eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6087 من دکه و آسید و آقای وزیر و یه کانال دیگه رو گذاشتم مورد علاقه ها تا گم نکنم🥲💘:)) .. واییییییییییی من از ذوق مردم
https://eitaa.com/dakedel/6096 متأسفانه بلی🗿🎀 .. آخ سارایی😭
https://eitaa.com/dakedel/6101 حدیثهههههههههههههههههههههههههه 🗿🗿🔪🔪 خب یعنی که چی مگه به من چند سال میخوره؟ 😭😂 به ما فاز خانومانه نیومده دوباره به ورژن دلقکیه خودم برمیگردم😔😔😂 .. بلهههههههههههههههههههههههههه😔 نه نه توروخدا 😭😂
https://eitaa.com/dakedel/6104 باید بگم که خواهرم ۶ سال ازم بزرگتره و هیکلی هم بزرگتره ولی بیبی فیسه قریبا و من چهرم بزرگونه نسبتا و معمولا فکر میکنن من بزرگترم💔🗿 .. درد و نفرین درد و نفرین
https://eitaa.com/dakedel/6099 این کجاش برکتهه؟ خیلیییی حس گندیههه🗿🗿💔 .. عروس خانوووم ؟
https://eitaa.com/dakedel/6128 چند وقت بود داشتم با لباس خانومانه و شیک میرفتم، فایده ندارههه، باید همون لباس بسیجیا رو دوباره بپوشم🗿🎀😂 شاید باورت نشه ولی وقتی اون خانومه گفت سلام خسته نباشید، یه نگا به خودم انداختم ببینم لباس چریکی پوشیدم اینطوری میگه🗿💔 در ایننن حد گیج میزدمم😭🤣 .. واییی 🤣🤣🤣
https://eitaa.com/dakedel/6130 حیفففففففف تو ناشناس پر و بالم بستس🗿🔪🔪🔪🔪 .. _
https://eitaa.com/dakedel/6130 من دارم خاله بازی میکنم سکوت کن😔😔😂 بابااااااااااااااا کی تو ۱۴ سالگی ازدواج کرده که من دومیش باشم اصن؟ 🗿🗿🗿 اون یارو خودش با حرکات دیشب من خودش فراری شد😔🎀 .. خیلیااااااااااااااااا 😐
https://eitaa.com/dakedel/6134 خب اصن یارو مرده انقد سنش زیاد بوده که میخواسته ازدواج کنه و تو فکر بوده، بعد اصن من که نه شماره دادم نه چیزی، خانومه هم که دیگه رفت تو الان چیو میگی مبارکه🗿🗿🗿🗿 .. خو مبارکه😔🤣
گفتم میخوامت........ برای همیشه ‌.. هاااا🗿
تشنتم ‌.. داداش حالت خوب نیستاا🗿