eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.7هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام @charkhfalak110 من‌ثروتمندم☝ eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 بامُدِیْرِمُدبّرِ👇خانم‌مریم‌فتح‌الله‌زاده @fathallahzade جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5816820873516026743.mp3
52.29M
بریم واسه انرژی💃💃👏💃 عشقا دلتووووووون شااااااااااد.🌸🌺 الهی همیشه قلبتون سرشار از عشق و آرامش باشه😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی ارتعاش درست فرستادید وقتی احساستان را عالی کردید وقتی تجسم را با لذت انجام دادید وقتی نشانه ها را دنبال و در مسیر افتادید ... اما همه چیز خراب شد ...و ظاهرا به انچه که خواستید نرسیدید اینجا دقیقا همان جاییست که ایمان و صبر خودرا باید نشان دهید پس روی همان ارتعاش بمانید و به راه ادامه دهید زیرا قبل از رسیدن به خواسته معمولا همه چیز بهم میریزد زیرا شما در حال تغییر مدار هستيد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
✨ رمز موفقیت گاز دادن است!! وقتی از «مایکل شوماخر» قهرمان هفت دوره از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک جهان رمز موفقیتش را پرسیدند، او در جواب فقط یک جمله گفت: 👈🏻« تنها رمز موفقیت من این است زمانی که دیگران ترمز می‌گیرند من گاز می دهم! » 🍃🌺 مطالعه کن وقتی که دیگران خوابند. 🍃🌺تصمیم بگیر وقتی که دیگران مرددند. 🍃🌺خود را اماده کن وقتی که دیگران در خیال پردازیند. 🍃🌺شروع کن وقتی که دیگران در حال تعللند. 🍃🌺 کار کن وقتی که دیگران در حال آرزو کردنند. 🍃🌺صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردنند. 🍃🌺 گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردنند. 🍃🌺 لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگینند. 🍃🌺 پافشاری کن وقتی که دیگران در حال رها کردنند. ◽️و به خاطر داشته باش که موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه پایان رسیدن !! 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ هرگز تسلیم نشو وقتی مشکلی رخ می ده، وقتی جاده سربالاییِ ، وقتی پول کم و بدهی زیاده ، وقتی دلت می خواد لبخند بزنی اما مجبوری که آه بکشی، وقتی تحتِ شرایطِ فشار و خفقان هستی... نفس بکش اما تسلیم نشو... زندگی سرشار از فراز و نشیبهِ ما می دونیم و لمسش می کنیم بارها شکست می خوریم و وقتی که باید تلاش کنیم، دست از کار و تلاش برمی داریم اگر پیشرفت کُنده، هرگز تسلیم نشو موفقیت شاید در یک قدمیِ تو باشه در مقابلِ شدیدترین ضربات به نبرد ادامه بده در بدترین شرایطهِ که نباید تسلیم بشی 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
هرچه در ذهن‌تان بیشتر به تجسم هدف‌هایتان بپردازید، انعکاس آن‌ها در ذهن ناخودآگاه آسان‌تر می‌شود و در نتیجه الهامات و افکار خلاقانه بهتر و سریع‌تر اتفاق می‌افتند. "برایان تریسی" ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☘ چه_واکنشی شما با توجه کردن به موضوعات خوب یا بد ارتعاش آنرا به جهانتان می فرستید، حال وظیفه ما برای داشتن یک زندگی خوشبخت دو چیز است، بی توجه بودن نسبت به ناخواسته ها توجه کردن به خواسته ها برای داشتن آرامش و دستیابی به خوشبختی ای که لایقش هستیم نیازی نیست با چیزهایی که نمی خواهیم بجنگیم، مثلا با افرادی که ما را نادیده میگیرند و بی احترامی می کنند بجنگیم، با فقر ، گرسنگی و درآمد پایین بجنگیم، نیازی نیست با بیماری، چاقی و عدم تناسب اندام که هرروز به جسممان غلبه می کند بجنگیم، تنها کافیست نسبت به آنها بی تفاوت باشیم و در مرحله دوم باورهای اشتباهی که باعث این مشکلات شده است را پیدا و آنها را با تکرار جملات صحیح، با توجه کردن به الگوهایی که خواسته ما را در زندگی دارند، با سپاسگزاری و با تجسم تقویت کنیم، به عبارتی نسبت به ناخواسته ها بی تفاوت و نسبت به خواسته ها تا می توانیم با احساس خوب توجه کنیم. