اخوی چطوری کجا بودی نبودی
..
قربانت اخوی
درس و کلاس و مدرسه ،مبحث تاریخ و فلسفه 💀🤌🏻💔
سلام
واقعا ممنون از این کانال خوبتون انشاالله شهید رئیسی شافعتون باشه
..
گریه نکنم با این پیاممممممممم؟:)
صادقانه جزو کانال های بی نظیر
..
دیگه من دارم از ذوق پرواززززززز میکنممممممم
https://eitaa.com/dakedel/1342 آخ اخوی فلسفه .موندم چطور میخوام نمره بگیرم توش امسال🥲🤌
..
هیییییی🗿💔💔
https://eitaa.com/dakedel/1342
یه بار یکی یه چی گفت
از اونجا به بعد همه میگن اخوی😐😂
..
داداش به خدا اخوی اصلی مننننننننن یکی دیگه ست الان همه اخوی من شدن😭😂
الان بگم دارم روانی میشم میفهمی یا نه😭😂
..
اره چون سر علم روان منطق ، روانی غیر منطقی شدم💀💔
https://eitaa.com/dakedel/1346 اخوی اگر اخوی اصلیع منم 🤣همونی ک خیلی رسمیه.
..
بلهههههههه تو اخوی خودمی😭🤣
https://eitaa.com/dakedel/1348
داداشته؟ 😂
..
داش خودم که هست ولی نههههههههه🗿😂
https://eitaa.com/dakedel/1348
اهمممم
چه جالببببببب🤌🏻🗿😂
چون اخویه اولی و اصلی، اخوی گشت ارشاد من هستمممم🗿💔
چه اخوی تو اخوی شد🗿💔
خوشم میا همه اخوی شدن😐💔🤣
..
به به اخوی خودممممم😔🤣
هیییییییییییییییییی همه کپی میکنن از کپی های اصل🤡🤣
https://eitaa.com/dakedel/1350 چ حرفا و چ چیزا .خیلی خب برادر اخوی شمایید
..
نه ناراحت نشووووووو اخوی 😭