eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
این عکسی که درست کردی رو دادم خواهر شهید آنقدر ذوق کرد 😭😭😭❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹 .. ای جاااااااان :)))))))))))) آخه شما با این کار ما رو ذوقی کردی که :)
https://eitaa.com/seyedebram/5381 حاج آقا کجاییییییننننن😭💔 دنیا بدون شما داره بهم میریزه....(((:🙃💔 ...... https://eitaa.com/dakedel/3108 از دل آشوب معشوقانتون خبر دارین؟ میدونین بدونشما تو دلشون چه آشوبیه؟🥲💔❤️‍🔥 الهی فدای دل شما معشوقا بشم...(((:🥲 ((: .. :)))
وااااااااایییییییییییی!😭😭😭😭😭😭😭 چقدر قشنگه. یه جوری شدم. دست گلتون درد نکنه. انشاالله اون دنیا شفاعتمون کنند. ممنونم🌹🌹🌹 این پیام خواهر شهیده .. حق ندارم جون بدم برای این پیام ؟ فقط میتونم بگم الحمدلله بابت این رحمت ، که منو با این شهید بزرگوار آشنا کرد :)) و رحمتی از این بالاتر که باعث و بانی حتی یک لبخند خواهر شهید شدم ؟
https://eitaa.com/dakedel/3107 میشه بگی با چه برنامه ای این عکس رو درست کردی؟ .. chatgpt
https://eitaa.com/dakedel/3104 البته که ریحانه ساداتِ قشنگممم لطف دارننن... ولی ازشون خواهش میکنم دنگ منو تقسیم بر ۲ کنن (۳÷۲= ۱/۵) و اون نصف دیگشو به نام زهراسادات بکنن🫀✨🥺 NV🤍✨ .. _
https://eitaa.com/montazerannoorag/8871 من با خنده ایشون می‌میرم و زنده می‌شم..:)))🥺 در واقع خنده‌شون نفس‌های منو تامین می‌کنه ❤️‍🩹 رئیسی:) .. ++
https://eitaa.com/dakedel/3114 واااا چرا از دونگ تو کم کنم؟؟مننن عادلمممممم(عادل فردوسی پور نه هااا عادل واگعی)وسعت قلبمو بیشتر میکنم،سه دونگم واسه زهرا سادات سادات .. _
https://eitaa.com/sheedaye/6602 چقدر از خدا خواستم شما رو برگردونه..❤️‍🔥 ولی حیف که یه سری رفتنا هستن که هیچ بازگشتی ندارن...🥺😭 ولی یه سری دلتنگیا هم هستن که جز بازگشت رفع نمی‌شن..:))))❤️‍🩹 :) .. +++++
https://eitaa.com/seyedebram/5399 وقتی دستور آقاست نه .. آقا گفتند از دولت تمجید کنیم؟! آگاهی لازم برای حکم دادن داشته باشید .
حدیثه برام دعا کن بدجور مریض شدم..😷😮‍💨 فردا هم امتحان ریاضی دارم 😭😭😭 :) .. ای واییییی چشم
سلام دلم گرفته فردا امتحان زبان دارم ولی دلم از زمینو زمان پره همش دلم گریه میخواد دخترنازنازویی نیستیم ولی واقعا حالم بده میشه برای آرامش دلم یه چندتا الهی به رقیه بگید .. فدات بشم دختر صبور :) حتما