https://eitaa.com/dakedel/3101
قربونت ☺️
ببین ما اومدیم از گناه فاصله بگیریم 🥲یه سری رو هم از گناه دور بکنیم.. در واقع نهی از منکر..🫠
ولی خب دارن با خاک یکسانمون میکنن!😮💨
حالا این چیزی نیست که..
میدونی از چی آتیش میگیرم؟
از اینکه تو دولت سیزدهم انقدر به حاج آقا زخم زبان زدن و اذیتشون کردن،که حتی آخرش هم مسخرهشون کردن که چرا تو جنگلهای ورزقان شهید شدن..🥺😭💔❤️❤️🩹
این بیشتر از همه منو اذیت میکنه...:))❤️🔥
#آقای رئیسی:)
..
فقط میتونم بگم تو صبوری کن:)
https://eitaa.com/wearesad/348
(البته این رو هم بگم داخل پرانتز و بعد ببندمش؛صاحبای منم حدیثه و ریحانه ان،قلبم سند خورده به نامشون سه دونگ حدیثه سه دونگ ریحانه و متاسفانه باید به اطلاع برسانم کههه شیش دونگ قلبم فروخته شدد)
#ریحانه سادات
..
عه اونوقت به کی؟
https://eitaa.com/dakedel/3095
لطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفالطفا 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
عجله دارمممممممم
..
واییی واسا
https://eitaa.com/91923081/499
آرزوی محال...
دیگه بر نمی گردین حاج آقا 🥺
دیگه نیستین که مردم تو حرم امام رضا بهتون اقتدا کنن❤️🩹
دیگه نیستین...:)))
#آقای رئیسی:)
..
دیگه نیستین :)
این عکسی که درست کردی رو دادم خواهر شهید آنقدر ذوق کرد 😭😭😭❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
..
ای جاااااااان :))))))))))))
آخه شما با این کار ما رو ذوقی کردی که :)
https://eitaa.com/seyedebram/5381
حاج آقا کجاییییییننننن😭💔
دنیا بدون شما داره بهم میریزه....(((:🙃💔
......
https://eitaa.com/dakedel/3108
از دل آشوب معشوقانتون خبر دارین؟
میدونین بدونشما تو دلشون چه آشوبیه؟🥲💔❤️🔥
الهی فدای دل شما معشوقا بشم...(((:🥲
#داداشآرمان((:
..
:)))
وااااااااایییییییییییی!😭😭😭😭😭😭😭
چقدر قشنگه. یه جوری شدم.
دست گلتون درد نکنه.
انشاالله اون دنیا شفاعتمون کنند.
ممنونم🌹🌹🌹
این پیام خواهر شهیده
..
حق ندارم جون بدم برای این پیام ؟
فقط میتونم بگم الحمدلله بابت این رحمت ، که منو با این شهید بزرگوار آشنا کرد :))
و رحمتی از این بالاتر که باعث و بانی حتی یک لبخند خواهر شهید شدم ؟
https://eitaa.com/dakedel/3107
میشه بگی با چه برنامه ای این عکس رو درست کردی؟
..
chatgpt
https://eitaa.com/dakedel/3104
البته که ریحانه ساداتِ قشنگممم لطف دارننن...
ولی ازشون خواهش میکنم دنگ منو تقسیم بر ۲ کنن (۳÷۲= ۱/۵) و اون نصف دیگشو به نام زهراسادات بکنن🫀✨🥺
NV🤍✨
..
_