eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/7097 بچا عجیب شدیدااا من کاری نکردم ازم تشکر میکنیید نکنه قراره شهید شم و خودم خبر ندارمم🤣 (الان رئیسی عزیز زنگم میزنه میگه جاان من کم خیال بافی کن) چون جدیی کار خواستی نکردم🦦 سادات .. _
در ضمن ؛ آسید مث ما زمینی ها نیست ك بگیم چون عشاق زیادی داره سرش شلوغه و حواسش نیست ؛ حواسش به همه هست و دونه دونه به همه کمک میکنه ، دست همه رو میگیره حتی اگه دیر بشه ! . توکل کنیم ك چه بهتر چون میگیم به یاد شیم و خودش دستمون رو بگیره :) . :) .. بازم مثل همیشه میگم : اگه ما تو عشق مون فرق بزاریم .. آسید بین عشاقش فرق نمیزاره ..
https://eitaa.com/dakedel/7111 دورت بگردم آسید ك جوری دست آدمو میگیری ، خودمونم نمیدونیم چجوریه :))❤️‍🩹🙂 :) . :))
https://eitaa.com/dakedel/7094 با اینکه دخترم... ولی از اعماق وجودم دلم میخواد شهید علیخانی و شهید علی محمدی و بغل کنم و بگم داداشا چطور زنداداشا رو آروم کردین؟ منم نیاز دارم به ی همچین صبر و آرامشی! کــاش داداشای واقعیم بودن. کـــــاش! البته توی خواب داداش مصطفی رو بغل کردم ولییی خب..... کاش تو دنیای واقعی محرمم بودن و بغلشون میکردم😅💔 سادات ..
بنظرم تا زنده ایم ب هم پیام بدیم آیدی فردی که شهید شده رو چکار میشه کرد :)))) .. برای دلگرمی خیلی خوبه :)
خودتون کلیپ می‌سازید برای محتوا .. تا حدودی بله
نه بابا ذوق چیه ؟ ⚰⚰⚰
https://eitaa.com/dakedel/7117 قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂 .. والا ما هم غریبه ایم
اون پیام اولی‌ه رو من گذاشتم یادم رفت هشتگ بزارم... ( با اینکه دخترم ولی..) ‌ .. …
https://eitaa.com/dakedel/7094 سید نزاری حسرت به دل بمونم ها... سید از آخرین بازی که دیدمت خیلی گذشته دلم برات تنگ شده سید.. البته دلم که نه تمام وجودم برات تنگ شده.. سید جواب همه رو می‌دید اما من...؟ سید از دستم ناراحتی...؟ ‌ .. :)