https://eitaa.com/dakedel/7132
نه خط تیره نیستم🥲
#
انقد حدس بزن تا یکیش درست در بیاد
..
یاخداا
خببببببب
یادگاری ؟
حدیثه چرا یادگاری جنگ پیام نمیده و نیست؟
..
نمیدونم نمیدونم ...اما چند روز پیش پیام داد ..
https://eitaa.com/dakedel/7129
بماند ك ۱۴ تا شهید دادیم برای بمبی ك میخواستن خنثی کنن و چون ناشناس بود منفجر شد :))
فردا تشییع شونه💔..
#آقایرئیسی:)
..
بماند.. :)
https://eitaa.com/dakedel/7127
سید ابراهیم نزاری آرزو به دل بمونم ها...
آرزو دارم دست مبارکتون رو ببوسم
آرزو دارم کنار خودتون گریه کنم:)))
#رئیسیِعزیز
..
:))))
https://eitaa.com/dakedel/7133
آرههههه
#
قرار بود حدس بزنی
..
یاخدااا کمک کن😭
حدیثه ؛
اینکه هر روز اعضا ناشناس میره بالا مبارك💓🖇️:)! .
#آقایرئیسی:)
..
بمونی برام :))))
الو آسید ..
خوبی ؟ صدام واضحه ؟ ..
آخرین باری ك دلم شکست ، اون جایی بود ك فهمیدم ؛
تا شهید نشم ، یا تا نتونم با علمم به کشورم کمك کنم ، نمیتونم به درد بخورم :)))! .
اونجایی ك فهمیدم فعلا نمیتونم به درد کشورم بخورم !💔..
#آقایرئیسی:)
..
احسنت به این فهم قشنگت :)
کاشکی زودتر با خودم بتونم کنار بیام و همه چی درست شه..
تا بعدش بتونم بقیه چیزارو اطرافم درست کنم
..
میتونی .. میتونی ! فقط بخواه .. بخواه درست بشه و تالاش کن .. براش بجنگ ..