eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
شهیده مطهره کیه که آیدی شونو گذاشتین .. بزودی باهاشون آشنا میشید
آیدی شهیده فاطمه رستمی رو دارین؟ مادر شهید نوزاد ۲۰ روزه .. _
https://eitaa.com/dakedel/7097 بچا عجیب شدیدااا من کاری نکردم ازم تشکر میکنیید نکنه قراره شهید شم و خودم خبر ندارمم🤣 (الان رئیسی عزیز زنگم میزنه میگه جاان من کم خیال بافی کن) چون جدیی کار خواستی نکردم🦦 سادات .. _
در ضمن ؛ آسید مث ما زمینی ها نیست ك بگیم چون عشاق زیادی داره سرش شلوغه و حواسش نیست ؛ حواسش به همه هست و دونه دونه به همه کمک میکنه ، دست همه رو میگیره حتی اگه دیر بشه ! . توکل کنیم ك چه بهتر چون میگیم به یاد شیم و خودش دستمون رو بگیره :) . :) .. بازم مثل همیشه میگم : اگه ما تو عشق مون فرق بزاریم .. آسید بین عشاقش فرق نمیزاره ..
https://eitaa.com/dakedel/7111 دورت بگردم آسید ك جوری دست آدمو میگیری ، خودمونم نمیدونیم چجوریه :))❤️‍🩹🙂 :) . :))
https://eitaa.com/dakedel/7094 با اینکه دخترم... ولی از اعماق وجودم دلم میخواد شهید علیخانی و شهید علی محمدی و بغل کنم و بگم داداشا چطور زنداداشا رو آروم کردین؟ منم نیاز دارم به ی همچین صبر و آرامشی! کــاش داداشای واقعیم بودن. کـــــاش! البته توی خواب داداش مصطفی رو بغل کردم ولییی خب..... کاش تو دنیای واقعی محرمم بودن و بغلشون میکردم😅💔 سادات ..
بنظرم تا زنده ایم ب هم پیام بدیم آیدی فردی که شهید شده رو چکار میشه کرد :)))) .. برای دلگرمی خیلی خوبه :)
خودتون کلیپ می‌سازید برای محتوا .. تا حدودی بله
نه بابا ذوق چیه ؟ ⚰⚰⚰
https://eitaa.com/dakedel/7117 قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂 .. والا ما هم غریبه ایم