eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
💚🔥 فصل 4 قسمت 2 👇🏿👇🏿
1 - اثر مرکب - وبولیب - فصل 4 قسمت 2.mp3
8.72M
🌱کتاب صوتی🌱 💚💚💚💚 🔥فصل چهارم قسمت دوم🔥 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📕 قسمت 5 👇🏿👇🏿👇🏿
جادوی فکر بزرگ 5 .mp3
9.08M
کتاب صوتی 🌱جادوی فکر بزرگ🌱 موضوع انگيزشی، موفقیت 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
دوره بی‌نظیر (معجزه تبسّم) قسمت 3 👇🏿👇🏿👇🏿
دوره معجزه تبسّم(3).mp3
30.22M
☑️ ❇️جلسه سوم این دوره قطعا معجزه ای به پا می‌کند برای شما عزیزی که آنرا کامل گوش کنی و بهش عمل کنی؛ در نتیجه جذب کننده ثروت، سلامتی، شادی، موفقیت، آرامش و روابط عالی هستی🎯 : لطفا این 9 جلسه به ترتیب گوش داده شود چون مطالب به هم پیوسته و پیش نیاز هر جلسه، فایل جلسه قبل است که حتما توجه کن از جلسه 1 تا جلسه 9 را می بایست کامل گوش کنی تا به لطف خداوند معجزات زندگی خودت را شاهد باشید موفق باشید ✨☺️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️اگر مدتی است که کارتان راکد شده لازم است که احساستان را به کاری که انجام میدهید خوب کنید برای کارتان طلب خیر و برکت کنید صبح ها که مغازه یا دفترتان را باز میکنید شکر گزاری کنید حتی اگر مشتری ندارید و یک عبارت تاکیدی بگویید. مثلا من کاری دارم شگفت انگیز و پر رونق. این را واقعا احساس کنید محل کارتان را دوست داشته باشید و اگر مشتری به شما رجوع کرد بابت خریدش از خدا سپاسگزاری کنید و برای مغازه داران و کاسبان اطرافتان نیز از خدا برکت بخواهید در این صورت کارتان بعد از مدتی بالا میگیرد و برکت و ثروت به سمتتان میآید. ☑️باور هامون باید با خواسته هامون هم جهت باشه. مثلا آرزومون جذب ثروته لازمه که هم ارتعاش با ثروت وپول باشیم ☑️یعنی احساس تنگدستی وفقر را کنار بزاریم وسعی کنیم‌..احساس مواقعی را که پولی دستمان اومده بوده. رو به یاد بیاریم‌ ☑️از کلام منفی در مورد پول خودداری کنیم مثل اینکه 😔پول ندارم 😒از کجا بیاورم 😞بدبختم 😟وبی پولی وامثال این موارد 👌باید فرکانسمان با پول یکی بشه ، تا جذب کنیم ..ذهن ثروتمند.. پول را به خود جذب میکند... 💸💸💸💸💸💸💸 دوستان عزیزم بسیار خوشحال و مسروریم که ما رو انتخاب کرده اید و ممنون از حضور گرمتون🙏🏼☺️ عزیزان مارو به دوستاتون معرفی کنید تا اونها هم راه دستیابی به یک زندگی زیبا و ایده آل رو پیدا کنند. خیلی خیلی دوستتون داریم مرسی که هستید🙏🏼❤️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . مـمــــــــنـون.
