https://eitaa.com/dakedel/7097
بچا عجیب شدیدااا
من کاری نکردم ازم تشکر میکنیید
نکنه قراره شهید شم و خودم خبر ندارمم🤣
(الان رئیسی عزیز زنگم میزنه میگه جاان من کم خیال بافی کن)
چون جدیی کار خواستی نکردم🦦
#ریحانه سادات
..
_
در ضمن ؛
آسید مث ما زمینی ها نیست ك بگیم چون عشاق زیادی داره سرش شلوغه و حواسش نیست ؛
حواسش به همه هست و دونه دونه به همه کمک میکنه ،
دست همه رو میگیره حتی اگه دیر بشه ! .
توکل کنیم ك چه بهتر چون میگیم به یاد شیم و خودش دستمون رو بگیره :) .
#آقایرئیسی:)
..
بازم مثل همیشه میگم :
اگه ما تو عشق مون فرق بزاریم .. آسید بین عشاقش فرق نمیزاره ..
https://eitaa.com/dakedel/7111
دورت بگردم آسید ك جوری دست آدمو میگیری ،
خودمونم نمیدونیم چجوریه :))❤️🩹🙂
#آقایرئیسی:)
.
:))
https://eitaa.com/dakedel/7094
با اینکه دخترم...
ولی از اعماق وجودم دلم میخواد شهید علیخانی و شهید علی محمدی و بغل کنم و بگم داداشا
چطور زنداداشا رو آروم کردین؟
منم نیاز دارم به ی همچین صبر و آرامشی!
کــاش داداشای واقعیم بودن. کـــــاش!
البته توی خواب داداش مصطفی رو بغل کردم ولییی خب..... کاش تو دنیای واقعی محرمم بودن و بغلشون میکردم😅💔
#ریحانه سادات
..
#ادامه_بدید
بنظرم تا زنده ایم ب هم پیام بدیم آیدی فردی که شهید شده رو چکار میشه کرد :))))
..
برای دلگرمی خیلی خوبه :)
https://eitaa.com/dakedel/7117
قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂
#بریتانیا
..
والا ما هم غریبه ایم