eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حرف دلت الان چیه ؟ آخرین مشکلی که ذهنتو درگیر کرد .. آخرین نارحتی .. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل + آسید هم شنواست هم پاسخگو :)
میام
تایم فدای شما عشاق شهدا:))))
https://eitaa.com/dakedel/7132 نه خط تیره نیستم🥲 # انقد حدس بزن تا یکیش درست در بیاد .. یاخداا خببببببب یادگاری ؟
حدیثه چرا یادگاری جنگ پیام نمیده و نیست؟ .. نمی‌دونم نمیدونم ...اما چند روز پیش پیام داد ..
https://eitaa.com/dakedel/7129 بماند ك ۱۴ تا شهید دادیم برای بمبی ك میخواستن خنثی کنن و چون ناشناس بود منفجر شد :)) فردا تشییع شونه💔.. :) .. بماند.. :)
خودم هستم حدیثه خانوم💓🖇️🎀 :) .. شما باشی غمی نیست
https://eitaa.com/dakedel/7127 سید ابراهیم نزاری آرزو به دل بمونم ها... آرزو دارم دست مبارکتون رو ببوسم آرزو دارم کنار خودتون گریه کنم:))) ‌ .. :))))
https://eitaa.com/dakedel/7133 آرههههه # قرار بود حدس بزنی .. یاخدااا کمک کن😭
حدیثه ؛ اینکه هر روز اعضا ناشناس میره بالا مبارك💓🖇️:)! . :) ‌.. بمونی برام :))))
الو آسید .. خوبی ؟ صدام واضحه ؟ .. آخرین باری ك دلم شکست ، اون جایی بود ك فهمیدم ؛ تا شهید نشم ، یا تا نتونم با علمم به کشورم کمك کنم ، نمیتونم به درد بخورم :)))! . اونجایی ك فهمیدم فعلا نمیتونم به درد کشورم بخورم !💔.. :) .. احسنت به این فهم قشنگت :)