eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
🙏🤲🏼 ⚘️خــــدایا به رسم بنــدگی الهی شکررررت...⚘️ 🙏خدایاشکرت که.... ⚘️روزی فراوان ⚘️برکت فراوان ⚘️نعمت فراوان به سمتـــم می‌فرستی 🙏خدایا‌شکرت که... ⚘️افــراد مثبت ⚘️روابــط عالی ⚘️دوستان خوب برایــــــم می‌فرستی 🙏خدایاشکرت که... ⚘️مـــوفقیت ⚘️خــوشبختی ⚘️آرامـــــــــــــــش بهـــم می‌بخشی 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ ⏰️ وَالْعَصْرِ خداوند متعال به عصر قسم خورده به زمان قسم خورده. 👌مهمترین چیزی که در عمر ما هست، زمان است⏰ 💐 حضرت امیرالمومنین آقا علی علیه‌السلام میفرمایند:👇🏿 زمان و فرصتها مثل ابر در حال گذر هستند از دست دادن فرصتها غم میاورد 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰💰قدرتمندترین دعا برای درخواست ثروت ✨💸«فراوانی کائنات نامحدود است. پول هر روز از راه‌‌های مختلف به سمت من سرازیر می‌‌شود و من بسیار خوشبخت هستم!» 🙏 ✨💸«کائنات عزیز! به خاطر موفقیت مالی‌‌ام از تو ممنونم. پول به صورت غیر منتظره و معجزه‌آسا از راه‌های فراوانی به سمت من می‌آید و من از این بابت بسیار هیجان‌‌زده هستم. 🙏 ورد زبونت کن👇🏿 من پول میخام یالا ساده میخام یالا زودم میخام یالا زیاد میخوام یالا.... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
44.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽️ فیلم صحبتهای استاد امیر شریفی با عزیزی که نسل در نسل ثروتمندند؟ حتماحتماحتما با دقت ببینید ☝️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
اگـــــــــر درها باز نشدند، نااُمیـــــد نشوید، افسرده نشویــــد، این فقط به این معنی است که خدا چیز بهتری برایتان دارد و فرصت بهتری در آینـــــــده شما قرار داده است و شما به تمام آن چیـــــــزی تبدیل خواهیـــــد شد که هدف خــــــــداوند از خلقت شما بـــــــــوده است 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💐خدایا شکرت برای این روز زیبا💐 👈🍃🌺 یک توصیه عالی هرروز وقتی چشماتو باز میکنی با بدنت حرف بزن بهش بگو: « همینطور که هستی تو رو دوست دارم. بخاطر اینکه با من هستی از تو سپاسگزارم اگر احساس می کنی که به هر صورتی به تو توهین و بدرفتاری کردم، لطفا منو ببخش. در طول روز گاهی درنگی کن و به ملاقات جسمت برو. بگذار این ملاقات آکنده از عشق و سپاسگزاری باشه. ممنونم که منو این طرف و آن طرف می بری. بخاطر نفس کشیدن و تپیدن قلب نیز از تو متشکرم بخاطر پوست و صورت زیبا ازتو ممنونم بخاطر موهای قشنگم ازتو سپاسگزارم بگو: بخاطر خنده زیبات و لبحندت تو رو دوست دارم با بدنت حرف بزن ازش تشکر کن بزار شکرگزاری امروزت این باشد. مطمئن باش بعد از مدتی تاثیرش رو میبینی... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
برای از بین بردن احساس خشم، ترس، غم و اضطراب بهترین کار شکرگزاری است🙏 امکان ندارد همزمان بتوانید هم خشمگین باشید و هم شکرگزار امکان ندارد بتوانید همزمان هم مضطرب و نگران باشید و هم شکرگزار قویترین ارتعاش شکرگزاری است شکرگزاری به معنای واقعی پایان رنج است. در هنگامی که احساس خوبی ندارید تنها کافی است چیزی را برای شکرگزاری پیدا کنید بلافاصله احساس بد شما از بین می رود. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
خوشبختی خود به خود به وجود نمی آید، رسیدن به خوشبختی فرآیندی فعال است که نیازمند تلاش است. افکار غلط را کنار بگذارید، به اضطراب ها غلبه کنید، علاقه ها را شناسایی کنید، وارد یک رابطه معنادار با یک انسان دوست داشتنی شوید.. فراموش نکنیم انسانها خود به خود خوشبخت نمی شوند، تلاش کنید تلاش کنید و باز هم تلاش کنید. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🧠 برای از بین بردن افکار منفی نباید با اون‌ها کنید، چون در این حالت شما با خودتون می‌جنگید تا به افکار منفی فکر نکنید؛ یعنی فکر کردن به اون‌ها دو برابر میشه! تا زمانی که سعی کنید افکار منفی رو از بین ببرید یا سعی کنید در برابرشون مقاومت کنید همین کار شما باعث جذب افکار منفی بیشتری می‌شود. یک راه برای تغییر این حالت هست و آن این است که افکار مثبت رو جایگزین افکار منفی کنید، کار دیگری لازم نیست... به محض هجوم افکار منفی، سریع به چیزهای خوب، به هوای خوب، به داشته‌هایتان و... فکر کنید. