eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6075 من اول توی شک کامل بودم سنم و که یادم رفت هیچ، فکر کردم داره شوخی میکنه یا از طرف دوستامن💔🤣 (مغز من تو شرایط سخت به روایت تصویر) بعد قیافم یه طوری شده بود که خانومه گفت چیه عزیزم قصد ازدواج نداری، برگشتم گفتم نه من ۱۳ سالمه، انقد هول شدم سنمو کمتر گفتم💔🗿 گفت چند سالته عزیزم؟گفتم ۱۴ سالمه اونم کم کم قانع شد رفت .. واییی😐
https://eitaa.com/dakedel/6071 حدیثهههههههه مبارک چییییییی؟🗿🗿 من دارم ازین میسوزم که به احتمال زیاد پسره منو به مادرش معرفی کرده بود😭😭 و خیلییی کنجکاو شدم متأسفانه بدونم کی بوده .. خب واقعا مبارکههههه💀💐
سلام 🌱 اجازه هست اون ادیتی که از شهادت حضرت آقا بود و بزارم تو پیج روبیکام؟ تو کانال ایتام فور کردم ولی اجازه هست تو پیجم بزارم؟ .. سلامم بله عزیزدلم حتما ! حلال حلال حلال
سلام خواهرم کانال اصلی تون خیلی خوبه اما من یه نقدی بکنم من خودم به آقای پزشکیان رای ندادم ولی الان آقای پزشکیان واقعا دارن خوب کار میکنن و تو این شرایط جنگی بنظرم بهتره مسخرشون نکنید .. سلامم حرفتون کاملا صحیح .. اما خب قبول کنیم اونی که باید نیستند ... ولی الحمدالله که خوبن
https://eitaa.com/dakedel/6073 اینکه چیزی نی یبار مامانم یکی از دوستای دبیرستانشو دیده بود اونم بهش گفت ماشاالله چه دختری(قدم خب خیلیی بلنده) مجرده یا متاهل😑😑 مامانم زد زیر خنده گفت سنش فعلا انقده بنده خدا انقد ازم معذرت خواهی کرد منم میگفتم اشکال نداره اتفاقه دیگهه☺️🩴 سادات .. وایییی🤣 قدت چنده😐
یبارم رفته بودم سر مزار شهید علیخانی گریه میکردم چنتا پیرزن اومدن اول چنتا فوش به آمریکا اسرائیل دادن بعد گفتن خدا صبرتون بده داغ همسر جوون خیلی سخته😐💔 سادات .. وای اینو گفته بودی
شاید باورتون نشه ولی شب آخر قدر هم ی پسر بچه ی ۱ ساله گیر داده بود به من هی مامان مامان میکرد ی خانومه روبه من گفت تروخدا بچتو ضعف کن داریم جوشن کبیر میخونیم بابااااا ینی انقد پیر نشون داده میشم منن؟؟ 😭😭 سادات .. عالیه عالی
https://eitaa.com/dakedel/6072 چیزی گفتی دلقکک🤨🍳🩴 سادات .. بدبخت😑
سلام 🙂 ممنون . میگم میشه مثل قبل دوتا حقیقت خدمت بزاری ؟ خیلی به دل آدم می‌شینه [SSA] .. سلامم از فردا دیگه حتماااااا
https://eitaa.com/dakedel/6088 بچه هاتو ببین نداریم که.. یا دختراتو ببینِ یا پسراتو ببین [SSA] .. دیگه الان داریم 👍🏼
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا