Cry of hope
خیلی ناراحتم که تو روضهها گریه نمیکنم
حتی میتونم بیام خونه و درباره اینکه گریه نمیکنم گریه کنم
هدایت شده از تالبی 🍈 خیالی من
من نمیدونم چقدر خاک تو سرمه ولی میدونم هر چقد هست کم نیست