eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
☘ چگونه نوشتن اهداف و آرزوها سرعت جذب خواسته‌هایتان را چندین برابر می‌کند؟ «در سمیناری در لاس‌وگاس یکی از شرکت‌کنندگان نزد من آمد و گفت: چهار سال پیش، وقتی شما برای این شرکت سخنرانی می‌کردید به ما گفتید که اگر نوشتن اهداف را شروع و برای به‌ روز کردن مهارت‌هایمان پیوسته تلاش کنیم و هرگز تسلیم نشویم، می‌توانیم درآمد خود را دو برابر کنیم. او گفت: خب شما بسیار در اشتباه بودید! من در چهار سال گذشته همه رهنمودهای شما را موبه‌مو اجرا کردم، نوشتن اهداف را جدی گرفتم، مهارت‌هایم را ارتقا دادم اما درآمدم دو برابر نشد، بلکه درآمد من تا حدود ده برابر افزایش یافت. حتی برای خودم باورکردنی نیست که امروز نسبت به چهار سال قبل یعنی پیش از آن‌که خود را وقف بهتر شدن در آنچه انجام می‌دهم سازم، چقدر درآمدم بالا رفته است.» 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 💰برای پولدار شدن و جذب پول💰 💸ما باید خودمون رو پولدار بدونیم و واقعا از درون احساس پولداری کنیم . 👈و همچنین باید با تمام وجود به فراوانی ایمان داشته باشیم 👈و دیگران و همه‌ی جهان رو پولدار بدونیم. 😍ما اگر احساس دلسوزی داشته باشیم و همش به این فکر کنیم که مردم فلان شهر یا کشور🔻بیچاره‌ان🔻بدبختن ‌🔻گرسنه‌ان🔻مردم کار ندارن🔻جوونا بیکارن🔻شغل ندارن🔻خوش و شادی ندارن👈و .......‌‌‌‌‌.... ......، 💸با این افکار خودتون رو از پول و ثروت دور میکنین. 👈وقتی همش دارین به فقر جهان توجه میکنین فقر رو جذب میکنین 💢قانون توجه مهمترین قانونه💢 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ ☜تاثیر شکرگزاری بر ذهن 🍃🌼دنیای ماشینی این روزها استرس و فشارهای زیادی را بر افراد جامعه متحمل میکند که نتیجه ی آن به طبع چیزی جز دچار شدن افراد به اختلالات روانی و روحی نیست. یکی از روش ها و راه کار های اساسی که تا کنون بارها امتحان خود را پس داده است و برای این افراد پیشنهاد میشود، بهره گیری از قانون شکرگزاری به صورت مستمر است. این که شما روزانه مقداری از وقت خود را صرف فکر کردن به داشته ها و نعمت هایتان کنید، با درنظر گرفتن این اصل که بسیاری از داشته های کنونی شما خواسته ها و آرزوهای دیروزتان بوده اند. آرامش عجیبی سراسر وجودتان را فراگرفته و حال خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. البته باید به این نکته اشاره کرد که قانون شکرگزاری تنها مختص به مذهب و دین نیست و مطابق با تحقیقات روانشناسان، شکرگزاری موجب به وجود آمدن حال خوب و بهبود در زندگی انسان ها می شود. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
📕کتاب قسمت 47 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5902043933885600830.mp3
5.61M
📕کتاب 👤نوشته مارلو مورگان 👀مترجم فرناز فرود قسمت 47 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💥 💰 قسمت 14 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5897803353760467226.mp3
5.56M
کتاب صوتی 🌼پدر_پولدار_پدر_بی‌پول 🌷قسمت ۱۴ 🖌نویسنده: 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📚 قسمت 14 👇🏿👇🏿👇🏿
4_6005660427923490290.mp3
9.42M
📚 قسمت-۱۴ ✍🏾نويسنده:جو ويتالى و دكتر ايهاليا كالاهولن گوينده:طيبه نجفى 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
روز _ 3 _👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فایل صوتی کتاب ( معجزه‌ی_کار_با_آینه ) تمرین کار با روز_سوم نویسنده✍ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ 🗣 📽قسمت اول 👤 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 📚کتاب: چگونه با و بدون نگرانی زندگی کنیم؟ 📙 شما باید از آرامش زندگی خودتان محافظت کنید. شما برای اینکه نگران باشید، خلق نشدید. به همین دلیل است که خیلی از مردم از لحاظ سلامتی مشکل دارند. مشکل خواب، هضم غذا، زخم معده؛ همه این‌ها به خاطر این است که اجازه نمی‌دهند ذهنشان استراحت بکند. دوستان؛ ذهن شما نیاز به استراحت دارد، نمی‌شود همیشه این طور ادامه داد. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
