال و دوره شکرگزاری دعوت کنید تا معجزه شکرگزاری را در زندگیشان ببینند. 🍃خداوند بارها در قرآن کریم فرمودند : "شکرگزاری کنید تا به شما بیفزایم." 🌸پس کلید رحمت و نعمت و فراوانی شکرگزاری است. 🍃اجرتون با صاحب الزمان "عج"🍃 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚘️خــــدا حلش میکنه ⚘️خــــدا قشنگ میچینه ⚘️خــــدا درستش میکنه ⚘️خــــدا میرسونه ⚘️خــــدا به موقع میرسه ⚘️خــــدا نجات دهندست ⚘️خــــدا شفا دهندست ⚘️خــــدا روزی رسونه ⚘️خــــدا حاجت دهندست ⚘️خــــدا کامل کنندست ⚘️خــــدا بخشندست خدایا هزاران بار شکررررت...✨🙏🏼 ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
روز قبل هم گذشت، نه؟☺️ می‌بینی؟🥺✨ ⏰ساعت‌ها و روزها همینجوری دارن میگذرن و تو رو با خودشون میبرن تو نمیتونی زمان رو عقب یا جلو بکشی✨👌 پس حواست باشه همزمان با اینکه زمان میگذره به هدفت هم نزدیک بشی☝️💥 ❕حد وسط هم نداره❕ تو یا داری از زمانت استفاده میکنی و پیشرفت میکنی💪👊 یا داری تنبلی میکنی و از هدفت فاصله میگیری🫠🚶‍♀ حواست باشه تو کدوم مسیری‼️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ ‌ ‌ 🧝‍♂اگر یک شخص ثروتمند که به او اطمینان و اعتماد داری؛ به تو بگوید نگران نباش وغصّه‌ی بدهی‌هایت را نخور، خیالت راحت باشد، من هستم... 😌ببین این حرف او چقدر به تو آرامش می‌بخشد و راحت می‌شوی 🤲خدای مهربان که غنی و تواناست به تو گفته است: ألَیسَ اللهُ بِِکافٍ عَبدَهُ آیا خداوند برای کفایت امور بنده اش بس نیست؟ 😥یعنی ای بنده‌ی من ، برای همه‌ی کسری و کمبودهای دنیوی و اخروی‌ات من هستم. 🤭 این سخن خدا چقدر تو را راحت می کند و به تو آرامش می بخشد؟ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ آموزش جذاب کمی بلند هست.. 2دقیقه وقت میگیره.. 🪄تاثیر اعداد در جذب ثروت 🪄اعداد جادویی دارند که میتوانید از انرژی آنها در تمام مراحل و سطوح زندگی تان از آنها استفاده کنید. یکی از رایج ترین مواردی که همیشه انسان ها به دنبال آن هستند، جذب ثروت است. 🪄هر شخصی یک کد فراوانی دارد که با دانستن آن می‌توانید در هر موضوعی، از آن مانند یک اهرم استفاده کنید و میزان و سرعت جذب را افزایش دهد. اما برای اینکه بتوانید کد فراوانی خودتان را پیدا کنید باید به یک شماره شناس مراجعه کنید، شماره شناسی ثروت به محاسبه کد فراوانی شخصی شما کمک می کند. ✨به زبان خیلی ساده منظور از کدهای جذب  یک سری اعداد هستند که شما با نوشتن آنها می‌توانید در زندگی  به آن خواسته و هدفی که می‌خواهید برسید و با فرشتگان در ارتباط باشید. برای اینکه ببینید این کدهای جذب مخصوصاً کد جذب عشق و یا کد جذب ثروت و پول واقعی هستند یا نه فقط و فقط کافیست به این اعداد باور داشته باشید. ✨به زبان خیلی ساده منظور از باور این است که وقتی یک فکری در ذهن شما خیلی زیاد تکرار شود، باورهای شما طبق همان افکار شکل می گیرند. اگر می خواهید از این کدهای جذب پول و ثروت نتیجه بگیرید، باید در کنار استفاده صحیح و منظم کدها ارتعاش‌تان را هم بالا ببرید، بعد از این که ارتعاش‌تان بالا رفت حالا پول و ثروت وارد زندگیتان می شود. ✨مثلا اگر کد ثروت دارید و می‌خواهید ثروتمند شوید، تمرکزتان را روی پول بالا بیاورید و احساس خوب در خودتان ایجاد کنید در این صورت است که شما میتوانید از کد جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید و نتیجه بگیرید. الباقی👇🏿👇🏿👇🏿
همان طور که می­دانید به اعداد 3، 6 و 9، اعداد تسلا گفته می­شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده است، گفته می­شود که این اعداد در فرستادن ارتعاش در قانون جذب کاربردهای بسیار زیادی دارند. حال برخی معتقدند که این اعداد در قرآن نیز آمده استو این مورد، این موضوع را جدی­تر و جالب­تر می‌کند. پیش از آن که به سراغ موضوع اصلی مقاله، یعنی “اعداد تسلا در قرآن” برویم، به طور خلاصه در مورد تسلا و اعداد پر رمز و راز آن که طبق اعتقاد برخی ویژگی‌هایی خارق‌العاده دارد، صحبت می­کنیم. پس از آن به طور مفصل به بررسی این اعداد در قرآن و مواردی که آنها را در قرآن مربوط به اعداد تسلا دانسته‌اند، می­پردازیم. فهرست محتوا پنهان کردن 1 آیا وجود اعداد تسلا در قرآن و کاربرد آن ها تأیید شده است؟ 2 بررسی اعداد تسلا در قرآن؛ آن چه که باید در مورد کد مخفی تسلا در مورد عدد 3 بدانید 3 اعتقاد تسلا در رابطه با عدد سه 4 بررسی اعداد تسلا در قرآن و باورهای تسلا در مورد عدد 6 5 بررسی اعداد تسلا در قرآن و باورهای تسلا در مورد عدد 9 6 آرامش مهم‌ترین کلید در رسیدن به خواسته‌ها اعداد تسلا عبارت­اند از 3، 6 و 9. تسلا این اعداد را انرژی می­داند. او معتقد است که این اعداد دارای ارتعاش­های بسیار زیادی از جمله عشق، صلح، اشتیاق، خلاقیت و اعتماد به نقس اما با توجه به مطالب گردآوری شده در طول این سال­ها، می­توان گفت که وجود این اعداد در قرآن و راز و رمزهای آن در رسیدن به کلید موفقیت برای برخی ثابت شده و به این موضوع معتقد می‌باشند. در ادامه هر کدام از اعداد 3، 6 و 9 را به طور جداگانه بررسی می­کنیم و به شرح راز و رمزهای پنهان آن­ها در قرآن از دید برخی دانشمندان می­پردازیم. بررسی اعداد تسلا در قرآن؛ آن چه که باید در مورد کد مخفی تسلا در مورد عدد 3 بدانید معادل عربی عدد سه، ثلاث است. این عدد در 16 آیه در قرآن، 17 بار تکرار شده است. 13 موضوع متفاوت نیز در مورد هر آیه که در آن عدد سه به کار رفته است، قابل برداشت است. موضوعات مهمی که باید در مورد عدد سه در قرآن به آن اشاره شده است، عبارت­اند از: نفی شرک، توجه به اقلیم سه‌گانه ابن، روح‌القدس و آب. سه طُهر که نشان دهنده عده طلاق است. عدد سه مربوط به کفاره قربانی؛ در صورتی که شخص موفق به قربانی در ایام حج نشود، لازم است به مدت 10 روز، روزه بگیرد. روزه باید سه روز در ایام حج و هفت روز باقی مانده آن پس از بازگشت از حج باشد. فرزند دار شدن زکریا؛ خداوند پس از بچه‌دار شدن زکریا در دوران پیری، به خواست خود او که از شگفتی به دنبال نشانه بود، به مدت سه روز نتوانست با کسی سخن گوید. این در حال بود که زکریا سالم و صحیح بود. جنگ تبوک و متخلفان آن که تنها 3 نفر بودند: هلال بن امیه، کعب بن مالک و مراره بن ربیع. تاریکی­های سه‌گانه در آفرینش انسان؛ خداوند انسان را در تاریکی شکم، داخل رحم و پرده نازکی که به دور جنین است خلق می­کند. مردم در روز قیامت سه گروه و صنف هستند: اصحاب شمال، اصحاب یمن و سابقون. دوپینگ بالابردن ارتعاش ثروت راز عدد 9 در قرآن اعتقاد تسلا در رابطه با عدد سه و اما اعتقاد تسلا در رابطه با عدد سه این بود که هیچ‌گاه نباید در اتاق­هایی از هتل که عدد آن­ها بر سه بخش­پذیر است، اقامت داشته باشد. مورد دیگر این بود که پیش از وارد شدن به یک