4_5886727638126431847.mp3
24.18M
☑️ نقش ضمیر ناخودآگاه و باورها در فقر و ثروت ... ✨قسمتی از پکیج تحول مالی 👤 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ ✨برای غنی شدن وجذب ثروت شما باید هم ارتعاش با ثروت وپول شوید ✨👌یعنی احساس تنگدستی وفقر را کنار بگذارید""" ✨👌و سعی کنید مواردی را به یاد آورید که پولی دستتان آمده بود احساس آن زمان را به خود بگیرید از کلام منفی در مورد پول خودداری کنید مثل اینکه پول ندارم از کجا بیاورم چه قدر بدبختی وبی پولی وامثال این موارد. ✨👌باید فرکانستان با یکی شود تا آن را به خود جذب کنید درست مثل این مثال معروفه پول ،پول می آورد. 🤑ذهن غنی ودارا نیز پول را به خود جذب میکند.💸💸💸💸 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
4_5978973352277053270.mp3
22.23M
☑️ ⁉️می‌خواهی ثروتمندترین فرد تاریخ شوی!؟ 👤 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🤏🔻 🧿‌اینم چند کار خیلی ساده که خونه‌مون پر از و می‌شه ✨هنگام ورود به خونه کنیم،حتی اگه کسی خونه نیست، و بفرستیم. ࿐✦✨✦ ✨صبح بعد از بیدار شدن صدقه بدیم هر چند کم، و آیه الکرسی و چهار قل بخونیم. ࿐✦✨✦ ✨نزاریم زباله زیاد‌ تو خونه بمونه. ࿐✦✨✦ ✨در طول روز حداقل ده دقیقه صدای قرآن تو خونه پخش کنیم. ࿐✦✨✦ ✨حدیث کسا بخونیم و اگر نمیتونیم صوتش رو تو خونه پخش کنیم. ࿐✦✨✦ ✨هروقت مشاجره یا کدورتی پیش اومد یک کاسه آب نمک درست کنیم و شب تا صبح تو خونه بزاریم و صبح بریزیم دور، آب نمک انرژی های منفی رو به خودش جذب میکنه. ࿐✦✨✦ ✨در طول روز ، پنج بار سوره توحید رو بخونیم. ࿐✦✨✦ ✨هر پول یا نعمتی که به وارد زندگیمون میشه اول زبانی کنیم و بعد شکرگزاری عملی، یعنی یا صدقه بدیم از اول مال یا کسی رو هم در اون نعمت شریک کنیم که اینطوری نه تنها چیزی ازش کم نمیشه بلکه برکت میگیره و خیلی دیرتر تموم میشه. ࿐✦✨✦ ✨اسراف نکنیم به اندازه ی نیازمون مصرف کنیم، حواسمون به مصرف آب باشه، نسبت به نان بی احترامی نکنیم. اسراف باعث از دست رفتن نعمت ها میشه. ࿐✦✨✦ ✨با مردم مدارا کنیم با اهل خانه خوش رفتار باشیم. ࿐✦✨✦ ✨نماز اول وقت بخوانیم و همینطور روزی پنجاه آیه قرآن بخوانیم. ࿐✦✨✦ ✨دعای خیر برای همنوعان و علی الخصوص دعا برای پدر و مادر باعث برکت و رزق غیرمنتظره میشه. ࿐✦✨✦ ✨اظهار فقر نکردن و ناله نکردن در حدیث داریم که هرکس اظهار فقر کند ،فقیرتر می شود. ࿐✦✨✦ ✨مداومت بر یکسری اذکار مانند: یا غنی یا وهاب یا الله 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تقدیم به تک‌تک شما دوستان گلم💐 گل بگویید و گل بشنوید💐 روزی بسیار خوب و بی‌نظیری داشته باشید 💐 🌺با آرزوی لحظاتی سرشار از عشق و شادی و لبخند 🌺ظهـــــــرتون گلبارون ♥️♥️ 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ صدوششمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ 🪴🪴 دورانی که ویروس کرونا اومد رو یادتونه❓ یکی از نکات قابل توجه اون دوران قدرت کلامی بود که بعضی افراد داشتند و بدونه اینکه با خبر باشند ازش استفاده می‌کردند و نتیجه میگرفتند✅ خیلی از افراد بودند که به دلیل وسواس فکری که داشتند مدام با خودشون تکرار می‌کردند که👇🏿 1️⃣ ما الان بیمار میشیم 2️⃣ وای اگه مریض بشیم چی میشه 3️⃣ ما خیلی رفت و آمد داریم حتما مبتلا میشیم 4️⃣ چون من بدنم ضعیفه حتما مبتلا میشم 🔶و از اینطور کلامهای منفی که مدام با خودشون تکرار می‌کردند😷 اگر با چنین افرادی برخورد داشته باشید و یا خودتون جزو این دسته آدمها بودید 🤏میشه گفت که تقریبا به جای یکبار 🤏چند بار به این ویروس مبتلا شدید🤒 ⭕امااااااااااااااااااا 🔅کاملا بر عکس خیلی افراد رو می‌دیدیم 🔅که علاوه بر رعایت پروتکل‌های لازم 🔅ذهنیت مثبتی هم داشتند مثلا میگفتند 1️⃣من پروتکل‌های بهداشتی رو رعایت میکنم پس سالم میمانم 2️⃣ بدن من خیلی قویه کرونا نمیتونه منو شکست بده 3️⃣ ما کرونا رو شکست میدیم چون خدا رو داریم 4️⃣ خدا حواسش به من هست پس من بیمار نمیشم 🔅و.... افرادی با این شکل رفتار و گفتار رو ما در اون زمان دیدیم که با حرفها و ذهنیت مثبتی که داشتند اصلا