eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام عزیزم خوبی؟! من تازه از مشهد اومدم و خیلی به یادت بودم.. هم جلوی ضریح امام هشتم و هم سر مزار شهید رئیسی🥲❤️‍🩹 وقتی نشستم کنار شهید، اولین نفری که براش دعا کردم تو بودی.. دعا کردم که به زودی تو بیای کنار آسیدابراهیم بشینی عزیزدلم:)) .. تمام وجودم را اشک گرفته که جانانی همچون شما دارم :)
چرا هرجا از حاج آقا حرف میزنن،من یاد و حدیثه میفتم؟🫠🤍 .. چون شما نعمتی :))
https://eitaa.com/dakedel/3436 حدیثه راس میگه😇 چون داداش آرمان من نعمت بزرگیه🫂💘 رفیق بهشتی من:)!✨🌱🤍 :) .. اومممم:)
https://eitaa.com/dakedel/2876 سلام حدیثه 🫀 ممنوننننننننننننننن😭 اون چهل روزی که گفتی رو انجام دادم و دیگه اون عادت رو ترک کردم 🙏🏻 واقعا نمی‌دونم چطوری ازت تشکر کنم آخهههه ❤️‍🩹 انشاالله نور آسید طوری تو زندگیت بتابه که آخرش به آغوشش برسی .. من که دارم از ذوووووووووووق پرمیکشم به آسمون :))))))))))))))))))))))
https://eitaa.com/dakedel/3437 لیاقت من در این حد نیس شما اون بالا بالا هایین...((:🙃💔🌱 .. اینطوری نگو، داداش آرمان ناراحت میشه ها! :) میگه چرا به خودش که یکی از عشاق منه توهین میکنه؟ مگه عشقِ من کمه توی دلش؟
https://eitaa.com/dakedel/3440 تا حالا ازین نگاه به این موضوع نگا نکرده بودم که آگاهم کردی...🥺 حدیثه فن بیانت عالیه و روحیه میده یه آدم...((:🙃🌱 باعث میشی نگاه آدم به هرچیزی مثبت بشه،اصن از هرجهت... .. قربون این شخصیت درستت برم:)
میشه ساعت ۹:۳۰ یا ۱۰ آنلاین باشی راجع به توهین به رهبری صحبت کنیم؟🙏🏻 .. فرداشب میشه؟ امشب به شدت شلوغه سرم ..
https://eitaa.com/dakedel/3442 اشکال نداره ولش کن .. وایی شرمنده
آخه یکی نیست به این آدمای اسکول بگه امنیت ندیدید که الان میگین امنیت ندارین .... یه نگاه به این کشورهای همسایه بندازین ببنید امنیت یعنی چی همین همین امثال شماها اگه جنگ بشه ✨ سر جاتون الان عین صگ دارین واق واق میکنید .. والااااااا+++
حدیثه میگه اول پولیس ها زدن که از رهبر دستور گرفتن منظورش اینه قبل از شروع اینکه اونا بزنن پولیس ها زدن .. هی ما هم ساده هاا فردا شب کاملا حرف میزنیم