eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام عزیزم دیگه تبادل برای آسید ندارید؟🥲 .. سلامم چرا حتما
پاک کردی یا کانال جدید زدی؟ میترسم برم پیامای بالای کانالتو بخونممممممم .. پاک کردم
اگر مارو قابل بدونید پی وی براتون چیزی فرستادیم سادات .. وایییی بله بله
ممنون که پاسخگو ممبرات هستی درجه یکی ‌. شما لطف داری
پس چرا مردم حق اعتراض ندارن ؟ تو مملکت ما حق حرف زدن نیس الان ۳۴۰۰ تا جوونیم که وایسا کشتن از کی دستور گرفتن ؟ خب معلومه رهبر .. پیام خیلی خوبی بود! براتون بگم که اولا مردم حق اعتراض ندارن؟ میشه با دلیل حرف بزنی؟ کدوم مردمی تو کشور الان حق اعتراض ندارند؟ ماشاالله اتفاقا زدن آدمم کشتن برای اعتزاضشون! بعد شما میگی ندارن؟ نه عزیز من اون حق اعتراض نیست منظور شما اینه که حق تروریست بودن و آدم کشی ندارن! دوما تو مملکت ما حق حرف زدن نیست؟ میشه بگی کدوم حرفی زده نشده؟ ماشاالله هر چی خواستن گفتن! کدوم مردمی ترس از حرف زدن دارن؟ از بچه دبستانی راه افتادن تا پیرمرد های سن بالا هر چی خواستن گفتن! اتفاقا تنها کشوری که توی آزادی بیان از همه آزاد تر هست ایران! پس خواهشاً بسنجید چی رو میگید! حق حرف زدن رو تو چی می‌بینید ؟ تو کشتن؟ تو ذلت؟ تو خاری؟ تو نجاتمون توسط آمریکا؟ تو اسرائیل ؟ یا آمریکا؟ حتما آمریکا آزادی بیان داره ؟! حتما!! آزادی بیانی که برای اعتراضات خیابونی شون ، هر روز هزاران کشته میدن چرا ؟ چون اونجا اعتراض ممنوعه! حتی توی حوادث اخیر اونجا هم می‌دونی چیشد؟ از بس آزادی بیان هست و حق اعتراض وجود داره ترامپ دستورِ اعدام خیابونی رو صادر کرد! اره عزیز من اونجا خوبه... سوما ۳۴۰۰ تا جوون رو با هم جمع نبند! آدم عاقل که ظالم و مظلوم ، قاتل رو با مقتول جمع نمیبنده! یعنی میگی قاتل این افراد یک گروه بودند؟ میشه دلیل بیاری بعد دنبال جواب باشی! مگه شما مدافع اونها نیستی ؟ پس باید بینشون هم بوده باشی! پس حتما دیدی! دیدی که کیو کی کشت! دیدی کی چجوری کشته شد! دیدی همه توسط خودتون کشته شدن ! چرا؟ چون مهره سوخته بودن ! بعد اونوقت از رهبر دستور گرفتن؟ میشه بگی رهبر به کی دستور داده؟ رهبر دستور کشتار مردم رو داده؟! چهارما خواهشاً اطلاعات تون رو بالا ببرید بعد بیاید حکم بدید! + خیلی خلاصه نوشتم تا در حد فهم ناچیزتون باشه.
https://eitaa.com/dakedel/3418 خب ممنون که جواب دادی آروم باش نفس عمیق بکش اینارو من نگفتم یه نفر تو مدرسه از م پرسید 😅 .. نفسو که ما میکشیم بقیه نمی‌کشن
میگه که من خودم با چشمای خودم دیدم که ۱۰ تا پلیس ریختن سر یه جوونی که فقط داره اعتراض می‌کنه و به قصد کشت زدنش جلو چشمای خودم گلوله به یه پسر ۱۳ ۱۴ ساله زد .. قابل توجه تون که براندازان گرامی حرف زیاد میزنن! امارات اگه به گفتن باشه که منم با چشم های خودم دیدم که: - سر بریدن یکی رو فقط چون فرزند شهید هست - زدن زیر پاش چون پاس مشک زانو داشت و با هر ضربه فلج میشد .. - سر بریدن و دور سر بریده خونی رقصیدن چون آتش نشان بود .. ـ کشته ها رو روی هم انداختن چون زیاد بودن .. ـ یک دختر سه ساله رو تو بغل باباش تیر زدن چون کودک بود .. ـ یک پرستار رو سوزوندن چون پرستار بود.. ـ قرآن آتیش زدن چون کتاب دین هست .. ـ بسیجی کشتن چون جوون بودن .. ـ بچه ۸ ساله کشتن چون بچه بود .. و ... اینهمه رو دیدم که دست خالی کشتن چون فقط مظلوم بودن!
میشه دعا کنی خدا به ما یه نی نی بده ؟🫠 .. حتمااا:)
حدیثه وقتی پیامای مربوط به اپستین رو دیدم اینقدر گریه کردم و شوکه شدم و حالم بد شد که......... میدونی چیه سر نماز با خودم داشتم میگفتم که خدایا تنها امام زمان میتونه اینو حل کنه خدایا ...... بعد یهو یادم اومد وقتی من اینقدر گناه میکنم گناهان من باعث میشه ظهور عقب بیوفته گناهان من داره باعث همچین اتفاقایی میشه .....و لعنت به من و نفس درونم لعنت به من که حتی کاری هم انجام نمیدم چهار تا از همکلاسیام چهار تا از دوستام بدونن اونایی که ازشون تعریف می‌کنن. میگن آره اونا باید بیان ایرانو درست کنن کی ان ... واقعا حالم خیلی بده از اونا ، از دنیا و از خودم ... ‌.. قدر خودتو بدون خیلی دل بزرگی داری:)
حدیثه توی مدرسه با بچها بحثم شد سیاسی، من طرفدار رهبر و اونا طرفدار سس خرسیی بعد برگشتن گفتن چرا رهبر باعث نمیشه و اراده نمیکنه که یکم قیمتا بیاد پایین که انقدر این شلوغیا نشه و اینا یا یسریا دیگه یا رهبر مشکل داشتن و میگفتن چرا باید انقدر یسری ناهماهنگی ها و بی نظمی ها بشه که کلی آدم بی گناه هم این وسط کشته بشند یعنی همکلاسیم برای یکی از آشناهاشون این اتفاق افتاده بود یا حتی برای یکی از فامیل های خودمون و میگفتن یه رهبر باید انقدر خوب باشه که حتی یه جوونم بی گناه کشته نشه و اینا من دیگه جوابی نداشتم بدم... یعنی نمیدونستم چی بگم جوابی نداشتم... تو بودی چی میگفتی؟ ..
https://eitaa.com/dakedel/3424 وایییی یا خدا ۴۵ دقیقه گذشت🥲😂 .. متاسفانه تایپ کردم پریدددد