بیمار نشدند ولی دلیلش چی بود❓🤔 این افراد به طور کلی بدونه اینکه از تأثیر کلمات آگاه باشند با توجه به ذهنیت مثبت یا منفی که داشتند از هر کلمه‌ای که استفاده می‌کردند تأثیر اون کلمه رو توی زندگیشون میدیدند✅ خیلی از مشکلات، بیماریها، شکست در روابط و مشکلاتی که ما در زندگیمون دچارش میشیم به خاطر به کار بردن کلماتی هست که ما از تأثیرات اونها کاملا نا آگاه هستیم❌ خیلی از کلمات هستند که به نظر ما مثبته و ما وقتی اون کلمه رو به کار میبریم به دلیل اینکه آگاهی و شناخت درستی از تأثیر کلمات نداریم نمیدونیم که اون کلمه دارای انرژی منفیه و توی زندگی ما تأثیرات منفی داره و میتونه ما رو دچار انواع مشکلات کنه😟 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
پروردگارا مهربانم دستانم بــه سوی تـــوست نگاهم به مهربانی و کرم توست با تــو غیر ممکن‌ها ممکن می‌شود نا ممکن‌های زندگی‌ام را ممکن بفرما که باخدای بی‌همتایی چون تــــو معجزه زندگی جــان می‌گیرد.آمـیـــن🙏🏻 شب زیبایت بخیر و سرشار از آرامش و عشـــق الهی✨🙏🏼😌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ🍃 دفتـــــر‌ صُبــــح از سطـــری شـــــروع می‌شود که بنام بزرگ تو تكيه كرده است به نام تـــــــو‌ ﷽ ای خـــــــدای صبــح ای خـــــــدای روشنـی ای خـــــــدای زندگــــی هر صبح آغازی است برای رسیدن به تــــــــو 🌸 الهـــی بـــه امیـــد تـــو 🌸 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🍁✨ ســلام ☕️💫روز زیبـاتـون بخیر ☕️🍂 🍁✨إن‌شاءالله تعالی ☕️✨در پناه یا رب العــالمیـن 🍁✨امروزتون بخیر و نیکی 🍁✨حال دلتون خوب خوب ☕️✨رزق و روزیتون زیاد 🍁✨جسم و جانتون سلامت ☕️✨و زندگیتون غرق در 🍁✨سعادت و آرامش باشه 🍁✨امروزتون پراز خیر و برکت ☀️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🧿 🙏پـــــــروردگارا..... دست نیاز را به درگاه تو دراز می‌کنم و از کسی خواسته هایم را طلب می کنم که هیچ گاه بر سرم منت نمی گذارد. 🙏بار الـــــــها... آرزوهایم را به تو می گویم. به تو که همیشه راز دار منی. 🙏مهـــــــربانا... صمیمی تر از همیشه سر بر آستان ملکوتیت می گذارم و در دل دعا می کنم و از تو میخواهم که آرامش ، برکت و سلامتی را برای خودم ،همه ی مردم جهان ، عزیزان و همراهان بزرگوارم و خانواده ام ارزانی داری.. الهــــــی آمیــن✨🙏🏼 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
لبـــخند بــزن دوست من بلنــــد بگــو خدایاشکــــــرت شــــادباش و دیگـــــران را خوشحــــــال کن رهـــا باش و آرام در وجـــودت آرامــش را جــاری کن با ارزش بـاش با ارزش زندگــی کن و بگــو خــداوندا سپاسگــزارم بخاطــر این زندگــی زیبــا 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ ماهیان🐠🐟 از تلاطم دریا 🌊به خدا شکایت کردند و چون دریا🏝 آرام شد خود را اسیر صیاد🗑 دیدند تلاطم 🌊زندگی حکمت خداست از خدا دل آرام بخواهیم😊 نه دریای آرام🏝 دلت نگیره اگه روزهایی اومد که پر از دلهره شدی که ترسیدی و اضطراب داری که قراره چی بشه🥲 خدایی هست کافیه فقط نیم نگاهی کنه تا همه چیز به بهترین حالت دربیاد😊🥰 همیشه در هر حادثه ای به خودت بگو: یه خیری تو این اتفاقی که الآن برای من افتاده هست🤔 مطمئن باش خدا راه رو به تو نشون میده🛣 خدا بنده‌های امیدوارشو دوست داره❤️🤲 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ شخصیت تو، نتیجه مجموعه ای از عادات توست🤔 وقتی اجازه میدی عادت های بد قدرت بگیرند، این عادت ها به شکل موانعی در مسیر موفقیتت قرار می گیرند.🚫 چالش اصلی اینجاست که عادت های بد، موذی هستند و به آرامی در وجود تو رخنه می کنند، تا جایی که حتی متوجه زیانی که بهت می رسونند، نمیشی. 😔 زنجیرهای عادت، انقدر سبک هستند که اونا رو حس نمی کنی، تا زمانی که به اندازه ایی سنگین میشن که دیگه نمیتونی اونا رو پاره کنی! ⛓️ اثر مرکب 📚 دارن هاردی ✏️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو چیـــــــزی رو که باور کنی، می‌بینی و بهش می‌رسی✨👌 و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