https://eitaa.com/dakedel/6056
همین امروز که آیدی ها رو فرستادن
من با خودم گفتم ای کاش شهید رئیسی هم آیدی داشت و میتونستیم باهاش حرف بزنیم
و یه ایده به ذهنم رسید
یه کانال زدم
و اسم شهید رئیسی رو گذاشتم روش
یه کانال که فقط خودم توش بودم
و البته آسید هم مخاطبم:))))
پیشنهاد می کنم ++
#رئیسیِعزیز
..
دمت گرم :))
منم دارم همچین چیزی رو ...
دَکِهدل | آسید؛
هشتگش رو یادم رفت بزارم🤦🏻♀️ #رزخانثم . بلی بلی
آخه رزخاثنم🤦🏻♀️🙄
#رزخانوم
..
رز خاثنمممم
https://eitaa.com/dakedel/6022
بزا من بگم.
سپاهی یا ارتشی نبود،مث بقیهٔ طلبه ها یه طلبهٔ ساده بود..
روز ۴ آبان 1401 میره بیرون تا به سپاهی ها کمک کنه..
یدفعه دوستاشو میچرخونه و میره یکی از محله های شهرک اکباتان تهران،
چندتا اغتشاش گر بی وجدان میدَوَن دنبالش
#پارتاول
برو پارت بعدی
#داداشآرمان
..
_
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/6022 بزا من بگم. سپاهی یا ارتشی نبود،مث بقیهٔ طلبه ها یه طلبهٔ ساده بود..
میدون میدون تا دیگه ارمان کم میاره..
میگیرن ۳۰ نفر میزننش،یه خانم میگه بسه ولش کنین..
یکم بعد ۴۰ نفر دیگه میگیرنش..
برهنه میکنن و با هررررررچی دستشون میاد میزننش..
ناخن گیر تا آجر..
[آخخخقلبم💘]
کولشو میگردن میگن طلبهس بزنینش..
میگن به خامنه ای فحش بده(شرمندهحضرتآقایشهید💔)
میگه آقا نور چشممه..
میزنن تا دیگه کنار باشگاه آزادی ولش میکنن..
#پارتدوم
برو بعدی
#داداشآرمان
..
+
دَکِهدل | آسید؛
میدون میدون تا دیگه ارمان کم میاره.. میگیرن ۳۰ نفر میزننش،یه خانم میگه بسه ولش کنین.. یکم بعد ۴۰ نف
ولش میکنن و یکی از کارمند های باشگاه آزادی میپیچه تو یه پتو و میذاره ماشین و میرههههههه تا بیمارستان..
(معذرت مادر شهید😭💘)
میبینن آرمان داره از شدت جراحت از حال میره..
دوروز تو آی سیو میمونه،رفقاش،مادر و پدر و داداششون اونجا بودن،کنار آقا آرمان..
مادرشون از شدت گریه از حال میرن،
داداششون به شدت وابسته بودن بهشون..
#پارتسوم
#داداشآرمان
..
+
دَکِهدل | آسید؛
ولش میکنن و یکی از کارمند های باشگاه آزادی میپیچه تو یه پتو و میذاره ماشین و میرههههههه تا بیمارستان
سر انجام کار،ایشون ۶ ابان ۱۴۰۱ توی اغشاشات شهید میشن ..
به ارزوشون رسیدن،ولی قلب های ما پاره پاره شد..💔:))!
سال ۱۴۰۱ چند روز بعد شهادت،حضرت آقا مشرف میشن سر مزار و یه چند جمله براشون میگن:
{آرمان عزیز،آن طلبهٔ جوان چه گناهی کرده بود؟}
حالا طولانیه ولی من یه جمله گفتم..
خلاصه،تمام وجود من از آبان ۱۴۰۱ وابسته به ایشون میشه..
#پارتاخر
#داداشآرمان
..
+:)
چنل با امار بالا برای خرید سراغ ندارید؟؟؟؟؟؟؟
..
یکی دیدم
۱۳۰ ما عضو
قیمت ؟ ۳۰۰ میلیوووون 💀💔
https://eitaa.com/dakedel/6056
دوستای من آیدی رفیق شهیدشونو دارن،خونوادشو دارن،شماره خودشو دارن ..اما من ..🙂💔
فقط از اینجا میتونم به آسید زنگ بزنم و بهش پیام بدم ..چون دکه دله .. آسید خیلی خوب جوابمو میده و این برام با ارزش تره ..
#آقایرئیسی:)
..
همینش ثواب :)
ا سلامم میدونم خیلی دلتون برام تنگ شده بود بخبشید دیگه وقت نشد
#خط تیره
..
ارههههههه 🗿
هعییییی
دیروز تو تجمعات ازم خواستگاری کردن🗿🎀
حالا من چند سالمه؟ ۱۴ سال
ولی خب بهم بیشتر میخوره
و پسره منو پسند کرده بود و مامانش ازم خواستگاری کرد🗿🗿🗿
..
چرا حس میکنم سارایی😐😂
واییی مبارکه 😔🌹