eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ هشتادونهمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ امروز میخوام چند در مورد 💰💶💰💸💰💷💰💵💰 دوستان اگه میخوایید درآمد عالی داشته باشید بایدددددد عاشق کارتون باشید ✅ تکنیک اول:1⃣ هر روز بابت پولهای حسابتون شکرگزاری کن مثلا🤏خدایا شکرت از جایی که فکرشو نمیکردم پول به حسابم واریز شد 🤩 تکنیک دوم:2⃣ این عبارت تاکیدیها رو بارها تکرارکنید مثلا🤏پول همیشه به دنبال من است من عاشق پولم و پول عاشق من است. تکنیک سوم:3⃣ همیشه سعی کنید تو کیف پولتون اسکناس نو و تا نشده داشته باشید و🤏هر روز با اشتیاق بهش نگاه کنید تا ارتعاش پول و ثروت بفرستید 🔻و باید هر روز بابت کاری که دارید از خدا تشکر کنید و بگید مثلا🤏خدایا شکرت مشتریام روز به روز بیشتر میشن ✅ 🔻حتماااا تو کار خودتون الگوهای موفق رو دنبال کنید 🔻حتی حضوری برید پیششون و راز درآمد بالای اونا رو ازشون بپرسید ✅ ان‌شاءالله🤏موفق و پولدار شوید.. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 40 مراقبه یا رئوف 👇🏿👇🏿👇🏿
4_6032617227516122061.mp3
25.63M
🍀مراقبه یا رئوف در محیطی آرام گوش بدین 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭐پروردگارا مهربانم... 🪂دستانم بــه سوی تـــوست ⭐نگاهم به مهربانی و کرم توست 🪂با تــو غیر ممکن‌ها ممکن می‌شود ⭐نا ممکن‌های زندگی‌ام را ممکن بفرما 🪂که با خدای بی‌همتایی چون تــــو ⭐معجزه زندگی جــان می‌گیرد. آمـیـــن🙏🏻 🪂شب زیبایت بخیر ⭐️و سرشـــــــار از 🌙آرامش و عشق الهی✨🙏🏼 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤏همیشه بگــــــــو خـــدا یکـتا و یگانـــه است...😌 🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃 🙏خـداوندا امروز را بنام زیبایت آغاز میکنم باشد که مرا از من رهایی دهی و در فیض خودت زندگیم را برکت ببخشی تا هـر آنچه ارادہ و خواست تو در آن است برایم مقدر شود      🪴 الهـی بـه امیـد تـو 🪴 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام ودرود دوستان صبحتون عالی 💛🌼💛🌼💛🌼💛🌼 🌼 سلام به دوستان مهربانم 🌼 🌼صبح بخیـــر🌼     🌼 سرتون سبز🌼         🌼 لب تون گل 🌼           🌼 چشماتون نور🌼               🌼 کام تون عسل🌼                  🌼 لحن تون مهر🌼                🌼حرفاتون غزل🌼            🌼حس تون عشق🌼        🌼 دل تون گـــرم  🌼     🌼لب تون خندون🌼 🌼حال تون خوب🌼    🌼خوب، خــــــوب🌼      🌼روزگارتــون زلال🌼         🌼امروزتون گلبارون🌼            🌼فــرداتــون قشنگ  🌼                🌼زندگیتون‌بی‌حسرت🌼 💛صبحتون بخیروشادی عزیـزان💛☺️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بر گل خوشبو نرجس 🌼✨🌼 🌸اَللّٰهُــمَّ 🌼صَلِّ عَلی ٰمُحَمَّدٍ 🌸وَّ آلِ محمد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌸 🌼در پناه حضرت محمد(ص) 🌸و خاندان پاکش روزتون پربرکت🙏🏼😌 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
1_7490142825.mp3
5.13M
احمد حلت ... مثبت اندیشی 🌹🌹 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
4_500465055507153149.mp3
7.2M