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رو هدفت تمرکز کن!! وقت تلفی هم نکن..🤠 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🔻به‌موضوعات‌منفی‌توجه‌نکنید جهان ما سرشار از تنوع و تضاد در جنبه های بسیار زیادی از زندگیست، ما در دنیایی زندگی میکنیم که هم انسان خوب وجود دارد هم انسان بد، هم آب و هوای خوب وجود دارد هم آب و هوای بد، هم فقر وجود دارد هم ثروت، هم بیماری وجود دارد و هم سلامتی. اما مسئله اینجاست که شما بیشتر به چه چیزی توجه می کنید؟ به هرآنچه بیشتر تمرکز و توجه کنید همان در زندگیتان برجسته تر میشود، توجه کردن تولید انرژی می کند و آن موضوع مورد توجه در زندگیتان هر روز تاثیرگذارتر میشود. اگر موضوعی باعث ناراحتی تان شده است تنها کافیست نسبت به آن بی توجه باشید و آن را در ذهنتان بزرگ و بااهمیت جلوه ندهید تا اثرش را از دست بدهد بنابراین به جای توجه کردن به موارد منفی به خواسته ها و آنچه در آرزویش هستید توجه کنید به سلامتی ؛ به عشق ،به ثروت تمرکز کنید و این روند را هر روز در ذهنتان تکرار کنید تا نتایج آرام آرام به ثمر بنشینند. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ این روزا زندگی‌هامون رو دور تنده….🌝🌚 همه چی سریع داره می‌گذره🪐 در واقع همه چی؛ همون عمرمونه که باارزش‌ترین دارایی‌مونه گاهی باید سرعت زندگی رو کند کرد با ساختن یه لحظه زیبا من عاشق شادی‌های کوچیکم و همیشه سعی می‌کنم لابلای مشغله هام یه لحظه شاد و زیبا رو خلق کنم دقیقا مثل امروز صبح که رو تراس خونه ام برنج و دونه ریختم و یهو دیدم سر و کله کلیییی کبوتر پیدا شد🕊️🕊️🕊️ می‌خوام بگم این تویی که انتخاب می‌کنی زندگیت علیرغم مشغله‌هاش با شادی بگذره یا با غم و استرس و حسرت رفیق خوب من؛ نذار زندگیت بخاطر و هر مسئله ای دچار روزمرگی بشه برای خودت، فقط خودِ خودِ خودت پاشو و یه کاری کنی بارون اومد خودت رو بپوشون و برو زیرش قدم بزن یه دسر یا غذای مورد علاقه‌ات رو‌ درست کن و نوش جان کن یه موزیک قشنگ گوش بده زیر دوش آواز بخون و…… این زندگی  خواه ناخواه به پایان می‌رسه چه بهتر که با خوشی بگذره و فقط خود تویی که می‌تونی شادی رو به زندگیت تزریق کنی پس منتظر چی هستی؟! 👊🌺 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🌺🧚‍♀️از معجزه کلمات استفاده کن دوست من: کلمه می‌تواند تو را مشتاق کند مثل دوست داشتن. کلمه می‌تواند تو را سبز کند مثل خوشحالم. کلمه می‌تواند تو را زیبا کند مثل سپاسگزارم. کلمه می‌تواند تو را پیش ببرد مثل ایمان دارم. کلمه می‌تواند تو را آغاز کند مثل: از همین لحظه شروع میکنم. از همین نقطه تغییر میکنم. از همین دم طرحی نو می‌زنم. می‌توانم- می‌خواهم- می‌شود خود را آغاز کن دوست خوبم یادتان باشد..اثر انگشت شما از زندگی پاک نمی‌شود. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ تمرین بازی فراوانی در : 💰مبلغی که باید خرج شود=37.000.000 تومان ✨پلاک و زنجیرطلا37.000.000تومان جمع کل:37.000.000میلیون تومان دوست عزیزم شما می‌توانی لیست خودتون رو به هر صورتی که دوست داری بنویسی این نمونه ای از تمرین بازی فراوانیست که به شما انگیزه نوشتن می دهد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰💰💸 ✨قسمت 22 و 23 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت بیست‌و‌دوم ادامــه دارد... 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت بیست‌و‌ســـوم 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📖کتاب صوتی 💥 ☆♡قسمت 7 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5893012291971973532.mp3
6.5M
📖کتاب صوتی🎙 💥بیشعوری💫 ☆♡قسمت هفتم♡☆ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📕کتاب: قسمت 3 👇🏿👇🏿👇🏿
فصل سوم - قانون خلاء..mp3
6.13M
🎧 (کاتـــرین پانـــدر) روش‌هایی قدرتمنــد بـــــرای رسیـــــدن بــــه توانگـــــــری و ایــجاد بهتریـــــــن لحظات با اندیشـــــــه تواگرانـــــه... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
قسمت اول بخش سوم👇🏿👇🏿👇🏿
