eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6155 حدیثه جانم بسم الله نداره که در جریانی یا نه اگر نیستی با کشتن طرف در جریانت بزارممممم. به خداوندی خدا قسم کسی دیگه بخواد مسخره بازی دراره و دلقک بازی کنه مخصوصااا در رابطه با حدیثه خودم شخصا به دویست روش سامورایی و غیر سامورایی جر اش میدم گفته باشماااااا حدیثه قربونت بشم توعم با استیکر چشم و چشم گفتن رو مخ من رژه نرو فدات شم💔 سادات .. واییییی دیگه من چیزی نمیتونم بگم
https://eitaa.com/seyedebram/9541 استانتون کجاست؟؟ قرار بود حاج مهدی شهر ما بیاد ولی نشد😭😭 .. اینو ازم نخواین😔 وایییی دعا کنید شهر ما بیادددد😭😭😭 ولی فععععععک نکنم🗿💔
https://eitaa.com/dakedel/6136 با من ارین شوخیا نشه لوطفا اعصاب ندارم 🗿🎀🔪🔪 امیدوارم بابام نفهمه چون بابام نمونه ای از نقی توی پایتختهه😭🤣 .. اصن نقی نمونه پدر ایرانیه 😭🤣
https://eitaa.com/dakedel/6139 بیااااا با هم یه مذاکره کاملااااااااااااااااااااااااا دوستانه کنیم🥹🎀🔪🔪🔪🔪🔪🔪 .. واییییییییییی😭
https://eitaa.com/dakedel/6164 دقیقااااا ی بار توی راهپیمایی ی بسیجیه که تفنگ داشت بهم چشمک زد بعدش که سوار ماشین شدیم به بابام گفتم مبخواست دور بزنه بسیجی رو نفله کنههه ولی توی کاروان خودرویی گیر کردیم دیگه جای دور زدن نبود😔💔 سادات .. وای خیلیم عالی😔🤣
https://eitaa.com/dakedel/6157 خب من غلط کردم خوبه؟😂😭 مگه من چجوری بودم که نیستم!😶 خب قول انگشتی میدم همون قبلی میشم!.. من از کسی نترسم از عصبی شدن حدیثه میترسم،اوج صبوریت عصبانی بشه چی میـــشه..! .. افریننننننن قشنگ داداش 😔🌹
https://eitaa.com/dakedel/6166 چرا بسیجیای شهرای دیگه اینطورین؟ 🗿😂 مال ما خداروشکر سراشون تو یقشونه انقددد سر به زیرن😔😂 .. والاااااا همینوو‌بگو به خدا درک نمیکنم بسیجی بخواد چشمک بزنه😐😭
https://eitaa.com/dakedel/6165 من زورم به مورچه هم نمیرسه🥹🎀🔪 (فقط به مزاحمای حدیثه میرسه😔) .. ای وایییی من مردم از ذوق
حدیثه چه پسر چه دختر اگه پیداش کردی درجا ریمش کن🔪 .. وایی چشمممم
نمیدونم کی هستی دختر/پسر حق نداری به حدیثه من اینجوری بگی برو گورتو گم کن تو دکه دلی بهت احتیاج نداریم🔪 .. اینو حق گفتیییی حدیثه من😭✨
با کمال احترام عرض میکنم: قبول دارید ریحانه سادات خیلیییی جنتلمنه؟ نگا چقدر سر حدیثه غیرتی میشه یا حتی تو اوج عصبانیتش وقتی حدیثه یه چیزی میگه خیلی باهاش مهربون رفتار میکنه و قربون صدقه اش میره با اینکه خیلی زیاد عصبانیه🥺❤️‍🩹 با کمال احترام باید بگم؛محبوبم خاک تو سرت، رفیقم خاک تو سرت برید شاگردی ریحانه ساداتو بکنید لااقل یکم یاد بگیرید. حدیثه اینو از کجا گیرش آوردی منم از اینا میخواااممم .. فقط میتونم بگممممممم حقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق ریحانه سادات واس خودمه 😭❤️‍🔥
رفیقای حضوری حدیثه اعلام حضور کنند توروخدا ‌.. فعععععک نکنم داشته باشم اصن😔 اعلام کنید 🗿🎀