دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/6022 بزا من بگم. سپاهی یا ارتشی نبود،مث بقیهٔ طلبه ها یه طلبهٔ ساده بود..
میدون میدون تا دیگه ارمان کم میاره..
میگیرن ۳۰ نفر میزننش،یه خانم میگه بسه ولش کنین..
یکم بعد ۴۰ نفر دیگه میگیرنش..
برهنه میکنن و با هررررررچی دستشون میاد میزننش..
ناخن گیر تا آجر..
[آخخخقلبم💘]
کولشو میگردن میگن طلبهس بزنینش..
میگن به خامنه ای فحش بده(شرمندهحضرتآقایشهید💔)
میگه آقا نور چشممه..
میزنن تا دیگه کنار باشگاه آزادی ولش میکنن..
#پارتدوم
برو بعدی
#داداشآرمان
..
+
دَکِهدل | آسید؛
میدون میدون تا دیگه ارمان کم میاره.. میگیرن ۳۰ نفر میزننش،یه خانم میگه بسه ولش کنین.. یکم بعد ۴۰ نف
ولش میکنن و یکی از کارمند های باشگاه آزادی میپیچه تو یه پتو و میذاره ماشین و میرههههههه تا بیمارستان..
(معذرت مادر شهید😭💘)
میبینن آرمان داره از شدت جراحت از حال میره..
دوروز تو آی سیو میمونه،رفقاش،مادر و پدر و داداششون اونجا بودن،کنار آقا آرمان..
مادرشون از شدت گریه از حال میرن،
داداششون به شدت وابسته بودن بهشون..
#پارتسوم
#داداشآرمان
..
+
دَکِهدل | آسید؛
ولش میکنن و یکی از کارمند های باشگاه آزادی میپیچه تو یه پتو و میذاره ماشین و میرههههههه تا بیمارستان
سر انجام کار،ایشون ۶ ابان ۱۴۰۱ توی اغشاشات شهید میشن ..
به ارزوشون رسیدن،ولی قلب های ما پاره پاره شد..💔:))!
سال ۱۴۰۱ چند روز بعد شهادت،حضرت آقا مشرف میشن سر مزار و یه چند جمله براشون میگن:
{آرمان عزیز،آن طلبهٔ جوان چه گناهی کرده بود؟}
حالا طولانیه ولی من یه جمله گفتم..
خلاصه،تمام وجود من از آبان ۱۴۰۱ وابسته به ایشون میشه..
#پارتاخر
#داداشآرمان
..
+:)
چنل با امار بالا برای خرید سراغ ندارید؟؟؟؟؟؟؟
..
یکی دیدم
۱۳۰ ما عضو
قیمت ؟ ۳۰۰ میلیوووون 💀💔
https://eitaa.com/dakedel/6056
دوستای من آیدی رفیق شهیدشونو دارن،خونوادشو دارن،شماره خودشو دارن ..اما من ..🙂💔
فقط از اینجا میتونم به آسید زنگ بزنم و بهش پیام بدم ..چون دکه دله .. آسید خیلی خوب جوابمو میده و این برام با ارزش تره ..
#آقایرئیسی:)
..
همینش ثواب :)
ا سلامم میدونم خیلی دلتون برام تنگ شده بود بخبشید دیگه وقت نشد
#خط تیره
..
ارههههههه 🗿
هعییییی
دیروز تو تجمعات ازم خواستگاری کردن🗿🎀
حالا من چند سالمه؟ ۱۴ سال
ولی خب بهم بیشتر میخوره
و پسره منو پسند کرده بود و مامانش ازم خواستگاری کرد🗿🗿🗿
..
چرا حس میکنم سارایی😐😂
واییی مبارکه 😔🌹
https://eitaa.com/dakedel/6071
منم ۱۴ ام ولی چون چادریم خیلی بیشتر مثلا ۲۰ میخوره و خوب هیکلمم خوبع( بگید ماشاءالله)به خاطر همین خیلی به مامانم میگن چرا شوهرش نمیدی؟؟
یه شب تو پارک با مامانم نشسته بودیم..
پارک بانه داشت با مامانم درمورد پارک حرف میزد گفت چرا دخترتونو شوهر نمیدید؟؟ دیپلمشو گرفته دیگه..
مامانم گفت نزاشتم بخونه نفوذه شده هنوز دیپلم نگرفته
( منم همش میخندیدم،درسم خوبه )
#خاطره خنده دار
#کسی خاطره خنده دار داره ، خواست بگه نه حدیثه؟؟
..
واییی😐😂
بله بله
حسین پاک: شیعیان لبنان بعد از شهادت آقا میگفتند اگر در راه انتقام امام خامنهای همه بچههای ما شهید شوند و خانه ما هم نابود شود ایرادی ندارد، شما فقط بجنگید و انتقام بگیرید
..
:))