میکس شادی وشکرگذاری استاد ❣ خدایا شکرت 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☘ ⚜هـرچی بخوای میتونی بدست بیاری⚜ 🌈 همیشه وقتی میخوایم یک کاری را شـروع کنیم، به سمت یک هدفی بریم و یا یک چیزی را بدست بیاریم با خودمون میگیم یعنی میشه، ممکنه بهش بــرسم، میشه بدستش بیارم و کلی سوالهای این شکلی ذهنمون را درگیر میکنن. اگر منفی فکر کنیم و بگیم نـه بابا نمیشه، امکان نداره و از این جور فکرها، خب اصلا شروع نمیکنیم یا اگر هم شروع کنیم با این بـاوری که امکان نداره موفق بشم، خب موفـق نمیشیم دیگه ... . اما اگـر با این فکر و باور شروع کنیم که میشود، میتوانم، بدست میارم، بهش میرسم، مطمئنا یا به اون چیزی که میخوایم میرسیم و یا به چیزی که خیلی از اون بهتره. فقط کافیه شـروع کنیم و باور داشته باشیم که هر چیزی که بخوایم را میتونیم بدست بیاریم. مهم نیست که چقدر بــزرگ، عجیب و یا غیرممکن به نظر برسه. همه‌اش به ما بستگی داره. ✨✨✨✨ مهم نیست چـه حسی داری بلند شو خـودت را نشان بده اهداف را دنبال کن • هیچوقت تسلیـم نشو.👌❣ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اکنـون همه چیز سرشار از انــرژی است تا حد امکان مثبت میمانم هر چند گاهی سخت بنظر میرسد اما دست از دوست داشـتن و نگرش مثبت نمیکشم.👍 🧚‍♂بــرای رسیدن به خواسته‌هات باید قوی باشی.💪🌼 این زندگی نیست که هـر روز آسان تر میشود ، این تــو هستی که هر روز از بهانه‌هایت بــزرگتر میشوی.😊🌹 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اکر تو بپذیری که تو قراره خوب زندگی کنی و کاری به قضاوت دیگران نداشته باشی اوضاع درست میشه👌👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ دیگران را ببخشید تا آزاد باشید.☺️💞 اجازه ندهید، گذشته،آینده تان را آلوده کند. گاهی اوقات از بین بردن افکار منفی کار سختی است. وقتی کسی در حقمان بدی کرده است، ذات انسان به این شکل است که با درد و رنج بماند، خشمگین و ناراحت باشد و کینه به دل بگیرد. با خود می گوییم ، من او را هرگز نمی بخشم، لایقش نیست. شما برای آنها نمی بخشید، بلکه به خاطر خودتان می بخشید. تا زمانی که با رنج بمانید عصبانیت و خشم شما تأثیری روی آنها ندارد بلکه خودتان را آلوده می کنید. نبخشیدن مانند زهرابه است. شاید نگه داشتن این حالت حس خوبی به شما بدهد اما زندگیتان را نابود می کند. زمانی که آنها را می بخشید توجیه رفتار نادرست آنها نیست رنجش را کم نمی کنید بلکه می بخشید تا زهر را از بدن خود بیرون کنید. باید ببخشید تا آزاد باشید... این طور نگاه نکنید که دارید به آنها لطف میکنید بلکه به خودتان لطف می کنید. 🙏خدایا عاشقانه تمام افرادی را که به ما بدی کردند بخاطر تو بخشیدیم و الان رها و آرام هستیم و یکپارچه عشق مطلقیم. 🙏خدایا به لطف و مرحمت خودت ما را ببخش و کمک کن که با رهایی فکر و اندیشه زندگی کنیم و رضایت تو را به دست آوریم. آمین🙏🌺 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ ⭐️✨نکته‌های مهم✨⭐️ 🍃شما در درون خودتان صاحب شفا دهنده‌ای هستید. 🔷شفا دهنده درون شما همواره سرگرم کار است در حال تعمیر یاخته‌ها و دفع مواد زائد و خوراک رساندن به بافتهای سلولی بدن و شفای زخمها. 🔸این  دانشمند بی‌همتا  بی‌هیچ تلاش در هر یک از سلولهایتان فعل و انفعالهایی را به انجام میرساند که بزرگترین شیمیدان جهان حتی قادر به تقلید از آن نیست. ✨تن، صاحب خردی برتر است که میل به سلامت دارد نه بیماری.✨ پس علت بیماری چیست؟!  🤒😷🤧 👈🏻حقیقت تکان دهنده این است که بیماری حالتی است که شخص برخود تحمیل میکند. ✖️علت بیماری ، اندیشه‌ها و عقاید و باورهای نادرستی است که بر جسم و در جسم  حرکت میکند و نیروی زندگی را اسیر میکند. 