eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6073 اینکه چیزی نی یبار مامانم یکی از دوستای دبیرستانشو دیده بود اونم بهش گفت ماشاالله چه دختری(قدم خب خیلیی بلنده) مجرده یا متاهل😑😑 مامانم زد زیر خنده گفت سنش فعلا انقده بنده خدا انقد ازم معذرت خواهی کرد منم میگفتم اشکال نداره اتفاقه دیگهه☺️🩴 سادات .. وایییی🤣 قدت چنده😐
یبارم رفته بودم سر مزار شهید علیخانی گریه میکردم چنتا پیرزن اومدن اول چنتا فوش به آمریکا اسرائیل دادن بعد گفتن خدا صبرتون بده داغ همسر جوون خیلی سخته😐💔 سادات .. وای اینو گفته بودی
شاید باورتون نشه ولی شب آخر قدر هم ی پسر بچه ی ۱ ساله گیر داده بود به من هی مامان مامان میکرد ی خانومه روبه من گفت تروخدا بچتو ضعف کن داریم جوشن کبیر میخونیم بابااااا ینی انقد پیر نشون داده میشم منن؟؟ 😭😭 سادات .. عالیه عالی
https://eitaa.com/dakedel/6072 چیزی گفتی دلقکک🤨🍳🩴 سادات .. بدبخت😑
سلام 🙂 ممنون . میگم میشه مثل قبل دوتا حقیقت خدمت بزاری ؟ خیلی به دل آدم می‌شینه [SSA] .. سلامم از فردا دیگه حتماااااا
https://eitaa.com/dakedel/6088 بچه هاتو ببین نداریم که.. یا دختراتو ببینِ یا پسراتو ببین [SSA] .. دیگه الان داریم 👍🏼
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
دَکِه‌دل | آسید؛
شات از کیبوردت، ایموجی هایی که تازه استفاده کردی .. یا خدا
چون از دو صفحه کیبوردم استفاده میکنم😔 و اینکه ی 🙏🏻 هم هست
https://eitaa.com/dakedel/6088 شرمنده اونجوری گفتم پیدا کردم ..🥲 .. چرا شرمندههه
در گوشی رو حذف کردی ؟ [SSA] .. اومم آخه این آپشن جواب تو خود سایت ، به این ناشناس هم اضافه شد