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🌹 ✍ کافیست با تمام وجود بخواهید؛ خواسته خود را از كائنات 🌹 رسیدن به هر آرزویی خواستن واقعی میخواهد، خواستنی که از روی است نه نیاز، نه نگرانی و نه حسرت، آیا میتوانید تفاوت عاشق یک آرزو بودن و خواستن با نگرانی و تردید را درک کنید؟ 🌹 آنگاه که میگوییم خواسته هایتان را با ایمان و عشق در آمیزید یعنی لحظه ای عطش رسیدن به آن در درونتان خاموش نشود و باور داشته باشید که کسی هست که توانایی بخشیدن محالترین خواسته ها را دارد و او میتواند...او میتواند بی انتها ببخشد اگر تنها کمی باورش کنید. اگر باور داشته باشید که شما از خواسته هایتان بزرگتر و با ارزش ترید 🌹 آیا شایسته آرزوی خویش هستید؟ آیا لیاقت ثروتمند شدن، لیاقت یک زندگی عاشقانه، لیاقت آرامش را دارید؟ 🌹 بنابراین هرگز آرزویی را محال ندانید زیرا قدرتی در درون دارید که محال در مقابلش به زانو در میاید. پس اگر آرزویی در دلتان شروع به رشد کرد بدانید آمده است تا شما خوشبختر زندگی کنید نه اینکه حس حسرت و ترس به وجودتان تزریق کند. با آرزویتان زندگی کنید، هر روز در موردش صحبت کنید، با عشق لمسش کنید بودنش را، داشتنش را و بارها به خود بگویید که من لایق داشتن آن هستم 🌹 فراموش نکنید هیچ چیزی نیست که نتوانید به آن دست یابید تا زمانیکه به این درک برسید که من هستم که خلق میکنم، من هستم که انتخاب میکنم و من هستم که بدست می آورم. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰کاراتو گردن کسی ننداز 🏵 یه استاد بزرگواری داشتم میگفت هر چقدر کار داری، هر چقدر سرت شلوغه ... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
هر بامداد که از خواب برخاستی خدا را شکر بگو که در آن روز تو را کاری هست که مطلوب یا نامطلوب، باید آن را انجام دهی. و چون کاری است واجب، واجب است که بهترین تلاش خود را در انجام آن صرف کنی. این احساس تو را به فضیلت اعتدال و حاکمیّت بر خویش و پشتکار و قدرتِ اراده و سرخوشی و خرسندی می آراید و یک صد فضیلت دیگر هم برای تو به همراه می آورد که آن انسان تنبلِ بیکار هرگز از آن خبر نمی شود. چارلز کینگزلی ترجمه دکترحسین الهی قمشه ای 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
abasimanesh__.mp3
38.4M
⁨تفاوت صبر و تحمل چیست ؟ نحوه برخورد صحیح با تضادها ؟ فایل فوق العاده سید حسین عباس منش این فایل رو برای دوستاتون بفرستید قطع کننده زنجیر این آگاهی ها  نباشید 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ تمرین بازی فراوانی در : 💰مبلغی که باید خرج شود=34.000.000 تومان ✨سرویس مبل استیل 34.000.000تومان جمع کل:34.000.000میلیون تومان دوست عزیزم شما می‌توانی لیست خودتون رو به هر صورتی که دوست داری بنویسی این نمونه ای از تمرین بازی فراوانیست که به شما انگیزه نوشتن می دهد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📕 قسمت 16 👇🏿👇🏿👇🏿
جادوی فکر بزرگ 16 .mp3
8.41M
کتاب صوتی 🌱جادوی فکر بزرگ🌱 موضوع انگيزشی، موفقیت 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰💰💸 ✨قسمت 16 و 17 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت شانزدهـم ادامــه داره... 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت هفدهـم 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📖کتاب صوتی 💥 ☆♡قسمت 4 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5893012291971973528.mp3
32.18M
📖کتاب صوتی🎙 💥بیشعوری💫 ☆♡قسمت چهارم♡☆ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📚 📕کتاب: 🤏نویسنده:کاترین پاندر، این کتاب از خیال‌ها و توهم‌های خودش صحبت نمی‌کند. او کلی رنج کشیده و فقر را با تمام سلول‌های وجودش لمس کرده ولی با به کار بستن مفاهیم و مطالب همین کتاب توانسته به شخصیتی توانمند و ثروتمند تبدیل شود. پس شما هم می‌توانید با این آموزه‌ها، زندگی خود را متحول کنید. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
مقدمه - از آسمان طلا می بارد.mp3
3.22M
🎧 (کاتـــرین پانـــدر) روش‌هایی قدرتمنــد بـــــرای رسیـــــدن بــــه توانگـــــــری و ایــجاد بهتریـــــــن لحظات با اندیشـــــــه تواگرانـــــه... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪴 خودت را بپذیر 🪴 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا