eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/3133 عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود ریحانه سادات🥺 منم یه شعر دارم👀😉 :) .. به به پس بفرستیددد
https://eitaa.com/dakedel/3162 ابراهیم...: بی‌قرارم برای ابراهیم سر و جانم فدای ابراهیم د ل من شاد می‌شود با این خنده ی باصفای ابراهیم خادم الرضا شدی و رفتی چه خالیست جای ابراهیم جگرم ذره ذره می‌سوزد از غم ماجرای ابراهیم ذره ذره مذاب خواهد شد دل تنگم برای ابراهیم..:)))) نظرتون چیه؟🥺 :) .. نظر من سخنی کوتاهیست اما تو خواهی بود از فداییان ابراهیم
https://eitaa.com/dakedel/3163 واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 🥺 ذوق مرگ شدم✨❤️‍🔥 فدائیان ابراهیم❤️‍🩹😭 ان شاا...🥺☺️ :) .. عشق و عاشق و عاشقی:
https://eitaa.com/dakedel/3156 عه وا 🥲 ریحانه سادات! حرف دل منه که❤️‍🩹 آسید.. نگاهی به این عشاق بکنین🥺 البته که لطف شما تو زندگیمون مث بارون میباره❣️❤️ :) .. اوممم+++
https://eitaa.com/seyedebram/5441 میشه فقط فقط اینو بزارم کانالللللللللممم .. _
https://eitaa.com/dakedel/3153 اینو ببین! https://eitaa.com/ser_al_vesal/22 این کانالو خیلیی وقت پیش با سید زدم ولی ممبر نداشت بخاطر همین فعالیت نمیکردیم ،ایناییم که توش عضون فقط خودمو سید و چنتا از دوستامونن خواستید میتونی عضو شید سادات .. بلی بلی
اعتکاف میری؟ با دستات؟ .. اره با دستام میرم 😔🤣
دوستایی که باهاشون میری اعتکاف اسمشون چیه .. خیلی مسخره ای🗿 الان دقیقا اینو میخوای چیکار؟😂 من که میدونم تو آشنایی
https://eitaa.com/dakedel/3169 ولی من با پاهام میرم😔🎀 سادات .. خوشبحالت 😭
https://eitaa.com/seyedebram/5427 اصلا خانم منت گذاشته رو سر ما که رفته سخنرانی کنه!😒 قربون حاج آقا که چه سختی‌هایی کشیدن..:))))❤️‍🔥 :) .. هییییی
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم هرکی کانال میزنه ایتا هم به عنوان جایزه بهش آیدی منو‌ میده که هرروز میان پیویم میگن عضو شو تو کانالم🗿🗿 سادات .. طبیعیه عزیزم😔🤣