ساختمان، باید 3 دفعه به دور یک مانع دور بزند. صادقانه باید گفت که تا به امروز، هیچ صحبتی که بتواند این رفتارهای مرموزانه تسلا را توجیه کند، بیان نشده است. بررسی اعداد تسلا در قرآن و باورهای تسلا در مورد عدد 6 یکی دیگر از اعداد تسلا در قرآن، عدد شش است. مهم­ترین موضوعاتی که در رابطه با عدد شش در قرآن مورد توجه قرار گرفته­اند، عبارت­اند از: گفته می­شود تعداد احتمالی اصحاب کهف برابر با این عدد است. در مورد علم خداوند و احاطة او به سخنان در گوشی؛ این موضوع اشاره به چشم سوم در قرآن دارد. هفت مرتبه عدد شش در قرآن تکرار شده است. لازم به ذکر است که در تمامی موارد در ارتباط با آفرینش آسمان­ها و زمین است. و اما گفته­‌های تسلا: در بسیاری از رویدادهای طبیعت، می­توان به رمز و رازهای اعداد تسلا رسید. لازم است بدانید که 369 بیانگر یک واقعیت اساسی با عنوان زبان جهانی ریاضیات است. همچنان این واقعیت برای بسیاری از افراد ناشناخته است. تسلا در طول دوران زندگی خود، بسیاری از اعداد مربوط به وقایع مختلف جهان را مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال، می­توان به اعداد حاصل از شکل­گیری سلول­های جنینی، شکل­گیری ستارگان و … اشاره کرد. در قرآن نیز در بسیاری از برنامه‌­ریزی­‌های خداوند، می­توان رمز و رازهایی از این اعداد را مشاهده کرد. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☑️ می گوید: 💮اگر فقیر هستید تا شوید... 💮اگر تنها هستید، موجب وصلت و دوستی دیگران شوید تا شریک مناسب زندگی تان را پیدا کنید 💮و اگر بیمار هستید، به سراغ بقیه بیماران بروید و شفا و بهبود سریع آنها را به ایشان مژده دهید. ✨👌از هرآنچه به دیگران می بخشید، سهمی بیشتر نصیب خودتان می شود. 💫در واقع شما با به دیگران تبدیل به کانالی برای عبور انرژی حیات بخش و شفاگرکاینات به سمت بقیه عالم می شوید و هر جا انرژی کاینات جاری شود وفور و فراوانی و حیات وسرزندگی در آنجا موج خواهد زد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️. ✨💫از آنجائیکه پول و ثروت ارزشمند است به سمت کسانی جذب میشود که هم فرکانس آن هستند، ✨👌"به این مطلب توجه کنید که 🕊اگر میخواهید ثروتمند شوید، 🕊اگر یکی از اهداف زندگیتان برخوردار شدن از درآمدهای بالاست، 🕊اگر در طلب حساب بانکی مطلوبی هستید بایدخودتان را بدانید تا هم فرکانس با پول قرار بگیرید. 👨🏻‍💼ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺍﺯ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ؛ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺯ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﯼ ﺍﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮﻗﻊ ﺷﺎﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ❇️ﺍﯾﻦ ﯾﮏ ﻏﺮﯾﺰﻩ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﺤﺪﻭﺩﻩ ﺍﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺑﻤﺎﻧﺪ ، ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﻣﻦ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ؛ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭ، ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽِ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﺷﺎﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ؛ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺍﺯ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﯼ ﺍﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﻗﺪﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺭﺷﺪ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻭ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺷﺎﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﺪ. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🌀نمی‌دونم کی نیاز داره این چند جمله رو امروز بشنوه ولی می‌گم که بدونه: - می‌تونی از نو شروع کنی. - می‌تونی طرز فکرت رو عوض کنی. - برعکس اون چیزی که بعضیا بهش تظاهر می‌کنن خودشون هم هنوز سردرگم هستن و مسیر مشخصی ندارن. - تو هم مهم هستی! - همیشه قرار نیست اوضاع یه این شکل باشه. - عزت‌نفست هیچ ربطی به ظاهرت نداره و به اون وابسته نیست. - شخصیتت مهم‌ترین چیزیه که داری. - تو لیاقت استراحت و خلوت کردن با خودت رو داری. - یه وقتایی باید قبول کنی که بیشتر از این ازت کاری ساخته نیست و به همون قانع باشی. - تو به خودت هم احتياج داری پس مراقب خودت باش 🤍 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☑️ 👨🏻‍⚕ مبتکر در رشته ی زمین شناسی کشف کرده است که نام های زیبا ونیکوی خداوند نیروی شفا بخش برای درمان بیماریها ی بسیاری از بیماری ها دارند ، آن هم به وسیله ی روش های دقیق اندازه گیری درسنجش توانایی های درونی بدن انسان . 👨🏻‍⚕او پی برده است که هریک از نامهای خدا نیرویی  دارد که سیستم دفاعی بدن را برای کارشایسته و مناسب در اعضای معینی تحریک می کند. 👨🏻‍⚕دکتر ابراهیم با اجرای قوانین صدا و آهنگ متوجه شد که نام بردن وذکر حتی یکی از اسماء الحسنی سیستم های انرژی بخش و توان حیاتی درون بدن انسان را بهبود می بخشد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
👨🏻‍⚕ پس از سه سال تحقیق و آزمایش در درمان بیماریها به نتایج زیر دست یافت: ☑️ ✨ستون فقرات : الجبار ✨قلب : النور ✨رگ قلب : الوهاب ✨اعصاب : المغنی ✨معده : الرزاق ✨غده ی تیروِئید : الجبار ✨سردرد : الغنی ✨کلیه : الحی ✨روده ها : الرزاق ✨پانکراس : الباریء ✨دردگوش : السمیع ✨غده تیموس »القویغده فوق کلیوی : الباریء ✨عضله ی قلب : الرزاق ✨چشم : النورالبصیر ✨سرطان : الله جل جلاله ✨سینوزیت : الطیف الغنی ✨شریان های چشمی  : المتعال ✨کولون (روده بزرگ) : الرووف ✨کیست چربی : النافع ✨عصب چشم : الظاهر ✨درداستخوان : النافع ✨رحم : الخالق ✨روماتیسم : المهیمن ✨مثانه : الهادی ✨پروستات : الرشید ✨فشارخون : الخافض ✨ریه : الرزاق ✨زانو : الرووف ✨ران : الرافع ✨عضلات : القوی ✨شریانها : الجبار ✨کبد : النافع   👨🏻‍⚕دکتر اشاره دارد که خودش نخستین کسی است که این آزمایش ها برروی او انجام شد. و بیماری التهاب چشم هایش را با زبان آوردن نامهای ……النور،البصیر،الوهاب، …… درمان کرد و در عرض ده دقیقه کاملا شفا یافت وسرخی چشم هایش برطرف شد . او متوجه شد که نام های خداوند برای پیش گیری نیز موثرند و پی برد که نیروی درمان هنگام تلاوت آیات شفا و پس از ذکرهای نام های خدا چندبرابر میشود .   ☑️ : گذاشتن دست برمحل درد وگفتن نام خدا تا حد امکان (تقریبا حدود چهل بار ) آن قدر تکرار کند تا درد به خواست خداوند متعال برطرف شود. خدا شفا دهنده است. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