🔶دائمی و عادت شدن احساساتی مثل رشک ، حسد ، نفرت ، انزجار، ترس ، وحشت ، باعث تولید دگرگونی  در جسم و در نتیجه  بیماری میشود. 🔸وقتی باورها و عواطف منفی را دگرگون میسازید در واقع به دگرگونی و نوسازی جسمی سرگرمید که آنها را در یاخته‌های خود جا داده است. 🔹وقتی اندیشه‌هایی متعال درسر می‌پرورانید گاه از سرعت شفای خود حیرت میکنید. 🍃ذهن فقط در مغز نیست. هر یاخته تن دارای ذهن یا شعور است. 🌱آرمانهای مشابه گرد هم میآیند و مراکز اندیشه را تشکیل میدهند این مراکز در بخشهای گوناگون جسم منزل میکنند و مطابق با طبیعت مثبت یا منفی خود بر جسم تاثیر میگذارند. ✨هر یاخته دارای اندیشه  است.                       ✨هر یاخته از زندگی و نور و شعور و جوهری سرشار است که  ساختاری اتمی را تشکیل میدهد. ✅حالتهای ذهنی که درآگاهی آدمی استقرار یافته باشند، ویتامینها و یاخته‌ها و عضلات و حتی گوشت تن را بسوی خود میکشاند. 🍃هیچ چیز جامدی در جسم وجود ندارد زیرا نزدیک 80درصد آن آب است اگر چه اغلب استخوان را بصورت جسمی  متراکم و جامد در نظر میگیریم در واقع از جوهر یا ماده‌ای مایع و نرم سرشار است و پرمنفذ و  انعطاف پذیر میباشد دلیل این امر آنست که مویرگها میتوانند در آن نفوذ کنند زیرا گلبولهای  خون در استخوانها تشکیل میشوند. 🌷به علت محتوای مایع جسم ، اندیشه‌ها به آسانی در آن و از طریق آن حرکت میکنند تا دیگر بار به آن شکل بخشند. پس بر طبق طبیعت اندیشه‌هایتان می‌توانید جسمتان را از نو بسازید یا تکه پاره‌اش کنید. برای همین اندیشه‌های خوبی را در سر بپرورانید تا شاهد معجزات الهی باشید. 🌷آرزومند سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان هستم.🌷 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ ✨خدا رو شکر که با عشق، جان تازه ای به ما بخشیدی... دوستانم🙏 امروز برای خودمون کادو بگیریم...🎁🎈 امروز عاشق خودمون، بشیم..‌‌.❤️🌷 خودمونو پیدا کنیم‌‌‌‌...👤 تا قلبن خودمونو دوست نداشته باشیم، نمیتونیم دیگران رو دوست داشته باشیم‌... امروز اول محبت رو نثار خودت کن‌‌‌... که اگر خودت قدر خودت رو بدونی همه از عشق تو سیراب میشن... همه از حضورت لذت میبرن... عزیز میشی پیش همه... اصلن بطور اوتومات زیبا میشی... نمیخواد با ابزار های بیرونی کاری کنی که بقیه دوستت داشته باشن... تو از درون دوست داشتنی هستی... اصلن نیاز نیست با هزار ترفند خودتو تو دل بقیه جا کنی... بااااخودت دوست باش... بهترین دوست خودت بااااش... من چقدر لایقم...!؟ چقدر ارزشمندم که خداوند با اون عظمتش اومده تو وجود من...! من چقدر دوست داشتنی ام که خداوند روحشو تو وجود من قرار داد...! مگه خودش نفرموده؛ 🔆وَسَخَّرَ لَكُمْ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا مِنْهُ🔆 ✨هر چه در آسمانها... هر چه در زمینه... برای توئه... به سوده توئه...✨ این آیه تعارف نیست...!حقیقته...! من یه موجود اضافه نیستم... من تنها نیستم... من نالایق نیستم... من روح پاک خداوندم... من از خدا جدا نیستم... تک تک سلول های وجودم پر از خداس... عاشق خودت شو... عاشق خودت که شدی... بعد عاشق خونوادت میشی... بعد عاشق کائنات میشی... به آسمون جور دیگه ای نگاه میکنی... به خورشید و ماه لبخند میزنی... با عشق به یه حیوون غذا میدی... دیگه با قلبت به گلدونا آب میدی... عاشق همه ی عالم میشی... وجودت پر از صفا میشه...