eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام خواهرم کانال اصلی تون خیلی خوبه اما من یه نقدی بکنم من خودم به آقای پزشکیان رای ندادم ولی الان آقای پزشکیان واقعا دارن خوب کار میکنن و تو این شرایط جنگی بنظرم بهتره مسخرشون نکنید .. سلامم حرفتون کاملا صحیح .. اما خب قبول کنیم اونی که باید نیستند ... ولی الحمدالله که خوبن
https://eitaa.com/dakedel/6073 اینکه چیزی نی یبار مامانم یکی از دوستای دبیرستانشو دیده بود اونم بهش گفت ماشاالله چه دختری(قدم خب خیلیی بلنده) مجرده یا متاهل😑😑 مامانم زد زیر خنده گفت سنش فعلا انقده بنده خدا انقد ازم معذرت خواهی کرد منم میگفتم اشکال نداره اتفاقه دیگهه☺️🩴 سادات .. وایییی🤣 قدت چنده😐
یبارم رفته بودم سر مزار شهید علیخانی گریه میکردم چنتا پیرزن اومدن اول چنتا فوش به آمریکا اسرائیل دادن بعد گفتن خدا صبرتون بده داغ همسر جوون خیلی سخته😐💔 سادات .. وای اینو گفته بودی
شاید باورتون نشه ولی شب آخر قدر هم ی پسر بچه ی ۱ ساله گیر داده بود به من هی مامان مامان میکرد ی خانومه روبه من گفت تروخدا بچتو ضعف کن داریم جوشن کبیر میخونیم بابااااا ینی انقد پیر نشون داده میشم منن؟؟ 😭😭 سادات .. عالیه عالی
https://eitaa.com/dakedel/6072 چیزی گفتی دلقکک🤨🍳🩴 سادات .. بدبخت😑
سلام 🙂 ممنون . میگم میشه مثل قبل دوتا حقیقت خدمت بزاری ؟ خیلی به دل آدم می‌شینه [SSA] .. سلامم از فردا دیگه حتماااااا
https://eitaa.com/dakedel/6088 بچه هاتو ببین نداریم که.. یا دختراتو ببینِ یا پسراتو ببین [SSA] .. دیگه الان داریم 👍🏼
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
دَکِه‌دل | آسید؛
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
چون از دو صفحه کیبوردم استفاده میکنم😔 و اینکه ی 🙏🏻 هم هست
https://eitaa.com/dakedel/6088 شرمنده اونجوری گفتم پیدا کردم ..🥲 .. چرا شرمندههه