حدیثه
خیلی خوشحالم که کانال آسید ۱.۴ کا عاشق داره🥲
از برکت آسیده درسته؟
..
همه عالم من برکت آسید هست :)
تو باهامون باش تا ۱.۴ m رو ببینی:)))))
صمیمی ترین رفیقت؟
نام ببر
حتی اگه نشناسیمش
..
رفیق که خودش یعنی اوج صمیمیت ..
اما خب نمیدونم نمیدونم چون من رفیق میدونمش اما اون نه:)
https://eitaa.com/dakedel/2867
عه وا چرا🥺
خیلی بده که😭
درکت میکنم دختر🫂
..
:)🫀
اگه دست خودت بود که دختر باشی یا پسر، کدومو انتخاب میکردی!؟
..
صد هیچ دختر>>>
https://eitaa.com/dakedel/2854
واییی چقد درکت میکنم:)
دیگ روزگاره دیگ گاهی به نفع ما گاهی هم به نفع مون نیس، مهم قیافه نیس مهم ذات آدمه ک معلومه ذاتتون چقددد خوبه:)
#بریتانیا
..
بریتانیایی که بیش از حد بریتانیایی حرف نمیزنه :))))))))❤️🔥
https://eitaa.com/dakedel/2856
نه کلی میپرسم
مثلاً میگی کا سین بخوره
.
آها خب نه همون سین و ویو
همون بازدید پست هست