https://eitaa.com/seyedebram/7601
حدیثه اینم غلطه درستش اینه:
نه سازش❌
نه پوزش❌
محکم بزن تو پوزش✅🦦
#ریحانه سادات
..
یخورده بیش از حد صمیمیه
https://eitaa.com/dakedel/3791
بنده تشریف میدارم و اذیت هم میکنم ولی نامحسوسه😂💔
#آقایرئیسی:)
..
اصلاااااااااااا هم اینطور نیست
کسی هست تشییع آ سید رفته باشه ؟
خودت رفتی ؟
من دوست داشتم برم ولی نتونستم .
..
اوم :)))))))))))))))))))))﴾
سلام حدیثه
خوبی؟
چه خبرا؟
#🌷
..
سلام متشکر حال شما؟
میگفتیم سلامتی رهبر .. الان چی بگم ؟
https://eitaa.com/seyedebram/7687
پس دهه نودی ها چی؟!!
..
دهه نودی ها هم دیدن ..
ولی دهه نودی که حاج قاسم ندید! :)
دهه نودی که شهید حججی ها ندید ....
سلام علیکم
راستش حرف پیدا نمیکنم که بگم..
فقط اعلام حضورر کردم🖐🏻
اینو یه جا دیدم:
تو یه سس مهربانی
نادان و بد زبانی
#مرگ_برپهلوی
#دخترقمی
..
هی
https://eitaa.com/seyedebram/7716
نسل این دماغا چرا منقرض نمیشه؟؟
واقعا هم رو سرشون سنگینی میکنه چون ماشالا بیش از حد اندازه گندس
هم خودشون اذیت میشن
هم زیبایی دنیا رو از بین بردن با دماغاشون
هم اینایی که کنارشونن اذیت میشن این دماغه جلوشونه نمیتونن کنارشونو ببینن
هم عین پینوکیو انقدر دروغ گفتن دراز شده
هم چون ظلم کردن پهن شده
والا🦦
#ریحانه سادات
..
والا
https://eitaa.com/dakedel/3801
سلام من یه دهه نودیم
اتفاقا من هم شهادت حاج قاسمو یادمه هم شهید حججی
..
خب معلومه
کلی عرض شد !
وگرنه ۸ ساله ها معلومه شعور و درک حافظه شون بالاست
https://eitaa.com/seyedebram/7719
خیلی عادیه؛
چون من میرم برای سال های قبلتر هم نگاه میکنم..💔
#آقایرئیسی:)
..
:)
https://eitaa.com/dakedel/3784
داغش واقعا سخته ؛
من حالم خیلی بد بود ولی از دیشب که خوابش رو دیدم حالم بهتره .
واقعا نمیدونم بعد از هفت روز چه طور طاقت آوردم ...
ولی راه درست رو تا آخر بهمون یاد داد حقیقتا مثل پدر بود ..
از وقتی رفته احساس میکنم یه چیزی خیلییی جاش خالیه ..
ولی هیچ کاری نمیشه کرد 💔
[SSA]
..
درست خوندم ؟؟؟
خواب آقامونو دیدی ؟؟؟؟؟