زندگیت پر از اتفاقات خوب میشه... ارتباطای خوب میان سراغت... روابطت عالی میشه... ثروت سرازیر میشه تو زندگیت...👌❤️🌺 از خدا می خوام هر چه که لیاقت داشتنش وداری بهت بده ☺️🌷 تو لایق بهترین ها هستی ، شک نکن😇🌷 با آرزوی سلامتی ،شادی،امیدواری و موفقیت روز افزون شما عزیزان🙏🏻💝 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🧿 💰💰💰 کسانی که میخوان راه ثروتمند شدن رو خیلی زود یاد بگیرند. موقع خواندن کتاب. حواستون به گفته‌های نویسنده باشه و حتما تمرینهاشو انجام بدید. خیلی زودتر از اون که فکرشو بکنید. به موفقیت میرسید.. ششم 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
💰ثروتمندان در راستای پیشرفت و ترقی، عقاید، کالاها و خدمات‌شان را ترویج و تبلیغ می‌کنند؛ 🧿فقرا درباره فروش و تبلیغ منفی می‌اندیشند. 💰💰💰 🤏🔻 🩸 افرادی که با مسائلی مانند فروش و تبلیغ مشکل دارند، معمولا فقیر یا ورشکسته‌اند. علت واضح است، چطور می‌خواهید در حرفه خودتان یا به عنوان نماینده شرکتی دیگر درآمدهایی هنگفت کسب کنید؛ درحالی‌که هیچ تمایلی به معرفی حرفه خود، محصولات و خدماتی که به مردم ارائه می‌دهید ندارید؟ حتی در نقش یک کارگر معمولی هم اگر شایستگی‌ها و مهارت‌هایتان را به موقع ابراز نکنید، فرد دیگری زودتر از شما توانایی‌های خود را نشان می‌دهد و خیلی زودتر از شما پیشرفت می‌کند. در دوران کودکی به اکثر ما یاد داده‌اند که ردکردن درخواست دیگران بی‌ادبی است، اما در دنیای تجارت این مسئله متفاوت است و بحث تعارف و خجالت‌کشیدن و غیره نیست و می‌بایست جدی با مسائل برخورد کرد. بعضی از افراد دچار خود بزرگ‌بینی مفرط هستند و ایده‌شان این است که همه مردم باید به دنبال آن‌ها بیایند و جلوی پایشان زانو بزنند و از آن‌ها طلب کمک نمایند! افراد دارای این نگرش به تبلیغات اهمیتی نمی‌دهند و دیر یا زود دچار ورشکستگی و فقر می‌شوند. این افراد آنقدر مغرور هستند که از تبلیغ و ترویج کالاهایشان احساس ننگ می‌کنند. ثروتمندان تقریبا همیشه محصولات و خدماتشان را تبلیغ و ترویج می‌کنند و طوری تبلیغ می‌کنند که عقاید و نظرات مردم را به سمت خود می‌کشانند. اگر اطمینان دارید آنچه در‌صدد ارائه‌ی آن هستید، واقعا برای دیگران مفید است و گره از کارشان می‌گشاید، پس موظفید که این موضوع را به اطلاع همه برسانید؛ در این صورت نه تنها به مردم کمک می‌کنید، بلکه در کنار آن ثروتمند هم می‌شوید. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
🤏پیمان بستن با خود: ✋دستتان را روی قلبتان❤️ بگذارید و بگویید: "من با و هیجان ارزش‌های را و می‌کنم." حالا✋دستتان را روی سرتان🙆‍♀ بگذارید و بگویید: 💰!" ادامه داره.... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ تمرین بازی فراوانی در : 💰مبلغی که باید خرج شود=7.000.000 تومان 🛍خریدها:🛒 🎸گیتار4.300.000تومان+ 🚲دوچرخه 2،700،000تومان جمع کل:7.000.000میلیون تومان دوستان عزیز شما می‌توانید لیست خودتان هر صورتی که دوست دارید بنویسید این نمونه ای از تمرین بازی فراوانیست که به شما انگیزه نوشتن می دهد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📚 قسمت 22 👇🏿👇🏿👇🏿
4_6005660427923490299.mp3
10.44M
📚 قسمت-۲۲ ✍🏾نويسنده:جو ويتالى و دكتر ايهاليا كالاهولن گوينده:طيبه نجفى 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
روز _ 11 _👇🏿👇🏿👇🏿