@TajvizeKetab_چگونه_با_آرامش_و_بدون_نگرانی_.pdf
250.6K
📚 ☑️ 📚چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم؟ این کتابو از دست ندین👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ هشتادودومین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ 💠[ 10:10 ]این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که مثبت اندیش بمانید چرا که ذهن شما عامل مهمی در خوشبختی شماست، پس با افکارتان مانع خوشبختی نشوید 💠[ 11:11 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که افکارتان در این لحظه درحال تحقق است، این عدد نشانه بیداری معنوی است یعنی در مسیر درست قرار دارید و اقدامات شما با اهداف روحتان هم سو است، دریچه ای پر انرژی در حال بازشدن است، به لحظه حال توجه کنید و در لحظه حال لذت ببرید. 💠[ 12:12 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که شما در حفاظت خدا هستید، امید و ایمان خود را تقویت کنید، هرانچه درباره اش می اندیشید بر اینده شما تاثیر میگذارند. 💠[ 13:13 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که شما در حمایت کامل کائنات هستید، از چرخه منفی خارج شده اید و وارد نور می شوید. 💠[ 14:14 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که شما طعم خوشبختی را خواهید چشید زیرا شما لیاقت خود را به کائنات ثابت کرده اید. 💠[ 15:15 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که این عدد نماد تحقق اهداف و خواسته های شماست. 💠[ 16:16 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که نگذارید احساسات برشما غلبه کنند، شاد و ارام باشید و به خدا اعتماد کنید. 💠[ 17:17 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که در مسیر حق هستید، کائنات شما را تحسین میکنند. 💠[ 18:18 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که نگرانی ها، خیری که در حال امدن به سمت شماست را متوقف می کنند، خوشبین باشید. 💠[ 19:19 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که باید فصل جدیدی را درزندگیتان ایجاد کنید، الان بهترین زمان است، برای عملی خواسته ای که میخواهید شروع کنید. 💠[ 20:20 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که پاداش تلاش و زحماتتان را می گیرید. 💠[ 21:21 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که فکر منفی یا فکر گذشته را پاک کنید، خواسته های شما براورده خواهد شد، فکرتان را از منفی ها پاک کنید. 💠[ 22:22 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که یک راه جدید در حال بازشدن است. 💠[ 23:23 ] این ساعت رو اگر دیدید، یعنی داره بهتون میگه که شما می توانید به زودی نتیجه خواسته هایتان را ببینید، قطعا بهترین ها را جذب می کنید. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 33 مراقبه مدد خواهی از خود برتر 👇🏿👇🏿👇🏿
مدد خواهی از خود برتر_1.mp3
19.8M
مراقبه مدد خواهی از خود برتر 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
مجموعه‌ .. قسمت 8 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجموعه قسمت هشتم : « سلیقه‌ای که در خلقت قورباغه‌ها خرج کرده‌ای» • هر گوشه‌ و کناری، با خفن‌ترین سلیقه‌ها خودتُ به رخم می‌کشی! با این جلوه‌گری‌ها از من چی می‌خوای خدا؟ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا