eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3143 دوست ندارم دعوا تو ناشناس آ سید شروع بشه.. ولی: فکر کنم شما رفیق شهید نداری! چون وقتی آدم رفیق شهید داشته باشه، اگه خیلی بهش وابسته بشه ناخواسته رنگ و بوی اونو می‌گیره... اگه واقعاً قلبش برای رفیق شهیدش بزنه! حدیثه دقیقاً همینه! وابستگی زیاد بین حدیثه و حاج آقا باعث شده حدیثه هم رنگ و بوی حاج آقا رو بگیره:)) اینجوری تازه خود حاج آقا هم عاشق حدیثه هستن:) به نظر من حدیثه انگار از نسل حاج آقاست !حالا شما که قبول نداری، یعنی درک شما به این موضوع متاسفانه کمه! اهانت نمی‌کنم ولی توضیح دادم. حالا من نخواستم برخورد جدی بکنم، وگرنه کسایی که منو می‌شناسن می‌دونن که من روی عزیزانم حساسم و با کسانی که بهشون بی‌احترامی بکنن بدجور برخورد می‌کنم!! :) .. توانی برای این زیبا گویی و عشق به تو ندارم :)
بچه ها آروم،ما نمیخوایم به ایشون بی احترامی کنیم بلاخره ایشون هم نظرشونو بیان کردن ما باید به نظر هر کس احترام بزاریم،درسته از حرفشون ناراحت شدیم ولی بیاین سعی کنیم با احترام ایشون رو از بعضی از مسائل آگاه کنیم نه اینکه تیکه بندازیم سادات .. +++
https://eitaa.com/dakedel/3133 عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود ریحانه سادات🥺 منم یه شعر دارم👀😉 :) .. به به پس بفرستیددد
https://eitaa.com/dakedel/3162 ابراهیم...: بی‌قرارم برای ابراهیم سر و جانم فدای ابراهیم د ل من شاد می‌شود با این خنده ی باصفای ابراهیم خادم الرضا شدی و رفتی چه خالیست جای ابراهیم جگرم ذره ذره می‌سوزد از غم ماجرای ابراهیم ذره ذره مذاب خواهد شد دل تنگم برای ابراهیم..:)))) نظرتون چیه؟🥺 :) .. نظر من سخنی کوتاهیست اما تو خواهی بود از فداییان ابراهیم
https://eitaa.com/dakedel/3163 واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 🥺 ذوق مرگ شدم✨❤️‍🔥 فدائیان ابراهیم❤️‍🩹😭 ان شاا...🥺☺️ :) .. عشق و عاشق و عاشقی:
https://eitaa.com/dakedel/3156 عه وا 🥲 ریحانه سادات! حرف دل منه که❤️‍🩹 آسید.. نگاهی به این عشاق بکنین🥺 البته که لطف شما تو زندگیمون مث بارون میباره❣️❤️ :) .. اوممم+++
https://eitaa.com/seyedebram/5441 میشه فقط فقط اینو بزارم کانالللللللللممم .. _
https://eitaa.com/dakedel/3153 اینو ببین! https://eitaa.com/ser_al_vesal/22 این کانالو خیلیی وقت پیش با سید زدم ولی ممبر نداشت بخاطر همین فعالیت نمیکردیم ،ایناییم که توش عضون فقط خودمو سید و چنتا از دوستامونن خواستید میتونی عضو شید سادات .. بلی بلی
اعتکاف میری؟ با دستات؟ .. اره با دستام میرم 😔🤣
دوستایی که باهاشون میری اعتکاف اسمشون چیه .. خیلی مسخره ای🗿 الان دقیقا اینو میخوای چیکار؟😂 من که میدونم تو آشنایی
https://eitaa.com/dakedel/3169 ولی من با پاهام میرم😔🎀 سادات .. خوشبحالت 😭