eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3101 ولی خدا می‌شنوه 🌱 آسید که حواسش هست نمیزاره خیلی اذیت بشی 💔 .. دقیقا:)
https://eitaa.com/dakedel/3101 قربونت ☺️ ببین ما اومدیم از گناه فاصله بگیریم 🥲یه سری رو هم از گناه دور بکنیم.. در واقع نهی از منکر..🫠 ولی خب دارن با خاک یکسانمون می‌کنن!😮‍💨 حالا این چیزی نیست که.. می‌دونی از چی آتیش می‌گیرم؟ از اینکه تو دولت سیزدهم انقدر به حاج آقا زخم زبان زدن و اذیتشون کردن،که حتی آخرش هم مسخره‌شون کردن که چرا تو جنگل‌های ورزقان شهید شدن..🥺😭💔❤️❤️‍🩹 این بیشتر از همه منو اذیت می‌کنه...:))❤️‍🔥 رئیسی:) .. فقط میتونم بگم تو صبوری کن:)
https://eitaa.com/wearesad/348 (البته این رو هم بگم داخل‌ پرانتز و بعد ببندمش؛صاحبای منم حدیثه و ریحانه ان،قلبم سند خورده به نامشون سه دونگ حدیثه سه دونگ ریحانه و متاسفانه باید به اطلاع برسانم کههه شیش دونگ قلبم فروخته شدد) سادات .. عه اونوقت به کی؟
https://eitaa.com/dakedel/3095 لطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفا 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 عجله دارمممممممم .. واییی واسا
https://eitaa.com/91923081/499 آرزوی محال... دیگه بر نمی گردین حاج آقا 🥺 دیگه نیستین که مردم تو حرم امام رضا بهتون اقتدا کنن❤️‍🩹 دیگه نیستین...:))) رئیسی:) .. دیگه نیستین :)
https://eitaa.com/dakedel/3107 دمت گرم فدات شم:)🫂❤️‍🩹 .. 🥲
این عکسی که درست کردی رو دادم خواهر شهید آنقدر ذوق کرد 😭😭😭❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹 .. ای جاااااااان :)))))))))))) آخه شما با این کار ما رو ذوقی کردی که :)
https://eitaa.com/seyedebram/5381 حاج آقا کجاییییییننننن😭💔 دنیا بدون شما داره بهم میریزه....(((:🙃💔 ...... https://eitaa.com/dakedel/3108 از دل آشوب معشوقانتون خبر دارین؟ میدونین بدونشما تو دلشون چه آشوبیه؟🥲💔❤️‍🔥 الهی فدای دل شما معشوقا بشم...(((:🥲 ((: .. :)))
وااااااااایییییییییییی!😭😭😭😭😭😭😭 چقدر قشنگه. یه جوری شدم. دست گلتون درد نکنه. انشاالله اون دنیا شفاعتمون کنند. ممنونم🌹🌹🌹 این پیام خواهر شهیده .. حق ندارم جون بدم برای این پیام ؟ فقط میتونم بگم الحمدلله بابت این رحمت ، که منو با این شهید بزرگوار آشنا کرد :)) و رحمتی از این بالاتر که باعث و بانی حتی یک لبخند خواهر شهید شدم ؟
https://eitaa.com/dakedel/3107 میشه بگی با چه برنامه ای این عکس رو درست کردی؟ .. chatgpt