📪 پیام جدید
چند روز پس از پیروزی انقلاب:
میرزا:《افراد زیادی همراه ما بودند، به ما کمک کردند و از همه مهمتر افرادی برای اینکه ما به اینجا برسیم، فداکاری کردند. بمبساز ما نیک اولیور، یا.... کینگی رونز، اما این وظیفه ماست که نذاریم خون آنها پایمال شود، این کشور دیگر از آن ماست، از آن مثل ناموسمون مراقبت میکنیم. برای ستویا
برای انقلاب
برای افرادی که مردند
و برای افرادی که زنده موندن.》
مردم بعد از او تکرار کردند.
آسا به سنترال گفت:《حالا چی؟》 سنترال پاسخ داد:《حالا سوگواری میکنیم. 》
آسا گفت:《و بعدش؟》 سنترال چشماش رو بست و گفت:《بعدش زندگی میکنیم.》
پایان
#میراژ
#دایگو
نیک کوشته شود
منم که کور بودم🤣
حالا آخرش کی شاه شد 😐
منطقیش اینکه میرزا شاه بشه
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/dailycenter/9752
جناب آپادا من منکرشم بیشعور
چیکار داری
بچه به این ماهی به این خوبی چیکار داریییکدنررکتکت
#دایگو
احسسننتتت باریکلاااا
ماشالله به تربیت پدرو مادر حمترمتتت
احسنتتت به این بچه
شیری که خوردی حلالت
خاک تو سرت آپادا یاد بگیر نصفت بد بختتتت
CENTERAL.DAILY
📪 پیام جدید https://eitaa.com/dailycenter/9752 جناب آپادا من منکرشم بیشعور چیکار داری بچه به این
من میشناسمش یا تو؟🤨
من یچی میدونم که میگم😔👍
CENTERAL.DAILY
من میشناسمش یا تو؟🤨 من یچی میدونم که میگم😔👍
اوننن اون ممبر محترمممم
CENTERAL.DAILY
📪 پیام جدید چند روز پس از پیروزی انقلاب: میرزا:《افراد زیادی همراه ما بودند، به ما کمک کردند و از هم
این میراژ کو داستانو نوشت در رفت ___😐
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/dailycenter/9771
داری ظلم میکنی تو روز روشن هرچی این هیچی نمیگه تو یه چی میگی
عه
#دایگو
احسنت احسنت دیدی چقدر ظالمو بیشعوره 😭
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
وای میراژ عجب ویراژی دادییییییی 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 خیلی داستان قشنگی بودددیدیدتثتثنثن۲نثحثجثججثجثجث تاحالا انقد با افتخار نمرده بودم دستت درد نکنه
نیک
#دایگو
منم تا حالا آدم خوبی نبودم تو داستانا که شدم 🤣🤣🤣