eitaa logo
دانلود
خیلی ناراحتم که تو روضه‌ها گریه نمی‌کنم
Cry of hope
خیلی ناراحتم که تو روضه‌ها گریه نمی‌کنم
حتی می‌تونم بیام خونه و درباره اینکه گریه نمی‌کنم گریه کنم
امام عزیزم یعنی من انقدر حقیرم که حتی لیاقت گریه کردن برای تو رو ندارم؟
هدایت شده از تالبی 🍈 خیالی من
من نمیدونم چقدر خاک تو سرمه ولی میدونم هر چقد هست کم نیست
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دیروز خیلی روز باحالی بود
Cry of hope
دیروز خیلی روز باحالی بود
یه فیلم سینمایی که وقتی بچه بودم با دختر خاله‌هام میدیدیمش و عاشقش بودیم رو دوباره نگاه کردم
Cry of hope
قبلاً عاشقش بودیم ولی دیروز حقیقتش یکم کرینجم شد
بعدشم با دخترخاله عکس و فیلمای اون زمانو نگاه کردیم و بازم کرینجم شد