ترک ها حتما اینو امتخان کنین
¹برید داخل بله
²داخل تنظیمات؛وارد زبان بشین
³زبان ترکی(آذری) رو انتخاب کنین
⁴حالا هر جا ك نوشته داره مثل : بالای چت با هرکی ، فضای شخصی ، و.. رو نگا کنین
⁵سپس از خنده پاره بشید✅
..
وضعیت من که ترک نیستم :
دستم خورد ناشناس رفت از بالاااا😭😭😭😭
دوباره سنجاق میکنی؟؟؟
سخته بیام اولین پیام
..
چشم چشم
https://eitaa.com/dakedel/6215
خب راه حلالش چیه؟ توضیح میدی؟
..
خب نگاه کن
باید منطقی منطقی رفتار کرد دیگه
خودت فکر کن چی منطقه برای دعوت یکی به چنلت ؟
https://eitaa.com/dakedel/202
تا ۲۶ تیر پیام نداشتید؟
..
چرا چرا هزار تا 😂 ولی همه رو پاک کردم ... چون جو اون پیاما کلا فرق داشت
https://eitaa.com/dakedel/6219
چیز خاصی نبودد
فقط بوتون و دانشیخ که خنده دار نیست
..
🗿
https://eitaa.com/dakedel/6220
واکنش منی که الان ی ماهه هردفعه میرم پیام اول وارد ناشناس میشم🦦💔
#ریحانه سادات
..
😐