1_5082671625300607042.mp3
20.85M
قسمت اول بخش سوم🦋 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
برنامه_ضمیرناخودآگاه هر آنچه که از فکر شما میگذرد چه مثبت یا منفی؛ لاجرم به وسیله ی ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده و به اجرا در می آید و حوادث و اتفاقاتی که هم فرکانس فکر شما هستند را به سوی شما جذب میکنند. پس مواظب افکاراتتان باشید. ضمیر ناخودآگاه در کمین به اجرا در آوردن این افکارات است. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🔻🤏کلام___اخر اصلی برای ثروتمند شدن 💰 ✍ آدمهای فقیر شکوه میکنند که به دلیل نداشتن پول و وقت، نمیتوانند از عهده‌ی تحصیل کردن برآیند از طرف دیگر آدمهای ثروتمند، این حرف بنیامین فرانکلین را بیان میکنند که : اگر فکر میکنید تحصیل گران است، بی سوادی را امتحان کنید 👌 👈مطمئنم که قبلاً شنیده‌اید : دانایی، توانایی است و توانایی هم قدرت عمل کردن است✔️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ صدوبیستومین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ 🌞 نباید نا امید بشی… دست از دعا کردن برندار تا بتونی سهم‌ت رو از معجزه‌هایی که هر روز اتفاق میفتن بگیری...💫 دوستان گلی که تازه به جمعمون اضافه شدین خیلی خوش اومدین😍 توی این کانال قراره زندگی الانتو پشت در بزاری و وارد دنیای جدیدی از زندگیت بشی که همیشه آرزوشو داشتی😌 فقط کافیه همراهمون باشی و چیزایی که بهت میگم‌ رو اجرا کنی✅ دوستان عزیز گلم🫂 ما برای اینکه بتونیم زندگی و شخصیت خودمون رو عوض کنیم باید باورهامون رو تغییر بدیم✋ باورهای ما از خوراکیهایی که به ذهنمون دادیم ساخته شدن از توجه کردنامون ساخته شدن(👀👂🗣) پس برای تغییر دادن باورها باید توجهمون رو تغییر بدیم✅ اما ذهن ما 🧠 چون یه عمره به چیزای نامناسب توجه کرده و باور ساخته دوست نداره 😏 مسیر همیشگیشو تغییر بده دوست داره به همین روال قبل زندگی کنه پس اول راه خیلی باید تلاش کنی، اما باید بدونی که این تلاشت ارزش داره👌 ارزش داره چون خوشبختی رو تجربه میکنی💁‍♀ به نظرت وقتی توجهت رو میبری سمت خوبیها، داشته‌ها، زیبایی‌ها حالت بهتر میشه یا بدتر؟؟🤷‍♀ مشخصه که حالت بهتر میشه، حست بهتر میشه😌 پس فکر نکن حتما باید به خواستت برسی تا حالت خوب بشه تو به محض اینکه شروع کنی توجهتو ببری سمت خوبیها حالت خوب میشه💁‍♀ اولین نشونه‌ای که از شروع تغییر کردنت میگیری😊 تو دوست داری حالت خوبه باشه یا بد؟🤷‍♀ نزار شیطان توی گوشت وز وز کنه👇🏿 که چرا حالت خوبه؟ برای شرایط بدت حالت خوبه؟😳 حالت خوبه؟😱 با این اوضاع زندگیت، پس خیلی بیخیال و پوست کلفتی خوشبختی از همون لحظه‌ای شروع میشه که👇🏿 ❌ من به چیزایی که دوست ندارم توجه نمیکنم ✔️و آگاهانه به چیزایی که به من حس خوبی میده توجه میکنم ✅و بعدش اون نعمتی که میخوام در ادامه اینا میاد 💥نکته مهم💥 رسیدن به خواسته‌ها تو رو به احساس بهتر نمیرسونه رسیدن به احساس بهتر تو رو به خواستت به شکل کاملا طبیعی میرسونه برای اون کسایی که خیلی عجولن و نگاهشون اینه که👇🏿 ❌خوشبختی یعنی داشتن اون شخص خاصِ ❌داشتن اون درآمد بالاِ ⛔️کسی که اینجوری فکر میکنه و حال خوبشو گره میزنه به داشتن کسی یا چیزی هیچ‌ موقع تو زندگیش به هیچی نمیرسه ❌اینم یادت نره❌ یکی از بدترین حالتهای ممکن اینه که👇🏿 تو نه تنها خودت به مشکلاتت فکر یا توجه میکنی باعث میشی دیگران هم به مشکلت تو فکر و توجه کنن🤦‍♀ اگه این کار ادامه دار بشه کنترل ذهنت دیگه خیلی سخت‌تر میشه😢 چون اگه تو هم بخوای توجه نکنی به مشکلاتت بقیه یادت میندازن که ببین فلان مشکلو داری😏 پس حواست باشه توی این چرخه معیوب گیر نکنی✋ موفق باشی... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🌷"زندگی" داشتن ، دوست داشتنی‌ها نیست……!!! 🌷"زندگی" دوست داشتن ، داشتنی‌هاست……!!! "زندگی " امید داشتن و دوام آوردن تو سختیهاست....!!! 🌷قدر لحظه‌هاتو بدون   و از داشته‌هایت لذت ببر❤️ 🌙 💐 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.