https://eitaa.com/dakedel/1342
یه بار یکی یه چی گفت
از اونجا به بعد همه میگن اخوی😐😂
..
داداش به خدا اخوی اصلی مننننننننن یکی دیگه ست الان همه اخوی من شدن😭😂
الان بگم دارم روانی میشم میفهمی یا نه😭😂
..
اره چون سر علم روان منطق ، روانی غیر منطقی شدم💀💔
https://eitaa.com/dakedel/1346 اخوی اگر اخوی اصلیع منم 🤣همونی ک خیلی رسمیه.
..
بلهههههههه تو اخوی خودمی😭🤣
https://eitaa.com/dakedel/1348
داداشته؟ 😂
..
داش خودم که هست ولی نههههههههه🗿😂
https://eitaa.com/dakedel/1348
اهمممم
چه جالببببببب🤌🏻🗿😂
چون اخویه اولی و اصلی، اخوی گشت ارشاد من هستمممم🗿💔
چه اخوی تو اخوی شد🗿💔
خوشم میا همه اخوی شدن😐💔🤣
..
به به اخوی خودممممم😔🤣
هیییییییییییییییییی همه کپی میکنن از کپی های اصل🤡🤣
https://eitaa.com/dakedel/1350 چ حرفا و چ چیزا .خیلی خب برادر اخوی شمایید
..
نه ناراحت نشووووووو اخوی 😭
https://eitaa.com/dakedel/1351 ن دوست عزیز شما ک میدانی من لحنم اینطوره ناراحت نمیشم ک
..
فدای مهربونیت🥲
فلسفه زندگیم اینه که ;
کسی که دنبالم بگرده ، دنبالش میگردم
کسی که سراغمو بگیره ، سراغشو میگیرم
کسی که دوسم داشته باشه ، دوسش دارم
کسی که فراموشم کنه ، فراموشش می کنم...
خیلی سخته 💔ولی خب
..
و تمام فلسفه زندگی من:
کسی که تمام منو تحسین کرد و بعد برام پرتگاه ساخت؛ باز هم تو ساختن پرتگاه کمکش میکنم :)
سلام ممنون از کانال بی نظیرتون
میشه از کانال منم حمایت کنید🙏🙏
کانال یه مامان کوچولو
✨ @mamankocholoo ✨
..
همگی بریممم
https://eitaa.com/seyedebram/3219
آف کورس که ریلز و فیلم🤌🏻😌😂
..
وایییییییی که من چقدر منتظر این پیام بودممممم😭🫀😂