هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
- یِ خبرخوب برای عشاقِ آسید !
[ گرعاشقی؛ عاشق کن دگران ! ]
▫️چه خبره ؟
خب ما الان تو اردیبهشت هستیم ..
و چیزی به سالگرد آسیدابراهیم رئیسی ،
سیدالشهدای خدمت ، شهید جمهور
نمونده .. 🥲 .
[ یِ کارفرهنگی از جنس عشقِ شهدا ] ❤️🩹
+ اگه پای کار هستی بسم الله !
▫️اگه تو هم دوست داری به عشق این شهید ی کاری انجام بدی ،
کافیه بهم پیام بدی | @hadisehshirii
تا برات بگم چجوری!
+ شهید رئیسی منتظرن :)
« یِ کارفرهنگی به عشق شهیدرئیسی » ♥️ !
#انتشار_حداکثری
#فور
#انتشار
https://eitaa.com/seyedebram/9923
اممم..خب همینجا بگو..
شاید یه وقت نتونستیممم
بگو اگه خواستیم پی وی میگم اره این کارو انجام میدم منم..
ولی اگر نخواستیم که هیچ
..
خب پیوی فرقی ندارد که
اونجا هم بگید
اگه نخواستید
https://eitaa.com/dakedel/6663
نمیاااااممم😒😂😂
..
خو نیا
کی ضرر میکنه؟ 🗿🎀
ی لحظه به آسید فکر کن 🥲
اسمتو گفتی؟
حدیثه ****؟؟
خببب چطوری خانم ****؟
..
🗿
خو میدونستید که😂
فامیلمم که تو آیدیم بوده ، آیدیمم که دست همه